Stránka 33 z 40
Napsal: 03 led 2009, 19:11
od miš
Napsal: 03 led 2009, 19:39
od Smoke
po chipu jo.
Napsal: 05 led 2009, 16:21
od PROFITUNER
neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i po uprave softu, 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf
Napsal: 05 led 2009, 16:38
od Smoke
PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf
a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html
Napsal: 05 led 2009, 16:55
od PROFITUNER
Smoke píše:PROFITUNER píše:neda mi sem nedat jeden fakt pekny graf, aj ked je to benzin. Jedna sa o nove BMW 335i 306PS v serii. No diesle budu uz mat co robit co sa tyka aj priebehu krutiaceho momnetu.
http://www.profituning.sk/_sub/grafa4/BMW335.pdf
a co tohle bez chipu? Dieselový motor ve vozu BMW 335d Coupé je plný superlativů: díky technologii Variable Twin Turbo dosahuje maximálního výkonu 210 kW (286 k) a nejvyššího točivého momentu až 580 Nm již při 1750 ot/min. Spotřeba paliva navzdory tomu zůstává mimořádně nízká: pouze 7,5 litrů nafty na 100 km při testovacím cyklu EU.
http://www.bmw.com.cz/cz/cs/newvehicles ... iesel.html
To 335i je samozrejme po chiptuningu,trvalo nam to asi 3 mesiace, kym sme dosiahli uvedeny vysledok. 335sd poznam velmi dobre a uz som ich aj zopar chipoval.Extremna uprava je na urovni 330PS a 680Nm,bezna je 310-315PS a 630Nm, je to asi najsilnejsi diesel co sa robi v pomere vaha/vykon, no zabudni na 7L spotrebu. Jazdil som s tym autom dlhsie a real je od 9,5 do 12L. V kazdom pripade na 335i 335sd nema.
Ospravedlnujem sa,toto uz asi patri ku diskusii k grafom.
Napsal: 13 led 2009, 11:23
od Oakley
miš píše:To je nějak moc na serii, ne?
Kromě softu samozřejmě

Napsal: 22 led 2009, 17:51
od Branislav Farkaš
Ahojte všetci, tak teda posielam graf z merania mojej Ibizky, budem rád, ak sa vyjadríte. Díky.

Ibiza 160PS/400Nm
Napsal: 22 led 2009, 17:59
od Branislav Farkaš
To mi moc nevyšlo, skúsim znova.

Ibiza 160PS/400Nm
Napsal: 22 led 2009, 18:11
od Branislav Farkaš
Napsal: 30 led 2009, 21:02
od subz3ro_tdi
Tak tu je konecne moj graf....

Napsal: 30 led 2009, 21:25
od subz3ro_tdi
jj.... liezlo by to este hore.... tu hodnota v 4400 ot.

Napsal: 30 led 2009, 23:52
od BH motor
no smoke
Napsal: 17 úno 2009, 21:29
od jordi
takze dnes sa trochu ladilo:)

Napsal: 17 úno 2009, 23:02
od Dukes
Diskuze ke grafům je
ZDE! Sem pouze grafy.
Napsal: 27 úno 2009, 11:45
od Jim
tak i já jsem konečně naměřil před prodejem auta...
není to naladěné na maximum(nebyl čas), odspoda trošku zakouří, pak už vůbec...
Jinak GT2256, Race 520, 12mm čerpadlo, FMIC, výfuk...
