Jericho a jeho genialita
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jseš vůbec plně zdráv? Víš vůbec něco o lidských dějinách ? Mám zato, že tě vypustili z inkubátoru příliš brzy a mozek ti dorůstal až v pubertě, kdy se ti vše pomotalo..Když si představím, že máš české občanství bez omezení svéprávnosti jimá mě hrůza...A6TDI píše:Inu , bojoval k hovnu... válka stále pokračuje .. a kecy o míru ??

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Asi kazdemu doslo, ze jsem pochopil, ze venovat se Jerichovym vyplodum jsem vyhodnotil jako ztratu casu, nicmene na toto povazuji za spravne zareagovat a opet vkladam do tematu tomu prislusejiciho:
Treba jsem naivni, ale domnivam se, ze pokud by Havel sahl po tomto voze, nejenze by nemusela Tatra s vyrobou osobnich vozu skoncil ale treba by to byl nasledny zajem (jako reakce na danou volbu) pro ni dostatecny impulz k dalsimu vyvoji, kdy pristoupil i k preplnovani apod. Ostatne, ani to by nemusel, protoze v USA jsou atmosfericke motory jeste stale v oblibe.
Jeste si dovolim jednu vzpominku: kdyz jsme meli prvni satelit, tak jsem na nemeckych kanalech sledoval zavody nakladnich vozu v terenu (trucktrial) a tam vzdy temer vyhradne bezkonkurencne dominovaly vozy Tatra. Co vzbudilo nasi pozornost byl jeden nemecky(!) team, ktery predchazejici vuz Mercedes vymenil za Tatru a zacal byt uspesny.
Tatry (chapejme jako vyrobce osobnich vozu) je vecna skoda a sujektivne se domnivam, ze za jejim padem stoji predevsim sebestredni ignoranti typu Havel, Klaus, Kalousek a jim podobni, kteri nemaji spetku narodni hrdosti, patriotismu ci loajality vuci svemu narodu, jeho tradicim a hodnotam ... ale treba se mylim a v tomto konktretnim pripade bych se hrozne rad mylil a dozvedel se treba, ze opravdu neobstala v primem a objektivnim konkurencnim boji.
Jeste doplnim co jsem nasel zminku v diskuzi k jednomu clanku ohledne Tatry a za pravdivost nemohu ani zdaleka rucit (ikdyz profese zdroje napovida ve prospech pravdivosti), nicmene jsou to prinejmensim zajimave informace vyvracejici tvrzeni Jericha:
Radim Polášek · Nezaměstnaný projektant, technolog a technik 50+ ve společnosti ÚP Moravskoslezský kraj:
Ono Tatře po rozpadu Československa ke krachu a ukončení výroby chybělo "poměrně dost".
Do Tatrovky totiž tehdejší RVHP v letech 1976 - 82 investovalo částku ve výši cca tehdejších 8 miliard Kčs, dneska by obdobná investice byla ve výši asi 100 miliard Kč.
Neboli RVHP v té době za tuto částku v podstatě v Kopřivnici postavila novou fabriku a s tehdy nejmodernější technologií nakoupenou na západě.
Například v oboru povrchové úpravy elektroforézní základování, které na osobních Škodovkách z Mladé Boleslavi nebylo ještě dalších asi 10 let. Po roce 1990 po rozpadu Československa tak Tatrovka disponovala relativně novým a moderním výrobním zařízením se zavedenou výrobou s kapacitou ke 20 tisícům nákladních aut ročně.
Z této moderné technické základny Tatrovka těžila dalších 15 let po rozpadu Československa, kdy v kombinaci s postupným snižováním vyýroby, ke konci až jenom kolem cca tisícovky vozidel ročně, i přes souběžné obrovské zvyšování požadavků na kvalitu vyráběných vozů nebylo po celou tuto nutné téměř žádných investic do výrobního zařízení.
To se změnilo až někdy po roku 2005, kdy původní výrobní zařízení Tatrovky už bylo jednak hodně staré a už byl problém se tím stávajícím zařízením , i přes mnohem menší kapacitu výroby než byla kdysi projektovaná a přes delimitaci výroby komponent na jiné dodavatele , vyrábět konkurenceschopná vozidla.
Takže je nesmysl tvrdit, že Tatrovka byla hned po revoluci v krachu. Byla to zavedená fabrika s tehdy modení konkurenceschopnou výrobou.
