Stránka 4 z 5

Napsal: 13 úno 2012, 10:08
od Milik607
Dobře zeptám se ho a třeba to vezme,to je normal na papírech? A kolik to žere v závodě?

Napsal: 13 úno 2012, 10:08
od marena tdi
osobne si myslim ze hobby zavody uz nejsou co byvavaly.
republika je draha a tak dost lidi leze prave do hobiku.
co se tyce pneumatik.neboj pokud si je nekoupis tak se ani nesvezes.proste tohle je zaklad.

Napsal: 13 úno 2012, 10:16
od Milik607
Je pravda,že to není co to bývalo....pneumatiky,je jasný že je to základ,ale když jezdíš hobíky,většinou nemáš na to aby jsi měl suchej asfalt,mokrej asfalt,hrubej asfalt,jemnej ........na zimu ještě gumy s hřebama

Napsal: 13 úno 2012, 11:39
od L.U.C.A.S.123
http://www.youtube.com/watch?v=Oblb8O-ce3w soutěže se s ním nejezdily jenom sprinty a kolik to žere se neřeší nikdy a u ničeho co je na svezení.na škole sem si stavěl 130ku motor podle dokumentace a měl jsen ho v 1000mb na dlouhe převodovce a ten si na karbci z 613ky vzal i 20litrů za hodinku blbnutí na letišti(a šest zadních gum) tak neřeš koniny (wallbash) kolik co žere

Napsal: 13 úno 2012, 12:11
od marena tdi
L.U.C.A.S.123 píše:http://www.youtube.com/watch?v=Oblb8O-ce3w soutěže se s ním nejezdily jenom sprinty a kolik to žere se neřeší nikdy a u ničeho co je na svezení.na škole sem si stavěl 130ku motor podle dokumentace a měl jsen ho v 1000mb na dlouhe převodovce a ten si na karbci z 613ky vzal i 20litrů za hodinku blbnutí na letišti(a šest zadních gum) tak neřeš koniny (wallbash) kolik co žere
ta HONDA stoji uz peknou dobu na jednom parkovisti vedle obchodu s nabytkem :D

Napsal: 13 úno 2012, 12:16
od L.U.C.A.S.123
jo no stoji už tam dva roky majitel si pořídil E36 a tadyto odstavil :?taky za to nechce majlant ale jen hubičku když se to vezme kolem a kolem

Napsal: 13 úno 2012, 16:36
od TK
Milik607 píše:Je pravda,že to není co to bývalo....pneumatiky,je jasný že je to základ,ale když jezdíš hobíky,většinou nemáš na to aby jsi měl suchej asfalt,mokrej asfalt,hrubej asfalt,jemnej ........na zimu ještě gumy s hřebama
Ono ti bude chvíli stačit jet sériovou gumu, ale jen do doby kdy si koupíš nějakou olítanou závodní gumu. Pak už budeš jenom shánět kdo by ti něco jetýho prodal. A když si jednou uděláš radost a koupíš si novou závodní gumu tak už nikdy nebudeš chtít jet nic jiného. A tak je to se vším. A věř, že na sériové gumě se nikdy nesvezeš a ten pocit, že závodíš bude spíš jen trápení a budeš akorát nasr... , že tě každý obkládá. Kdybych na svojí Fábii dal sériové pryže tak si dovolím tvrdit, že pokud bych se dostal do cíle RZ tak by to bylo s rozdílem 10 s na 1 km a to je lepší se chodit na závody jen koukat.

Napsal: 13 úno 2012, 20:42
od luke.bean
TK píše: No a to co jsi napsal je ten největší průser co může člověk udělat. Vezmeme tu převodovku: Na mojí Fábii se dá pořídit ( pouze kolečka ) synchronní skládačka za 35 tis. Po pár závodech zjistíš, že je Hewland o 1 sec. na km rychlejší, že tě všichni řežou a pořídíš si ho za 125 tis. Skládačku prodáš a protože je jetá a hlavně na ho... tak jdeš pod cenu, dáš jí za 15 tis. nějakýmu zoufalci, který na to ještě nepřišel a zrovna jsi vytekl 20 tis. a prosr...l pár závodů. A to je stejné s autem, motorem, podvozkem, pneu a ze vším na co sáhneš. Když chce být člověk rychlý tak musí přemýšlet úplně jinak. Když jsem začínal s rally tak jsem počítal s 15 tis. na závod a protože chci být rychlý tak to je dnes 50 tis.
Se vším co jste zde napsal,s tím souhlasím,podepsal bych se pod to .. ale pořád píšete o tom,jet na bednu a vyhrávat , bohužel,tohle bez peněz prostě nejde , ale pokud se chci bavit,vozit se,závodit a mít z toho radost,tak to jde i relativně za pár korun,jako jsem to praktikoval já , ale musí se člověk smířit s tím,že nikdy v celkovým umístění nebude nijak figurovat ... Taky jsem se snažil jezdit , platil jsem si to z vlastní kapsy z výplaty řidiče a režije na jeden dvoudení závod byla 10-15 tis ... pak se něco posere na autě a je po zábavě... a koupit si proflexy ? hewlanda ? APčkový brzdy ? ....pouze sny... :) ;)

