Stránka 33 z 40

Napsal: 03 led 2009, 19:11
od miš
:(

Napsal: 03 led 2009, 19:39
od Smoke
po chipu jo.

Napsal: 05 led 2009, 16:21
od PROFITUNER
neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i po uprave softu, 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf

Napsal: 05 led 2009, 16:38
od Smoke
PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf

a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html

Napsal: 05 led 2009, 16:55
od PROFITUNER
Smoke píše:
PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf

a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html
To 335i je samozrejme po chiptuningu,trvalo nam to asi 3 mesiace, kym sme dosiahli uvedeny vysledok. 335sd poznam velmi dobre a uz som ich aj zopar chipoval.Extremna uprava je na urovni 330PS a 680Nm,bezna je 310-315PS a 630Nm, je to asi najsilnejsi diesel co sa robi v pomere vaha/vykon, no zabudni na 7L spotrebu. Jazdil som s tym autom dlhsie a real je od 9,5 do 12L. V kazdom pripade na 335i 335sd nema.
Ospravedlnujem sa,toto uz asi patri ku diskusii k grafom.

Napsal: 13 led 2009, 11:23
od Oakley
miš píše:To je nějak moc na serii, ne?
Kromě softu samozřejmě :-)

Napsal: 22 led 2009, 17:51
od Branislav Farkaš
Ahojte všetci, tak teda posielam graf z merania mojej Ibizky, budem rád, ak sa vyjadríte. Díky. Obrázek

Ibiza 160PS/400Nm

Napsal: 22 led 2009, 17:59
od Branislav Farkaš
To mi moc nevyšlo, skúsim znova. (LOL)

Obrázek

Ibiza 160PS/400Nm

Napsal: 22 led 2009, 18:11
od Branislav Farkaš
Keď sme to merali, spojka už bola chytená, pri jazde na štvorke pri 2000 ot. mi to šmýkalo. Neviem na koľko to ovplyvní meranie, keď sme to merali až tak veľmi nešmýkala. Od vtedy som menil IC, nové turbo a chystám sa aj na tú spojku. Keď ju vymením, pôjdem to zmerať ešte raz. Dymí to celkom slušne :o
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 led 2009, 21:02
od subz3ro_tdi
Tak tu je konecne moj graf....
Obrázek

Napsal: 30 led 2009, 21:25
od subz3ro_tdi
jj.... liezlo by to este hore.... tu hodnota v 4400 ot.
Obrázek

Napsal: 30 led 2009, 23:52
od BH motor
no smoke

Napsal: 17 úno 2009, 21:29
od jordi
takze dnes sa trochu ladilo:)


Obrázek

Napsal: 17 úno 2009, 23:02
od Dukes
Diskuze ke grafům je ZDE! Sem pouze grafy.

Napsal: 27 úno 2009, 11:45
od Jim
tak i já jsem konečně naměřil před prodejem auta...

není to naladěné na maximum(nebyl čas), odspoda trošku zakouří, pak už vůbec... 8)

Jinak GT2256, Race 520, 12mm čerpadlo, FMIC, výfuk...

Obrázek