Stránka 34 z 132

Napsal: 10 čer 2013, 21:10
od marthass
Tak to je asi trošku jiný případ...

Napsal: 10 čer 2013, 21:18
od Ladas
jiný v tom že si toho ten člověk všimnul a hned to řešil jinak při zatáčce na dálnici se to s náplní 3,5l nemůže stát když jezdí normálně což jezdí.....

Napsal: 10 čer 2013, 21:22
od jericho-3
Ladas- to jo, stačí málo, 2 km je moc, ale když by tam nalil olej a jel dál i s klepáním , ojnice ulítne a vykoukne ven..Probliklé mazání přes ŘJ, která to spozdí je už hotovo..A když je v palbě, a nečumí, zničehož nic je to, jak to majitelé popisují ....jel jsem, nic a najednou bum bum a ojnice je venku. Ta ojnice se vyhřeje během chvilky..A hlavně lidi neustále lžou, koukaj, kde je sjezd a ujedou 5km.. :)

Napsal: 10 čer 2013, 21:29
od marthass
Tak že by nakonec ložiska špatný? Tak to Ladas pořádně prokoumej. Pak tady budes slavnej.

Napsal: 11 čer 2013, 05:42
od Pája 19
Kdyby u všech případů byly ojnice modrý nebo vytrhaný šály, tak by si toho někdo všim, ne?

Napsal: 11 čer 2013, 05:59
od Ladas
v tom případě to nejni problém praskajících šroubů a jestli si matně pamatuju když jsem jezdil s lehce vylágrovaným motorem tak v tahu neklepe...

Napsal: 11 čer 2013, 11:54
od jericho-3
Když jsem laboroval s přidřenými motory, tak při volnější ojnici , nebo šišatém ojničním čepu na klice, /který je vždy, když se přidře šála/ tak na volnoběh jakžtakž, ale při přidání plynu a naložení se klepot zvyšuje úměrně s otáčkami. Při vůli nahoře / pístním čepu v oku ojnice nebo v oku pístu/je slyšet klepot na volnoběh a při naložení zaniká. Mám zato, že změny chodu motoru by si řidič při jízdě měl všimnout ..Samozřejmě záleží na vůli, která vznikla..

Napsal: 11 čer 2013, 15:55
od Ghaur
Este otazocka..zablokovalo vam pri vyskoceni ojnice kolesa ? Myslim ci sa nezablokoval motor a tym bloklo kolesa. A nepomohla by vymena ojnice a ustrojenstva okolo toho z motora ineho kodu ? Trebars BKC alebo BJB ?

Napsal: 17 čer 2013, 19:18
od mauditt
No čo chlapi, kolesá bloklo či nie?

Napsal: 18 čer 2013, 07:12
od misoVW
nezablokuje, preto rozbije ten blok.

Napsal: 09 črc 2013, 20:09
od mauditt
Čaute chlapi, nebol som tu dlho. Máte niečo nové ? Nejaké nové zistenia a poznatky ?

Napsal: 09 črc 2013, 20:20
od Tiger23
nič .... jazdiť ďalej :)

(noteeth)

Napsal: 10 črc 2013, 08:14
od miso.chapy
Tiger23 píše:nič .... jazdiť ďalej :)

(noteeth)

ÁMEN!!!!

Napsal: 26 črc 2013, 10:04
od mauditt
Kto hľadá, ten nájde::::

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?s ... try1388015

Tak a teraz odborníci (nie od stola) raďte......čo áno a čo nie a prečo.

Napsal: 30 črc 2013, 06:19
od mauditt
Moje poznatky č. 2 iba voľným okom po výmene šrúb:

Pôvodné 4 ks z pravej strany sú rovnako dlhé a smerom doľava sa postupne skracujú...až o 1 mm.

Obrázek