Stránka 4 z 4

Napsal: 10 led 2012, 09:29
od JardaL
Já mám Škoda RS 1.8 TurboBenzin, výkon to má, ale hrozně to žralo. Před rokem jsem to dal na plyn :). Teď jsem za to rád, protože bych si dneska tak drahé ježdění nemohl dovolit. Teď je otázka času, kdy bude problém s Turbem nebo s motorem díky zavedenému LPG. Zatím jezdím, tak je to dobrý ;)

Napsal: 10 led 2012, 11:04
od batoo
za kolik jsi jezdil benzinu a za kolik jezdis plynu?

Napsal: 10 led 2012, 11:09
od batoo
hansdob píše:Opel astra G 1,7DTI isuzu
Škoda octavia combi 1.9TDI ALH *2
vw transporter 1.9TD
nissan patrol long 3,3D
škoda octavia super (1960)
zetor 25K (LOL) (LOL)
Ja ti prozmenu zavidim toho longa, nesmrtelnej motor a hroznej pracant.
Akorat kazdej 2 co jsem potkal reznul za boudou.

Napsal: 05 bře 2012, 17:41
od 1,6TDI
[quote="bobG3"]CR u koncernu - zatím jim to moc nejde, snad později.
Doma rotačka AHU, Dacan 1,5 dci, v práci Fabia 1,6 TDI - adrenalin - nikdy nevím jestli předjedu, nebo jestli to chcípne (noteeth)[/quote]

Dobrý den, mám problém s autem fabia 1,6 Tdi - najednou chcipne a když počkám cca 5 minut tak se nechá opět nastartovat a potom jede. Je to hodně nepříjemné při vjíždění do křižovatky... Možná se jedná o podobný problém co máte Vy. Už to máte nějak vyřešené? Je to opravdu adrenalin - pojedu či nepojedu :? Už jsem s tím byl 6 x v servisu a stále něco ladí, ale dle mého názoru vůbec netuší. Škoda že ta škoda je firemní :(

Napsal: 05 bře 2012, 19:40
od blacklight
Lancia Lybra SW 1.9 JTD 77KW/105 koní - je to Common Rail.

Motor je pro auto tak akorát. Původně jsem chtěl 2.4 JTD, ale nenatrefil jsem na zachovalé auto.

Jezdím sportovně s hodně těžkou nohou kolem 6L. Dálky kolem 5L. Stylem důchodce by nebyl problém jet za méně.

Co se týká paliva tak tankuju kdekoliv a nikdy jsem neměl problém. Zatím se paliva lišila jen kouřivostí.

Napsal: 05 bře 2012, 19:55
od NEVO
mazda 323F BA 1.5 benzin, je to stara kara a zere aj travu okolo cesty, ale vyborne sa vnej jazdi a na tie roky (96) a kilometre podvozok bez vacsich investicii :D

Napsal: 21 bře 2012, 18:47
od Driver_1.9D
felicia 1.9D 47 kw

Napsal: 21 bře 2012, 22:09
od jericho-3
Fiat Bravo 1,6 16V - spotřebu neznám, tipuji 8-10 , sice mně sere, že je to stříkačka, ale co mi zbývá.. :)
Jinak to nemá chybu, jsem nenáročný.
Potom další zlatý Fiat Fiorino 1100 ccm, vynikající, nesmírně spolehlivý, jednoduchý karburátor, švihadla ve dveřích , všude táhlo, žádné vyfikundace..Prostě auto pro pravé chlapy a ne pro zlenivělé slečinky s přelivem a zlatým řetězem.Spotřeba dle potřeby , nákladu a podle větru../taky 8-10/ :D

Napsal: 28 bře 2012, 12:59
od hlavatyp
Polo Classic 1.9 sdi 50kW len mením olej a nalievame naftu okresy sme ho kúpili nič viac:) a dynamika na sdi veľmi dObrá:)

Napsal: 28 bře 2012, 20:22
od Bugs.Bunny
hansdob píše:Opel astra G 1,7DTI isuzu
Škoda octavia combi 1.9TDI ALH *2
vw transporter 1.9TD
nissan patrol long 3,3D
škoda octavia super (1960)
zetor 25K (LOL) (LOL)
Pětadvácu jednou musím mít taky, ale současný stav mám podobný

Octavia ALH - Auto pro přítulku
VW T4 1.9TDi - nesmrtelnej pracovník dokud neshnije bude se mnou.Používám nejčastěji a trochu se to muselo poladit :)
Nissan Patrol GR long - V mrazech to jako jedinné pořádně topilo ale spotřeba 15L+
WV brouk speedster 1.6
Škoda rapid 1.3
T5 multivan 2.5 128kw - Zlatá jednoduchá a bezproblémová T4
ZTS poclain - motor zetor 7211