+
Co se týká "téměř" prodeji Tatrovky Mercedesu, Mercedes získal od tehdejšího českého vedení kompletní stavební a výrobní dokumentaci všech provozů Tatrovky. Aspoň těch moderních postavených v Kopřivnici tou investicí RVHP v letecgh 1976 - 82, dokumentace starších provozů bývla často v zoufalém stavu. Klidně mohl podle té dokumentace postavit v podstatě identickou kopii tatrováckého závodu někde jinde.
Sám jsem tehdy coby projektant povrchovývh úprav v tehdejším Závodu Automobilů, jim pro svůj úsek, lakovny a galvanovnu ty kopie dokumentace zařizoval a posílal kdesi na vedení Tatrovky.
V práci se tehdy diskutovalo o tom, že Mercedes skutečný zájem o Tatrovky neměl, ale využil naivity tehdejší přažské československé vlády a získal tak o potencionální konkurenci podrobné informace.
Nejsem si az tak jist, ze ji nikdo nechtel ale cim si jsem 100% jist je, ze Tatra pripravila pro Havla vuz President2 a ten nafrneny a arogantni ignorant, pozer a manasek se ani nenechal svezt a nabubrele zvolil tusim Audi namisto aby podporil domaci firmu! A tim se ukazal v jeho pravem svetle, jeho opravdovy pristup, nikoliv to, jak ho prezentovala a snazi se prezentovat media. Takovy byl ve sve podstate "tvuj taticek Havel" nas drahy Jericho!jericho-3 píše:Tatru nikdo nechtěl
Treba jsem naivni, ale domnivam se, ze pokud by Havel sahl po tomto voze, nejenze by nemusela Tatra s vyrobou osobnich vozu skoncil ale treba by to byl nasledny zajem (jako reakce na danou volbu) pro ni dostatecny impulz k dalsimu vyvoji, kdy pristoupil i k preplnovani apod. Ostatne, ani to by nemusel, protoze v USA jsou atmosfericke motory jeste stale v oblibe.
Jeste si dovolim jednu vzpominku: kdyz jsme meli prvni satelit, tak jsem na nemeckych kanalech sledoval zavody nakladnich vozu v terenu (trucktrial) a tam vzdy temer vyhradne bezkonkurencne dominovaly vozy Tatra. Co vzbudilo nasi pozornost byl jeden nemecky(!) team, ktery predchazejici vuz Mercedes vymenil za Tatru a zacal byt uspesny.
Tatry (chapejme jako vyrobce osobnich vozu) je vecna skoda a sujektivne se domnivam, ze za jejim padem stoji predevsim sebestredni ignoranti typu Havel, Klaus, Kalousek a jim podobni, kteri nemaji spetku narodni hrdosti, patriotismu ci loajality vuci svemu narodu, jeho tradicim a hodnotam ... ale treba se mylim a v tomto konktretnim pripade bych se hrozne rad mylil a dozvedel se treba, ze opravdu neobstala v primem a objektivnim konkurencnim boji.
Jeste doplnim co jsem nasel zminku v diskuzi k jednomu clanku ohledne Tatry a za pravdivost nemohu ani zdaleka rucit (ikdyz profese zdroje napovida ve prospech pravdivosti), nicmene jsou to prinejmensim zajimave informace vyvracejici tvrzeni Jericha:
Radim Polášek · Nezaměstnaný projektant, technolog a technik 50+ ve společnosti ÚP Moravskoslezský kraj:
Ono Tatře po rozpadu Československa ke krachu a ukončení výroby chybělo "poměrně dost".
Do Tatrovky totiž tehdejší RVHP v letech 1976 - 82 investovalo částku ve výši cca tehdejších 8 miliard Kčs, dneska by obdobná investice byla ve výši asi 100 miliard Kč.
Neboli RVHP v té době za tuto částku v podstatě v Kopřivnici postavila novou fabriku a s tehdy nejmodernější technologií nakoupenou na západě.
Například v oboru povrchové úpravy elektroforézní základování, které na osobních Škodovkách z Mladé Boleslavi nebylo ještě dalších asi 10 let. Po roce 1990 po rozpadu Československa tak Tatrovka disponovala relativně novým a moderním výrobním zařízením se zavedenou výrobou s kapacitou ke 20 tisícům nákladních aut ročně.
Z této moderné technické základny Tatrovka těžila dalších 15 let po rozpadu Československa, kdy v kombinaci s postupným snižováním vyýroby, ke konci až jenom kolem cca tisícovky vozidel ročně, i přes souběžné obrovské zvyšování požadavků na kvalitu vyráběných vozů nebylo po celou tuto nutné téměř žádných investic do výrobního zařízení.