Napsal: 13 úno 2012, 20:58
od Milik607
Jo jo je to pravda...kamarád se rozmýšlel jestli závodit s motokárama,nebo jezdit amatéry,když jsme se o tom tak bavili a brouzdali po netu,a koukali po cenách,protože dnes je opravdu všechno jen o penězích,přišel na to,že ty motokáry,který jsou považovány za nejlevnější motoristický sport vyjdou taky zatraceně draho. Motokára by stála cca od 150tis , pneumatiky sada nejlevnějších stojí 2500,- řazení a motor dostáva strašně zabrat,protože pracují ve vysokých točkách a sem tam tam prostě něco praskne nebo se rozlítne a je hned problém na světě...volal několika klukům kteří závodí,tak mu říkali že sada pneu je na pár koleček a že to bude chtít i náhradní dysky a více sad a přišel na to,že nejlevnější soutěžní svezení na čtyřech kolech je natolik levný že by na to taky neměl....

Napsal: 13 úno 2012, 21:04
od karel samek
TK píše:
luke.bean píše:Marena : taky je otázka jestli to stavíš na mistrovství světa nebo na hobíky...

můžeš si koupit tlumiče proflex za 110 tis na feldu a nebo se spokojit s HP sk.N za 25 tis ... o tom to všechno je ... převodovku taky nepotřebuješ hewlanda , stačí dát převody, popřípadě jen vymyslet nějakej hezkej sptálej převod ;)

motor jakbysmet , 150 PS v 1.6 už nebude úplně spolehlivý a bezúdržbový jako 100PS ke kterým ti stačí opravdu málo úprav a odjezdíš s tím několik sezón ... měl jsem podobný low-cost auto a opravdu se s tím dá hezky povozit ;)
No a to co jsi napsal je ten největší průser co může člověk udělat. Vezmeme tu převodovku: Na mojí Fábii se dá pořídit ( pouze kolečka ) synchronní skládačka za 35 tis. Po pár závodech zjistíš, že je Hewland o 1 sec. na km rychlejší, že tě všichni řežou a pořídíš si ho za 125 tis. Skládačku prodáš a protože je jetá a hlavně na ho... tak jdeš pod cenu, dáš jí za 15 tis. nějakýmu zoufalci, který na to ještě nepřišel a zrovna jsi vytekl 20 tis. a prosr...l pár závodů. A to je stejné s autem, motorem, podvozkem, pneu a ze vším na co sáhneš. Když chce být člověk rychlý tak musí přemýšlet úplně jinak. Když jsem začínal s rally tak jsem počítal s 15 tis. na závod a protože chci být rychlý tak to je dnes 50 tis.
sory ale ta skladacka za 35tis je porad lepsi nez serie.jak uz jsem psal pokud s hewlandem neumis radit tak je ti stejne k hovnu.

Napsal: 13 úno 2012, 21:35
od TK
Tim jsem chtel rict, ze je hovadina kupovat neco levneho co ti po par zavodech nebude stacit a budou to jen vyhozene penize.

Napsal: 13 úno 2012, 22:25
od Miki2t
Milik607 píše:Dobře zeptám se ho a třeba to vezme,to je normal na papírech? A kolik to žere v závodě?
:):):)

Napsal: 13 úno 2012, 22:49
od kiklop32
:D chce pustit 150k do felcky a zajima ho co to zere

Napsal: 14 úno 2012, 08:39
od jardas cuprak
mam kamarada ten jezdí kartin cab atd vetisnou na bedne no a ted ceny samotna motokara 500 000 plus motor 250 000 samo sebou ze uz ma sponzory a jak tu nekdo psal ze gumy za 2500 ano ale jety :D svezl jsem se az kdys rekli ze motor je ko :D pak jsem ho dodelal uplne ten potor se musí neustale drzet mezi 13 14 tisicích otacek pak funguje jak ma kdys jsem se tam konecne dostal malem sem se pochcal strachy bodet by ne ma to vetší zrychlení nez f1

Napsal: 14 úno 2012, 11:50
od dolar100
motokara triedy KZ1 predtym SuperICC 125ccm 6kvalt, najsilnejsie co sa u nas jazdi stoji ram napr. Birel+motor TM do 300 000, gumy sada 7000 vydrzia jeden trening alebo zavod, ked dobre tryskujes karbec, motor vydrzi aj niekolko sezon, menis iba kruzok na pieste, ked neburas vydrzi aj ram, menis/trhas retaze, a zadnu os podla tvrdosti, brzdy drzia dost obcas predne platnicky, lejes benzin s olejom staci ti 20l za weekend na zavody a jedes