Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
roubou79
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 dub 2013, 14:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od roubou79 »

Ahojte, pisal som to uz minule, staci sa pozriet do historie.. (15.4.2013):
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 178 000km. Zlomeny sroub od ojnice na 1.valci. Motor je KO!
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ja ted prodal Superba II BXE 09, nalitano 230tkm a motor slapal jako svycarsky hodinky ;)
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Môže to mať súvis pri Octaviach II s rokom výroby 2008, kde vyletela ojnica:

1) či boli po facelifte alebo pred ním ?

2) či kľukovka, ojnica a piesty boli na chlp rovnaké, či už išlo o výrobu napr. z 01/2008 alebo z 11/2008 ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Mitabajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 08 led 2011, 21:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od Mitabajs »

O2, BXE, 2006, 475.000km. Bez problemu s motorem :-) Neni moje, bych nikdy nekoupil :D Ma to znamej z Decina :-)
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Však se to taky týká hlavně roku 2008

Viz další kousek od Libera na jiném fórku
http://forum.skodahome.cz/topic/84877-z ... tdi/page-7
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

ty vole vzdyt to uz je na svolavacku
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Teda to je masakr, zkoumal někdo, kolik motory v průměru tak najedou, nebo je to jedno a bouchne to kdykoliv?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

bxe opät

Příspěvek od mauditt »

Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Tak jsem koupil 8 origo šroubů na ojnice, made in italy a nechám si to dneska vyměnit. Tak jsem zvědavej
2007 bxe, najeto 171 tisíc. Doufám, že najedu pak dalších šťastných 170 tisíc aspoň :D
Hlavně ať je to šroubama jak píšou.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

marthass píše:Tak jsem koupil 8 origo šroubů na ojnice, made in italy a nechám si to dneska vyměnit. Tak jsem zvědavej
2007 bxe, najeto 171 tisíc. Doufám, že najedu pak dalších šťastných 170 tisíc aspoň :D
Hlavně ať je to šroubama jak píšou.
Držím palce, mňa to čaká tiež onedlho. Keď budeš mať vonku tie pôvodné pozrieš na ne, resp. nafotíš a dáš sem ? Nech sa Ti pozrie mechanik aj na ojničné pánvy či nie sú prešúchané z vnútra....
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Učitě pak napíšu, jestli si mechanik všiml něčeho závadného. Jestli třeba byl jeden sřoub delší atd i jak to vypadalo (stav karbonu, stav ojnic atd.) Zítra ráno bych to měl mít
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Chtělo by to, je povolovat momenťákem, zda jsou dost utaženy anebo zda se natáhly..
nepropadat panice...
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Tak mám šrouby vyměněný.
Zdá se, že bylo vše v pořádku. Žádný nevypadá špatně, delší nebo nějak namáhaný. Mechanik na to koukal a naprosto tam nic neviděl. Hm tak neva, prevence :)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kdybys měl možnost, tak by třeba stálo za to, je protáhnout rentgenem...
Oct asv 2000, DieselPower
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jericho-3 píše:Chtělo by to, je povolovat momenťákem, zda jsou dost utaženy anebo zda se natáhly..

no ono kolikrat kdyz utahnes sroub tak kdyz ho zkusis povolit hned tak pujde dobre ale kdyz to zkusis za tejden tak uz na to potrebujes ku*va vic sily takze to povolovani momentakem ti asi nic moc nerekne...jestli si ty srouby sednou? ten zavit se rposte casem jaksi stahne
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“