Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud jsou šrouby odpovídající třídy, tak ano, ale stačí, když to někdo rozebere, pak se vykašle na moment a je mladšího vydání se svaly z posilovny natřenými pitralonem a natáhne je jako gumu.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Tak pridreté ložiská ojničné alebo ojničné pánvy ? Sú to dva rozdielne veci...
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

aha..tak v tom nemam jasno...kazdopadne na sruby neposobi zrejme ziadna va
csia sila..piest ani netlacia nahor ani netahaju na
dol edit: nietko tu uz pisal, ze vymenil sruby a stalo sa mu to aj tak.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Citujem slová zo škoda servisu:

"Na kľukovom hriadeli sú uložené 4ks ojníc v 4ks delených ložiskách, spolu 8ks. Cena za 1ks je 13,20 € s DPH. Výmena ložísk ojničných je 60 € s DPH. "

+ iná odpoveď:

"cena materiálu: ojničné panvy - horná 4x 14,-€ = 56,-€
- dolná 4x 14,-€ = 56,-€
- spolu materiál = 112,-€
- práca - = 277,-€
- Spolu - = 389,-€ "

Tak ktoré z nich sa pridierajú ???
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

To si muze TDI BXE zkusit po vymene sroubu selhat na šálách. To bych to kopnul do řitě a škodovku /VW zatratil navždy :) to by je vytrestalo. Ale zajímavé...
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

Neviem ktore ale videl by som to na vymenu oboch dielov ak by sa to zmestilo do 500€ . Ak auto do tyzdna nepredam tak sa do toho pustim hned po vymene rozvodov a dvojhmotneho zotrvacnika :D snad dovtedy vydrzi..
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Nejhorsi je ze nikdo nevi presne cim to je ...
Ono je take mozne ze nekdo kalsla na moment, natahl srouby, byla tam krapet vestis vule, v ni se tak dobre neudrzi olejovy film a saly se pak vydiraji ... no az se vydre vice, tak klap, klap, buch buch a polomotor papa.

Take jsem z toho nestastny, srouby mam jine, najeto 125tkm a nevim jestli do toho mam jit :(

Jinak kdyz budes delat setrvak, tak udelej rovnou srouby a saly, to je prace navic cca 1,5h ...
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

este otazocka dalsia...vytiekol vam olej z auta ked sa to stalo ? Asi ano takze kolko zhruba ?
Naposledy upravil(a) Ghaur dne 01 dub 2014, 10:46, celkem upraveno 1 x.
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

No neco mozna vyletne, ale moc bych nerekl, dira se udela v bloku nad olejovou vanou... nicmene prace hasicu se stejne plati z pojisteni ne?

Stale spise cekam na komentare zkusenejsich, mechaniku atd. jak se vyjadri k opotrebeni tech sal, jestli teda menit i saly nebo staci srouby ...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak minulej tejden se rozlítlo třetí BLS ze třech služebních. Poslední to vydržela od roku 2008 až do nynějších cca 200 tis. km. To je teda štěstí. Ještě máme na firmě jednu BLS 2008, ale ta tolik nejezdí, má asi 100 tis. km najeto, tak jí to teprve čeká.
Oct asv 2000, DieselPower
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od marthass »

Taky jsem teď v pátek viděl bls 2006 s dírou v boku (na hlavě bylo germany). Víc o tom nevím :)
Motor vyměněn za jiný
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Chlapi,

pokud bude moznost kouknout na streva, ci jenom fotky, zkuste se optat jak na tom byly ojnicni loziska ... Co to tak vsude sleduji, tak to asi nebude jen sroubama ...
Jeste dotaz, na tech BLS, jak se menil olej? Byl tam porad LL rezim ?

Diky za info a hezky den ...

Dan
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Pája 19 ........mali tie bls LL ?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
big.boby
Přispěvovatel
Příspěvky: 214
Registrován: 14 čer 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: plzeňský kraj

Příspěvek od big.boby »

já už to vidím, že to bude spojení LL+ ty sály...

ale, že to hlavně postihuje OII nebo ne??? nebo jich v poměru jezdí víc...
jedině preventivně sundat vanu a zkouknout ty sály...
Octavia III, 1,4FSi, 110kW, r.v. 09/2016
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Taky bych to tak videl, LL + honeni za studena, pomalu se saly vydiraji a pak uz tam je takova vule ze se tam neudrzi olejovy film a ende ... takle to maji presne ty Renaulty, tam se to sere pekelne ... pomuze jedine vymenit saly ...
Kdyz uz sundas saly, tak bych je vymenil ... 2400Kc za saly zase neni az tak moc ... Sam to asi planuji, pristi vymena oleje = sundani vany a sup do toho ... ze ja blbec jsem to neudelal s tema sroubama ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“