Stránka 34 z 39

Napsal: 18 říj 2014, 01:09
od tantor-bn
ked zistim ako tak natocim moj zvuk ;)))

Napsal: 18 říj 2014, 23:13
od Napster10
Kam nejlépe umístit rezonátor aby se dosáhlo co nejlepších výsledků? Díky za odpověď :)

Napsal: 19 říj 2014, 09:13
od standa123
říká se že co nejblíž za turbo...nekde kde byl katalizátor............

Napsal: 19 říj 2014, 11:09
od bojuš
Ale to se fakt jen říká.
Každý má dojem, a odvozuje to i do toho jak je v něm zatočená spirála z profilovaného plechu, že rezonátor (dynamizér) roztočí výfukové plyny a ty pak rychleji projdou výfukem. Prdlajs!
To jen změní zvuk, takže je jedno kam ho dáš. Já ho měl ůplně na konci místo posledního tlumiče a pak už byla jen koncovka. Holá trubka až dozadu se mi neosvědčila, co se týče zvuku.
Zachoval jsem původní katík, teda jen obal. Vnitřnosti šly ven. To je největší špunt ve výfuku.
A dají se i koupit rezonátory ve tvaru atrapy katalyzátoru.

Napsal: 19 říj 2014, 17:05
od milda100
Tak jsem si udelal na golfu tez pruchozi vyfuk, dozadu jsem dal pruchozi rezonator,zvuk to ma peknej,ale sel mi dolu kroutak. Nevim uplne presne o kolik, ale podle kpower je to cca 50nm dolu. Cim to?Obrázek

Napsal: 19 říj 2014, 17:21
od standa123
mrkni o stranku zpatky...tam se to resilo..... ;)

Napsal: 20 říj 2014, 10:36
od talec

Napsal: 20 říj 2014, 12:17
od milda100
Udelalo ti to neco s vykonem,kroutakem nebo prubehem?

Napsal: 20 říj 2014, 12:31
od talec
Udělal se výfuk a pak se ladilo ;)
podle mě každá změna HW je nejlepší odladit i v softu ;)
Na origo VB turbu 203Ps a 429Nm a na GTB1756VK 211Ps a 479Nm ( limitují mě origo vstřiky )

Napsal: 27 říj 2014, 14:59
od standa123
chlapy když mate ty pruchozí výfuky...jak vám to startuje v zimním období dobře nebo hůř? mě se zdá že mi to startuje ted hůř když už je ráno méně stupnů po instalaci průchozího výfuku........ :(

Napsal: 27 říj 2014, 16:12
od marena tdi
standa123 píše:chlapy když mate ty pruchozí výfuky...jak vám to startuje v zimním období dobře nebo hůř? mě se zdá že mi to startuje ted hůř když už je ráno méně stupnů po instalaci průchozího výfuku........ :(
to je pekna kravina . co s tim ma spolecneho vyfuk ? mozna to v nem jen vice slysis nez když jsi tam mel serii.

Napsal: 27 říj 2014, 16:26
od standa123
no zdá se mi ze to nechytá plynule....zakucká se to a chyta jak kdyby postupně.......tak neví¨m no....žhaviče ted budou třeti sezonu tak ty by mely byt ok. a baterku sem meril taky ok. .......tak mozna jenom na to nejsem zvyklej.....

Napsal: 27 říj 2014, 17:05
od bojuš
Jj, to je bejkárna. Výfuk s tím nic nemá společné. Chybu hledej jinde v motoru.
Uvažuju jestli něco nesprasit i teď na cabriu. Po nějakém tom slyšitelnějším TDI zvuku jako na mé bývalé A4 se mi stýská.
Možná vyhodím prostřední tlumič :D Kat je off a koncový tlumič chci zachovat kvůli chromované koncovce a nemíním ji z toho tlumiče řezat :-)

Napsal: 27 říj 2014, 17:09
od milda100
standa123 píše:no zdá se mi ze to nechytá plynule....zakucká se to a chyta jak kdyby postupně.......tak neví¨m no....žhaviče ted budou třeti sezonu tak ty by mely byt ok. a baterku sem meril taky ok. .......tak mozna jenom na to nejsem zvyklej.....
Hele, vzdyt ja to mam to same po predelani na pruchozi vyfuk. Jeste navic to nejede a jak to ztratilo kroutak,tak to i zere.

Napsal: 27 říj 2014, 17:14
od standa123
no právě..kamarád co má leona cupru tdi....tak mu to taky hůř startuje z pruchozím výfukem....takže si myslím že to až tak takova blbost není a souvislost to možná bude mít.....ještě me napadá že ja sem ten výfuk delal až po chipu takže třeba to je tím...že s tím software nejak nepočítá...ten kdo má chip delany už s pruchozím výfukem tak má třeba klid....nevím no....uvidim az bude vetsi mrazy.....