Stránka 4 z 9
Napsal: 07 pro 2011, 12:23
od TomasH
chlapi nebudu přechvalovat, u Viana je to spirála místo mrazové zátky, a passata je to spirála do hadice. Oboje 550W od Calixu. V teplotách kolem -5C je po 20min u Viana krásně teplý ventil dekl a startuje jak v+30C. U passata je ten systém trochu horší (pomalejší)v té hadici, ale pohoda. Mám vyvedeny dvě zásuvky ven u domu a vevnitř dig. časovač programovatelný. Spokojenost.
Napsal: 07 pro 2011, 12:37
od jjuriss
no 17tis je pre man moc potrebuje mneico starsie a max do 8tis.... ale tot som este chcel vedeit... tie bufiky. web. aj eber. maju oni by mali ovladat potom aj klimatronik nie? aby ked sa zapne bufik a zohriala voda aby sa zacalo vykurovat aj auto. alebo oni ohrievaju len vodu v motere tod vse?
Napsal: 07 pro 2011, 12:49
od jericho-3
Není to trochu už snobismus, vyhřívat TDI , u kterého je již v konstrukci zakomponován předpoklad chytatelnosti za snížených teplot..Neřeknu vyhřívat interiér vozu pro dítě nebo zákazníka, ale pro zdravého člověka ...

Napsal: 07 pro 2011, 13:13
od senioring1
Nezávislé kúrenie je iste najlepšie riešenie, ale pokiaľ nebude spolupracovať s climatronixom ktorý mám v aute,tak pri stojacom motore bude ohrievať len vodný okruh motora, čo by ho degradovalo na úroveň príhrevu na 220V.Rozdiel investície je ale zásadný. Vyhrievacie telesá do bloku motora sa dajú kúpiť už od 18 eur. Ak teda niekomu nejde o komfort obsluhy, má možnosť pripojenia na 220V, potom elektrický ohrev je lacnejší,inštalačne jednoduchší a aj bezpečnejší.
Roky som mal Tatru 603 a jej bufík mi poriadne liezol na nervy.Záverom : Neriešim tak ani komfort pre seba , pretože moje jazdy v zime sú večšinou "okolo komína", ale je mi ľúto ako dostáva motor zabrať pri teplotách hlboko pod nulou.
Napsal: 07 pro 2011, 14:14
od mir77
Climatronic má snad speciální pin pro nezávislé topení. Když sepne topení a voda dosáhne určitý teploty, tak se aktivujou ventilátory, nastaví se ofuk čelního skla a intenzita foukání.
Já to mám na manuálu, takže nesmím zapomenout při odchodu auta dát větrák an dvojku a topení na max

Jinak mám akorát krásně teplej motor a vevnitř Sibiř

Jinak, nepovažuji to za snobismus. Ona je jedna věc auto ráno nastartovat a jet s ním 100 km a pak ho chcípnout a jiná věc je jezdit právě kolem komína. Takhle se motor alespoň prohřeje a není tak namáhán. Nemluvě o tom, že pokud v noci nesněží, tak odpadá škrábání zamrzlých oken atd.
Běžně parkuji přes noc v garáži. Akorát před prací venku když mám noční a na bufíka nedám dopustit.
Stejně tak když tvrdnu celej den ve škole a pak přijdu k autu. Nelituji ani koruny, kterou jsem do něj investoval a uvažuji o dálkovém ovládání. Škoda, že ta zima začíná vždycky před Vánocema

Napsal: 07 pro 2011, 15:56
od hansdob
No já v sharanu mám el výhřev a je pravda že ho nevyužívám předělal jsem tam přihřívač na topení a je to lepší. V octávkách mám bufíky eberspácher d4ws (vše mají v sobě pal čerpadlo,vod čerpadlo) je to na pin v climatroniku funguje to skvěle jen tedy mě se nenastaví ofuk okna jen se prostě zapne do režimu v kterém climatronik byl před vypnutím klíčku ale jsem spokojen funguje super. V patrolu mám horkovzdušný jelikož tam bylo dost místa a také jsem moc spokojen a také to nepovažuju za snobizmus

Napsal: 07 pro 2011, 16:39
od jericho-3
Já měl za to, že je to spíš pro oblast Finska, ale chápu že účinnost motoru je na závadu, protože motor nevydává teplo, jen smrad..A tyhle různé climatroniky a jiné automaty vše jen ztěžují a komplikují...Hlavně když se sekne nějaká přiblblá klapka, apod..Mám za to, že nejsnažší cesta tepla je teplá voda z motoru přes radiátor zpátky bez všech jiných vymožeností a obtoků, notebene podmíněná nějakým přiblblým programem. Možná jsem buran, ale představa, že by mi ve škole v lavici odešla baterka v ovladači přídavného topení a já v našich drsných podmínkách budu muset /když se mi ovšem podaří otevřít vůz/ odjet v nevytopeném voze, přivádí do deprese.
Berte to jako ůhel pohledu ..
Napsal: 07 pro 2011, 16:44
od mir77
Musím se zastat Jericha s tím Climatronicem. Mám pocit, že to občas dost znepříjemňuje fungování. Nastartuju to studený a teď to všude začne hnusně studeně foukat, jak si to automat řídí. Uznávám, že to je pecka v létě na dlouhý cesty.
Ale jinak jeho spartánský pohled je věc je někdy až udivující

