Stránka 31 z 40

Napsal: 28 srp 2008, 22:06
od Smradlavá žížala

Napsal: 01 zář 2008, 07:37
od Pagoš
Obrázek

VW Caddy II TDi, ALH, PP764 + DP chip

Abyste neřekli

Napsal: 11 zář 2008, 10:01
od reesha
Abyste neřekli, že vůbec nepřispívám. Tady je aktuální graf naší malé zlatky..

Obrázek

Samozřejmě bez NITRA. Trysky Fratelli Bosio RACE783, turbo testovací hybrid Dieselpower + Andre.

Obrázek

Napsal: 12 zář 2008, 07:37
od Lusťa
Tyhle hodnoty jsou skutečně famózní, velká gratulace.
Možná by stálo za úvahu do toho namontit 4x4, i přeš tu větší váhu by to smysl myslim dávalo a starty (už teď jsou super) by byly opět o něčem jiném

Napsal: 12 zář 2008, 19:03
od JasteR
Tj primlouval bych se za synchro nebo haldex, auto by si to zaslouzilo..

Napsal: 12 zář 2008, 23:42
od Pagoš
Ještě je spousty možností, jak snížit hmotnost, to bych upřednostnil před přechodem na 4x4, když už nic, bude to levnější a do budoucna se to neztratí :)

Napsal: 12 zář 2008, 23:43
od Pagoš
Každopádně průběh i čísla jsou luxusní!!

Napsal: 19 zář 2008, 16:02
od scream
Brutální. Ale když už, tak bych se přimlouval za jeste jednou to same místo zadnich sedaček na pristi sezonu. TO by muselo jet pod 10 v klidu

Napsal: 29 zář 2008, 19:55
od toby66kw
:)

Napsal: 29 zář 2008, 20:15
od toby66kw
toby66kw píše:Obrázek

Tak mám přeměřeno v PROFITUNINGU v Bratislavě


První graf 109,3kw 320,7nm
Druhí ´+odpor pin 2-3 980ohm 109,8kw 345,5nm

Tak sem přišel o nějakej krouták :( ale první graf je jen čip odpor OOF ;)

Obrázek

Napsal: 10 říj 2008, 10:57
od Jaroušek
Obrázek

Soft byl udělán přesně dle mých požadavků.... Jsem maximálně spokojen!! Díky patří Všem ochotným lidem, soft ladil mVole!!
;)

Napsal: 22 říj 2008, 21:28
od Dukes
Dukes píše:Ke grafům dále diskutujte ZDE.

Díky
:x

Zde prosím nediskutujte ke grafům! Značne se tím znepřehledňuje toto téma. Díky

Napsal: 12 lis 2008, 12:35
od tritonis
Přidávám se k spokojeným zákazníkům DIESELPOWER....

Obrázek

Pouze trysky PowerPlus 764 a EGR off (Allard Power Pipe Kit) od DP. V sérii 66kW (90PS) ALH.

Před výměnou (nijak neupravovaná série) naměřeno: 98,26 PS / 4136 ot. a 217,19Nm / 2388 ot.

Po úpravě naměřeno: 134,82 PS / 4152 ot. a 311,65 Nm / 2052 ot.

Auto neuvěřitelně ožilo, jsem s úpravou max. spokojený. :)

[/img]

Napsal: 16 lis 2008, 15:12
od Huml
Octavia 2 , 2,0 TDI 103kW 16V, turbo by BH, soft by Reesha, jinak série
Obrázek
video z druhého měřeníhttp://www.youtube.com/watch?v=OdQ67mh4 ... re=related

Napsal: 16 lis 2008, 15:43
od Kornout
Při jakým tlaku turba je to měřený? Takové porovnání vůči 1.9ce.