Napsal: 18 pro 2011, 20:15
ten koler vypada dost dobre...ale zeptam se jinak.....stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus??? A prosim vas uz tady nereste brzdy.
Jo jo,jeste ten od tebenogis píše:to Valis: jestli to byl ještě ten set ode mě, tak to byly Ferodo Premier.
Smoke píše:stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...
Si do něj pust 3 bary a uvidíš, Pajina to stálo turbo, vystřelily 2x zajištěné spony. Rozšklebenej pertl už jsem viděl i na sériovejch autech, ten plast podle mě tlakem jen tak nepraskne.sniper-- píše:.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie autojordee_23 píše:ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svinaSmoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl![]()
brzdy CTF.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacnelubomt píše:Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie autojordee_23 píše:ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svinaSmoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl![]()
brzdy CTF.. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
daj IC pod naraznik, a urob nove vedenie = mas pokoj ked to dobre spravissniper-- píše:tak mu to povolilo v tom pertlu....no misto toho bajonetu bych to mel i celkem vymysleny.
Blbost, zkus si dát do pusy úzký a tlustý brčko, představ si že seš turbo a uvidíš, co pude lípPedro299 píše:Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.