Stránka 4 z 7

Napsal: 18 pro 2011, 20:15
od sniper--
ten koler vypada dost dobre...ale zeptam se jinak.....stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus??? A prosim vas uz tady nereste brzdy.

Napsal: 19 pro 2011, 13:09
od nogis
to Valis: jestli to byl ještě ten set ode mě, tak to byly Ferodo Premier. ;)

Napsal: 19 pro 2011, 13:10
od valis
nogis píše:to Valis: jestli to byl ještě ten set ode mě, tak to byly Ferodo Premier. ;)
Jo jo,jeste ten od tebe :-) dik za doplneni

Napsal: 19 pro 2011, 18:41
od Jims1
zkušenější mě doplnění..ale na okruhu by se brzdit motorem (podřazováním) nemělo ne?teda když jedeš čtyři kola tak asi klidně..ale kdyby si jezdil takhle padesát kol tak se s tim motorem rozluč..na okruhu a při závodech se jde tvrdě na brzdy..přerušovaně si to dělej u semaforu:D

Napsal: 19 pro 2011, 19:04
od Ferenzzo
já si to budu přerušovaně dělat kde budu chtít (LOL) a když myslím přerušovaně, tak ne jak dědoušek v šáde, ale brzdím a střidám 100% - 80% - 100% ... nebo nevím jak napsat aby si to pochopil. :D A ne před každou zatáčkou samozřejmě, ale při klesání do schwantzovky kde je to z kopce a ještě z rychlosti :D aji tak se mi po 6 kolech kouří od brzd... vím jak se brzdí na okruhu, nakroužil sem myslím víc kol než vy dva co se do mě obouváte dohromady :) (s motorkou)

Napsal: 19 pro 2011, 21:03
od jordee_23
Smoke píše:stačí? to je každýho věc, ale až jednou budeš potřebovat a nezastavíš, bude pozdě. já si to taky myslel že mě to stačí, měl jsem new ferodo a 3x ze 160 na 80 zvadlo, zmodralo a byl čas přemejšlet o větších. 288 mě zatím nezvadli ani po 5x brždění
a nejsu sám kdo si to musel zkusit co zvládnou 280...

to su zavodne brzdy, a su niekde uplne inde ako vsetky tu spominane.

mam v uvodzovkach len Nkovu triedu a je to sakra citit :D
ten nastup a priebeh brzdenia to je fakt ina kavicka

ked sa buchnes po penazenke riadne a das Composito ktore maju stred z ERGALu tak sa hadam aj popravis pri brzdeni
(LOL)

Napsal: 19 pro 2011, 22:09
od sniper--
.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???

Napsal: 19 pro 2011, 22:21
od Kornout
sniper-- píše:.stalo se uz nekomu z ladicu...ze ten plast na tom origo ARL chladici prasknul????? nebo je to zase nejakej mytus???
Si do něj pust 3 bary a uvidíš, Pajina to stálo turbo, vystřelily 2x zajištěné spony. Rozšklebenej pertl už jsem viděl i na sériovejch autech, ten plast podle mě tlakem jen tak nepraskne.

Napsal: 19 pro 2011, 22:44
od sniper--
tak mu to povolilo v tom pertlu....no misto toho bajonetu bych to mel i celkem vymysleny.

Re: taky přidám mlejnka

Napsal: 19 pro 2011, 23:44
od lubomt
jordee_23 píše:
Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie auto

Re: taky přidám mlejnka

Napsal: 20 pro 2011, 08:17
od jordee_23
lubomt píše:
jordee_23 píše:
Smoke píše:280 kotouče nad 150k je fakt málo, taky jsem se přesvědčil, furt dobrý, mě to stačí,ale až jsem jednou raplil v serpetýnách a ejhle začli vadnout, dal jsem 288 a je to velkej rozdíl
ja mam na GIII 280 vpredu a ma to daco cez 150koni cca160 a nieco malo pod 400Nm , brzdi to ako svina :D

brzdy CTF (crazy) .. lepsie ako 288 na GIV .. a nevadnu
Ale zabudol si, kolko vazi Golf3 a Golf4... Ine je brzdit lahsie auto
gIII variant s klimou ... asi tazko bude lahsi .. skor opacne

Napsal: 20 pro 2011, 08:23
od jordee_23
sniper-- píše:tak mu to povolilo v tom pertlu....no misto toho bajonetu bych to mel i celkem vymysleny.
daj IC pod naraznik, a urob nove vedenie = mas pokoj ked to dobre spravis

Napsal: 05 led 2012, 11:40
od Pedro299
Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.

Napsal: 05 led 2012, 12:32
od Thomy
Pedro299 píše:Načo ti je na turbomotore uprava kanalov,však tam s tím turbom nafúkaš,kolko chceš.
Blbost, zkus si dát do pusy úzký a tlustý brčko, představ si že seš turbo a uvidíš, co pude líp (noteeth)

Napsal: 05 led 2012, 13:09
od subz3ro_tdi
Navyse v hlave existuju aj vyfukove nielen sacie kanaly, ktore je mozne tiez upravit... ;)