Passat ho ma ve stredovem tunelu a když se vynda DPF dela to desny bordel. Když ho nahradis rezonátorem ci dynamizerem je okamzite klid.
U OC II je pod zadnima sedackama a lidi si stezujou ze i v serii u 4x4 duni v zadni casti auta. Osobne bych ho vyradil pryc. Celkovy hluk vyfuku se nemůže o moc zmenit.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Caute chlapi......chci se zeptat.....dal sem místo sériového vyfuku ...sportovni vyfuk......zvuk je hezkej, auto jde do otáček skoro jak benzinak....ale jde citit ze spadl vykon......dostal jsem radu ze tam mam nekde dat nejakej odpor do vyfuku aby turbo mělo protitlak.......chci se zeptat pomuze tomu když tam dam sportovni rezonator? nemá s tim někdo nejaky zkusenosti jestli to třeba pomuze?....díky...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
standa123 píše:Caute chlapi......chci se zeptat.....dal sem místo sériového vyfuku ...sportovni vyfuk......zvuk je hezkej, auto jde do otáček skoro jak benzinak....ale jde citit ze spadl vykon......dostal jsem radu ze tam mam nekde dat nejakej odpor do vyfuku aby turbo mělo protitlak.......chci se zeptat pomuze tomu když tam dam sportovni rezonator? nemá s tim někdo nejaky zkusenosti jestli to třeba pomuze?....díky...
TD potřebuje ve výfuku protitlak? Jsem právě myslel, že to se řeší jen u benzínu kvůli výplachu válců... ale u TD nevím nevím. Podle mě, když v potrubí nebude překážka, lépe se roztočí turbo, takže by mělo tlačit nepatrně od nižších otáček bez ovlivnění výkonu, nebo neznatelně.
standa123 píše:Caute chlapi......chci se zeptat.....dal sem místo sériového vyfuku ...sportovni vyfuk......zvuk je hezkej, auto jde do otáček skoro jak benzinak....ale jde citit ze spadl vykon......dostal jsem radu ze tam mam nekde dat nejakej odpor do vyfuku aby turbo mělo protitlak.......chci se zeptat pomuze tomu když tam dam sportovni rezonator? nemá s tim někdo nejaky zkusenosti jestli to třeba pomuze?....díky...
TD potřebuje ve výfuku protitlak? Jsem právě myslel, že to se řeší jen u benzínu kvůli výplachu válců... ale u TD nevím nevím. Podle mě, když v potrubí nebude překážka, lépe se roztočí turbo, takže by mělo tlačit nepatrně od nižších otáček bez ovlivnění výkonu, nebo neznatelně.
Asi tě to překvapí,,ale i u tdi udělá výfuk něco na výkonu,,sice málo,ale udělá,,hlavně to poznáš v nízkých ot. při akceleraci...
standa123 píše:Caute chlapi......chci se zeptat.....dal sem místo sériového vyfuku ...sportovni vyfuk......zvuk je hezkej, auto jde do otáček skoro jak benzinak....ale jde citit ze spadl vykon......dostal jsem radu ze tam mam nekde dat nejakej odpor do vyfuku aby turbo mělo protitlak.......chci se zeptat pomuze tomu když tam dam sportovni rezonator? nemá s tim někdo nejaky zkusenosti jestli to třeba pomuze?....díky...
TD potřebuje ve výfuku protitlak? Jsem právě myslel, že to se řeší jen u benzínu kvůli výplachu válců... ale u TD nevím nevím. Podle mě, když v potrubí nebude překážka, lépe se roztočí turbo, takže by mělo tlačit nepatrně od nižších otáček bez ovlivnění výkonu, nebo neznatelně.
Asi tě to překvapí,,ale i u tdi udělá výfuk něco na výkonu,,sice málo,ale udělá,,hlavně to poznáš v nízkých ot. při akceleraci...
Mohu potvrdit.Teď jsem si namontil upravený zadní díl tlumiče,kde je průchozí roura až dozadu,v tlumiči navrtaná ( částečný tlumič ) a z nízkých je to hodně znát.Rychleji se roztáčí turbo. Při klidné jízdě po městě je to tiché, při prudké akceleraci jak jen průchozí roura s odfukem turba.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mluvil jsem i primo tady s odborníkem co upravuje auta......a potvrdil mi to ....ve vyfuku u motorů tdi musí byt nejaky odpor.......jinak motor ztrati část vykonu a hlavne v nizkych otáčkách nemá takovou akceleraci......navíc se přetáčí turbo coz taky není dobře pro turbo......a spatne se vyplachujou valce.... zase motor mi jde lip do otáček skoro jako benzinak....s tim se i odviji spotřeba takze to ted chci nejak poresit...něco tam dát aby motor mel zase ten vykon co mel před tím........
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Mam 2.0TDi 16V a mam jen zadni tlumic (Katik vykuchanej) a na je uvnitr vozu je stejny.Z venku je slyset ja mi sici turbo a za jizdy odfukuje (dela pfouu )
Jinak kamos mel to samy,a tomu do docela dunelo,ale pravda ze on tam ma vetsi turbo (2052).Ja tam mam hybrida (1749VA) a mam klid
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
to neni moja alfa ja sa chystam prerobit vyfuk az na jar najskor vykucham len kat, ak to nebude stacit dam prec aj zadny tlmic a ak to strati tah na spodku tak tam zas pridam nejaky sportovy priechodzi tlmic
no spodek ti spadne určite....ja mam kat off a dal sem i koncovej tlumic pryc a místo neho sportovní pruchozí výfuk a spodek spadl docela dost......ale zase auto jede líp ve vyšších otáčkách......takže s tím určitě počítej.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
At nezakladam novy téma tak píšu sem. Dali jsme na výfuk rezonator (jinak hola trubka) a při jízdě to z výfuku piska jak pistala. Nestalo se to někomu? Zvuk je to fakt nechutnej
Tak nic borci, problém vyřešen pišťalový zvuk dělala koncovka z Octavie II RS, resp. její část o průměru 45mm, která následně přecházela na 50mm. Člověk koupí origo koncovku a myslí si jak to bude bez starostí.