Stránka 35 z 132
Napsal: 30 črc 2013, 10:06
od jericho-3
Mám zato,že 1mm nehraje roli..
Napsal: 30 črc 2013, 10:19
od skockin
takový pokus...... máš nový nepoužitý stejný šroub po ruce? zkus přiložit nový k použitému závitama tak, aby do sebe zasahovali. jestli je tam protažení a nebo jen šlendrián v nestejných šroubech.
Napsal: 30 črc 2013, 15:12
od mauditt
Nové už nemám po ruke....sú namontované.
Napsal: 30 črc 2013, 16:01
od danikd
Ahojda, u me vymeneno, stare jsem meril a vsechny v rozmeru 51,7-51,9 ...
Takze asi v pohode ... JInak ted se na skodovackym foru resi ze to nebude asi jen tim, vypada to pomalu i na saly, bude to jako u Renaultu, bude blbej matros a vydrou se ... posledni 2 mesice vyroby motoru od 10/2012 se davala nahrada horni saly s indexem B, ze by na neco koncernovy kutilove prisli?
Pls jeste, kdyz budu menit saly, musim zase srouby kdyz tam jsou 2 mesice ? Snad ne ne?
Diky. Dan
Napsal: 30 črc 2013, 17:06
od jericho-3
To by to vypadalo, aby za 2 měsíce byly šrouby v háji, to by museli být šrouby na regál..

Napsal: 30 črc 2013, 20:29
od mauditt
šálky myslíte ojničné pánvy ?

Napsal: 30 črc 2013, 20:33
od Tiger23
Ano....
Napsal: 30 črc 2013, 20:40
od danikd
jericho-3 píše:To by to vypadalo, aby za 2 měsíce byly šrouby v háji, to by museli být šrouby na regál..

No vis jak, v Else je u kazde druhe veci pri rozdelani vymenit

Napsal: 30 črc 2013, 21:16
od mauditt
danikd píše:Ahojda, u me vymeneno, stare jsem meril a vsechny v rozmeru 51,7-51,9 ...
Takze asi v pohode ... JInak ted se na skodovackym foru resi ze to nebude asi jen tim, vypada to pomalu i na saly, bude to jako u Renaultu, bude blbej matros a vydrou se ... posledni 2 mesice vyroby motoru od 10/2012 se davala nahrada horni saly s indexem B, ze by na neco koncernovy kutilove prisli?
Pls jeste, kdyz budu menit saly, musim zase srouby kdyz tam jsou 2 mesice ? Snad ne ne?
Diky. Dan
...bude blbej matros a vydrou se ...Matros je čo ?
Napsal: 30 črc 2013, 21:56
od danikd
Material

U Renaultu toho maji az moc, proste nekvalitni saly, nekdo tvrdi ze od 2007-2008 uz se prestalo kvuli narizenim EU davat do amterialu sal olovo a cin a proste to neni ono a hodne se opotrebovavaji ... Ale take se spekuluje ( podle mne opravnene ) ze to je kvuli LL olejum, proste to malo maze, vydre se to, sala se sekne, protoci a jelikoz nema zamek tak papa.
Napsal: 14 srp 2013, 07:39
od marthass
Už to utichá?:)
Napsal: 14 srp 2013, 08:20
od anydraj
Taky se priklanim k LL olejum.Je to ridky jak voda.
Napsal: 14 srp 2013, 10:58
od mauditt
Neutícha: Koľko ste už urobili km po výmene šrúb ? Otázka pre tých čo menili....
Napsal: 14 srp 2013, 19:43
od danikd
Ja jen asi 3000km ... prave ze sleduji vsechny fora s timto problemem a nejak to utichlo ... Porad premyslim nad tema salama, nekde nekdo psal ze po zadreni shanel jiny motor, rozdelali asi 4, udajne s malym najezdem a vsude u saly vydrene ... tak prave nevim a premyslim jestli to vymenit ...
Aby jsme nedopadli jako u renaultu ....
Napsal: 15 srp 2013, 10:46
od Ghaur
Tiez sa mi skor vidi teoria s pridretymi loziskami. V audi povedali, ze vymena srub nepomoze a jeden odbornik mi vravel, ze na sruby nemoze posobit taka sila...konstrukcne nema preco na nich posobit