Ale tak, každému vyhovuje něco jinýho

Napsal: 07 pro 2011, 20:14
od senioring1
Rozvinula sa nečakane plodná diskusia, napriek tomu sa zatiaľ neozval nikto, kto by mal skúsenosti s týmto produktom:
http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html
Vzhľadom na deklarovaný výkon by to mohlo byť zaujímavé aj za cenu toho, že to ohreje len motor a nie radiátor kúrenia
Napsal: 07 pro 2011, 20:18
od senioring1
mir77 píše:Musím se zastat Jericha s tím Climatronicem. Mám pocit, že to občas dost znepříjemňuje fungování. Nastartuju to studený a teď to všude začne hnusně studeně foukat, jak si to automat řídí. Uznávám, že to je pecka v létě na dlouhý cesty.
Ale jinak jeho spartánský pohled je věc je někdy až udivující

Ale tak, každému vyhovuje něco jinýho

Nie je niekde chyba? Mne climatronik nepustí ventilátory pokiaľ teplota vzduchu nie je príjemná. Samozrejme je to v režime AUTO.
Napsal: 07 pro 2011, 20:30
od mir77
Hele, moje auto to není. Registruju to pouze když to uklízím do garáže. Stojí to venku celý odpoledne, je to na AUTO. Nastartuji a ventilátory se rozběhnou a když mám pantofle tak cítím, jak mi jde studenej vzduch na nohy.
Neřekl bych, že je někde problém, přepínání klapek atd. funguje zcela bez problémů. Řekl bych, že to je normální.
Napsal: 07 pro 2011, 21:17
od MirekX
senioring1 píše:Rozvinula sa nečakane plodná diskusia, napriek tomu sa zatiaľ neozval nikto, kto by mal skúsenosti s týmto produktom:
http://auto.aukro.cz/nezavisle-topeni-p ... 61202.html
Vzhľadom na deklarovaný výkon by to mohlo byť zaujímavé aj za cenu toho, že to ohreje len motor a nie radiátor kúrenia
tohle jsem ještě neviděl, ale podle mě by to mohlo fungovat dobře, výkon už je slušný a radiátor by to mohlo ohřát taky, záleží jak se to zapojí
Napsal: 07 pro 2011, 21:22
od goodbie
to těleso na hadici od chladiče mám doma navíc jestli ho někdo chce tak 1220kč 230V 400Wattu průměr na hadici 30mm
Napsal: 07 pro 2011, 22:59
od jericho-3
Je to taky tím, že jsem v tom taky poměrně bezradný, opravuji auto, kde řeším, zda je špatné těsnění pod hlavou, motor běží, osahávám chladič, studuji topení , co se ohřívá, atd, pak mi sepne vrtule, chladič studený, jdu do kabiny/Renault Kangoo/a koukám páčka přepnutí /vypnutí/vzduchu do kabiny je spřažena s klimou, takže jakmile majitel zavřel vzduch do kabiny spustilo klima, proto ty vrtule./mrznul, nadával že to netopí,klimu nechce, ale v autě byla/ Při opravách mi neustále tyhle píčoviny stěžují práci, o Climatroniku nemluvě..Pomalu nevím, jak u nějakého typu pustit naplno topení, nemohu přímo ověřit, zda je radiátor ohřátý apod. , hlavně u starších aut, které většinou opravuji a kdy je většinou něco dom.dáno...Když tyhle věci fungují, je to jistě báseň, ale běda, když to fiksluje..Potom rozebírat přístrojovou desku a řešit nějaké přidřené klapky je antikšeft, a od toho to nedělám, to ať si dají do Svazarmu..Jde mi o ověření funkce a u aut v "plné palbě", které vyloženě nesnáším, je u starších aut vyloženě problém...A jelikož mám názor, že postupná zhýčkanost moderního člověka zabije, mám takové úhle pohledu....Já kdybych si kupoval nové auto/což se nestane/ chtěl bych úplně oholené auto, i se švihadly, pouze s hydr. servem.., což se už nevyrábí...Jak říkám, no prostě buran..

Napsal: 07 pro 2011, 23:08
od mir77

na tebe v každým dealerství s autama přímo čekaj
