Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Vydreté ojnice v ktorej časti?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1675
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

lotiska

Obrázek

Obrázek
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
luciana
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2011, 13:01
Bydliště: Karviná

Příspěvek od luciana »

měníte olej co 10 tisíc?5w30?čistíte sací a výfukové potrubí co 60 tisíc? (LOL)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tiez som tieto sroby menil preventivne na BXE 2008, poznatok: meral som dlzku starych a novych srobov. Stare sroby na kazdej ojnici 1ks bol natiahnuty o 0,2mm. Pravdepodobne boli nadmerne dotiahnute z vyroby.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

rami píše:lotiska

Obrázek

Obrázek
Myslíte, že takto vydreté ojničné pánvy to môžu spôsobovať alebo skôr tie natiahnuté šruby ??? Chcel by som niekoho požiadať o informáciu, ako sa môže zadrieť ložisko kľukovky a koľko by stála ich výmena.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tohle ložisko, to je průser. To by mohla být příčina spíše, než ty šrouby..Jede jede, navalí se, zablokuje ojnici a už to lítá. Je jen divné, že nikdo nepopsal nějaké klepání, které by předtím být mělo..Anebo BXE a podobné mají tu specifiku, že pořád nic a najednou bum.Bez předchozího klepání..Ale bylo by to vidět i na čepu ojničním, i když po té bitvě uvnitř bloku je patrně dobře zraubovaný. Protože jestli zůstal čep čistý, tak to tím nebude a tahle ukázková šála běžela jen chvilku bez mazání./nic jiného tohle nezapříčiní/..A co ty ostatní ojnice, taky jsou v nich šály načnuté?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

z Humenného 2007, BXE, Octavia II, 110000km....v mieste II. valca.... + fotky

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Obrázek
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tady ten čep vypadá, že mu nic není, tady to patrně zadřením šály nebylo...
nepropadat panice...
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 10 čer 2013, 18:00

Příspěvek od Ghaur »

:(
Naposledy upravil(a) Ghaur dne 01 dub 2014, 10:50, celkem upraveno 1 x.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

tak vymen preventivne ojnice a budes kludne spat.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Myslím že ty šrouby stačí
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Obrázek

neřekl bych BXE 3 válec klepatůra a šrouby drží jak ďas ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ta tmavá ojnice je v háji, přidřeno ložisko, z ojnice je kus obyčejného železa a čep kliky v kelu.. :)
nepropadat panice...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to víme taky ale šrouby drží a jen pán projel zatáčku bliklo mazání zhaslo ujel 2km než sjel z dálnic dolik jen 0,5L oleje a už bylo hotovo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“