Stránka 36 z 132
Napsal: 15 srp 2013, 11:02
od jericho-3
Pokud jsou šrouby odpovídající třídy, tak ano, ale stačí, když to někdo rozebere, pak se vykašle na moment a je mladšího vydání se svaly z posilovny natřenými pitralonem a natáhne je jako gumu..

Napsal: 15 srp 2013, 11:10
od mauditt
Tak pridreté ložiská ojničné alebo ojničné pánvy ? Sú to dva rozdielne veci...
Napsal: 15 srp 2013, 11:15
od Ghaur
aha..tak v tom nemam jasno...kazdopadne na sruby neposobi zrejme ziadna va
csia sila..piest ani netlacia nahor ani netahaju na
dol edit: nietko tu uz pisal, ze vymenil sruby a stalo sa mu to aj tak.
Napsal: 15 srp 2013, 12:19
od mauditt
Citujem slová zo škoda servisu:
"Na kľukovom hriadeli sú uložené 4ks ojníc v 4ks delených ložiskách, spolu 8ks. Cena za 1ks je 13,20 € s DPH. Výmena ložísk ojničných je 60 € s DPH. "
+ iná odpoveď:
"cena materiálu: ojničné panvy - horná 4x 14,-€ = 56,-€
- dolná 4x 14,-€ = 56,-€
- spolu materiál = 112,-€
- práca - = 277,-€
- Spolu - = 389,-€ "
Tak ktoré z nich sa pridierajú ???
Napsal: 15 srp 2013, 13:26
od marthass
To si muze TDI BXE zkusit po vymene sroubu selhat na šálách. To bych to kopnul do řitě a škodovku /VW zatratil navždy

to by je vytrestalo. Ale zajímavé...
Napsal: 15 srp 2013, 13:39
od Ghaur
Neviem ktore ale videl by som to na vymenu oboch dielov ak by sa to zmestilo do 500€ . Ak auto do tyzdna nepredam tak sa do toho pustim hned po vymene rozvodov a dvojhmotneho zotrvacnika

snad dovtedy vydrzi..
Napsal: 15 srp 2013, 14:46
od danikd
Nejhorsi je ze nikdo nevi presne cim to je ...
Ono je take mozne ze nekdo kalsla na moment, natahl srouby, byla tam krapet vestis vule, v ni se tak dobre neudrzi olejovy film a saly se pak vydiraji ... no az se vydre vice, tak klap, klap, buch buch a polomotor papa.
Take jsem z toho nestastny, srouby mam jine, najeto 125tkm a nevim jestli do toho mam jit
Jinak kdyz budes delat setrvak, tak udelej rovnou srouby a saly, to je prace navic cca 1,5h ...
Napsal: 25 srp 2013, 19:36
od Ghaur
este otazocka dalsia...vytiekol vam olej z auta ked sa to stalo ? Asi ano takze kolko zhruba ?
Napsal: 25 srp 2013, 19:42
od danikd
No neco mozna vyletne, ale moc bych nerekl, dira se udela v bloku nad olejovou vanou... nicmene prace hasicu se stejne plati z pojisteni ne?
Stale spise cekam na komentare zkusenejsich, mechaniku atd. jak se vyjadri k opotrebeni tech sal, jestli teda menit i saly nebo staci srouby ...
Napsal: 26 srp 2013, 06:43
od Pája 19
Tak minulej tejden se rozlítlo třetí BLS ze třech služebních. Poslední to vydržela od roku 2008 až do nynějších cca 200 tis. km. To je teda štěstí. Ještě máme na firmě jednu BLS 2008, ale ta tolik nejezdí, má asi 100 tis. km najeto, tak jí to teprve čeká.
Napsal: 26 srp 2013, 07:07
od marthass
Taky jsem teď v pátek viděl bls 2006 s dírou v boku (na hlavě bylo germany). Víc o tom nevím

Motor vyměněn za jiný
Napsal: 26 srp 2013, 07:21
od danikd
Chlapi,
pokud bude moznost kouknout na streva, ci jenom fotky, zkuste se optat jak na tom byly ojnicni loziska ... Co to tak vsude sleduji, tak to asi nebude jen sroubama ...
Jeste dotaz, na tech BLS, jak se menil olej? Byl tam porad LL rezim ?
Diky za info a hezky den ...
Dan
Napsal: 26 srp 2013, 16:29
od Tiger23
Pája 19 ........mali tie bls LL ?
Napsal: 26 srp 2013, 16:53
od big.boby
já už to vidím, že to bude spojení LL+ ty sály...
ale, že to hlavně postihuje OII nebo ne??? nebo jich v poměru jezdí víc...
jedině preventivně sundat vanu a zkouknout ty sály...
Napsal: 26 srp 2013, 19:02
od danikd
Taky bych to tak videl, LL + honeni za studena, pomalu se saly vydiraji a pak uz tam je takova vule ze se tam neudrzi olejovy film a ende ... takle to maji presne ty Renaulty, tam se to sere pekelne ... pomuze jedine vymenit saly ...
Kdyz uz sundas saly, tak bych je vymenil ... 2400Kc za saly zase neni az tak moc ... Sam to asi planuji, pristi vymena oleje = sundani vany a sup do toho ... ze ja blbec jsem to neudelal s tema sroubama ...