To se změnilo až někdy po roku 2005, kdy původní výrobní zařízení Tatrovky už bylo jednak hodně staré a už byl problém se tím stávajícím zařízením , i přes mnohem menší kapacitu výroby než byla kdysi projektovaná a přes delimitaci výroby komponent na jiné dodavatele , vyrábět konkurenceschopná vozidla.
Takže je nesmysl tvrdit, že Tatrovka byla hned po revoluci v krachu. Byla to zavedená fabrika s tehdy modení konkurenceschopnou výrobou.
+
Co se týká "téměř" prodeji Tatrovky Mercedesu, Mercedes získal od tehdejšího českého vedení kompletní stavební a výrobní dokumentaci všech provozů Tatrovky. Aspoň těch moderních postavených v Kopřivnici tou investicí RVHP v letecgh 1976 - 82, dokumentace starších provozů bývla často v zoufalém stavu. Klidně mohl podle té dokumentace postavit v podstatě identickou kopii tatrováckého závodu někde jinde.
Sám jsem tehdy coby projektant povrchovývh úprav v tehdejším Závodu Automobilů, jim pro svůj úsek, lakovny a galvanovnu ty kopie dokumentace zařizoval a posílal kdesi na vedení Tatrovky.
V práci se tehdy diskutovalo o tom, že Mercedes skutečný zájem o Tatrovky neměl, ale využil naivity tehdejší přažské československé vlády a získal tak o potencionální konkurenci podrobné informace.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Možná by jste soudruzi mohli popsat význam národní hrdost ve vašem pojetí. Očekávám, že MBenz a podobní v brzké době vyjedou s modelem ala Tatra a ohromí svět. Výchozí pro Tatru až do konce její soc, éry byla T 111 vyvinutá pro Wehrmacht používající tatrováckou koncepci s použitím motoru s přímým vstřikem vybaveným čerpadlem Bosch/z kterého vycházela všechna následující naftová čerpadla Motorpalu/ , který byl také předurčen pro pohon tankových vozidel třetí říše. Dále následoval obrněný transportér PUMA v pohonem všech kol , jehož konstrukce podvozku byla základem T 813..Atd.Atd. Bohužel národní hrdost pokulhává v tom, že vývoj a konstrukce byla řízena a velmi ovlivněna požadavky našich německých okupantů. Z této tradice nákladních vozů, tak jako se vším, co rudá pakáž znárodnila se odvíjí dnešní národní hrdost , proto tyto skvělé výrobky se staly výkladní skříní socialismu...Rudoši se vždy chlubili hlavně cizím peřím, protože jako neopeřená ptáčata a straky nebyla schopna cokoliv od kolébky stvořit..Zní to hnusně, ale bohužel je to pravda... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
S tim se da takrka souhlasit, nicmene nekdo takovy by na postu konkretne prezidenta nemel co pohledavat. Ja vim, podstatny je vyznam zvyrazneneho slova. No a kdyz uz k tomu dojde a dotycny se tak nechova a dopusti se podobnych skutku, nemel by byt objektem ucty (nebo snad obdivu) ale naopak. A to same plati pro ty, kteri k nemu takto pristupuji nebot chovat se naivne a duverive (pri volbe) - toho se clovek muze dopustit velice lehce nebot nemusi byt spravne, pripadne dostatecne informovan, muze byt podveden apod. Nicmene, vyjadrovat uctu, obdiv nebo snad glorifikovat takoveho zradce a podvodnika uz je jen cira hloupost.A6TDI píše:Těm nejde chlapče o národní hrdost , nebo podobné kokotiny ... Těm jde jen o koryta
Na zaver si dovolim pouze konstatovani, o kterem je kazdy rozumne uvazujici clovek presvedcen: byli a bohuzel jsme systematicky obelhavani, sledujeme predem zinscenovane divadlo a ti hloupejsi jsou schopni mu nejenze verit ale pripraveni za nej platit a jeste tomu tleskat pripadne se tesit na dalsi predstaveni.
@Jericho: Nepochopil jsi, netykalo se to v tomto pripade Tatry, to, o cem jsem hovoril byl pouze exemplarni priklad tebou uctivaneho Havla. Bylo to v souladu s pointou tohoto tematu, tedy "tve geniality".
Naposledy upravil(a) Forest dne 18 pro 2016, 16:11, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)