Stránka 37 z 132

Napsal: 26 srp 2013, 19:29
od Toncek
a proč zrovna LL,když se na něj bude jezdit 15000km,tak by to neměl být problém,ne?

Napsal: 26 srp 2013, 19:37
od danikd
No jenze lidi co jsou v tomto laici a jezdi delsi trasy, tak s tim najedou treba 25000 ... A kdo jezdi kratsi trasy, mesto, tam jsem nekde cetl, mozna i tady, ze po cca 7,5t km uz je olej na picku ... je to jen o tom kde a jak jezdis ... ale LL proste neni dobra varianta ... obecne na vse ...
Jinak podle mne to bude tak 25% LL oleje a 75% pruseru nekvalitni saly ... preste zmetci setri kde se da ... bohuzel uz i auta jsou do prdele rychle jako notebooky, TV, pracky ...
Ono proc by neusetrili, vydelaji jeste na servisu a tech par lidi kteri splni podminky kulance prezijou ... znamemu vyletla ojnice a nastesti to mel najeto tesne pod 100t km a kulance byla 70% ...
No jo jenze polomotor BXE stoji 75t Kc + prace a kupa blbosti okolo...
Takze stejne ho to 30t stalo

Napsal: 26 srp 2013, 20:41
od marthass
Šály? To si děláte srandu, když už jsem měnil šrouby...a bože!

Napsal: 26 srp 2013, 20:45
od danikd
No jsem na tom stejne ... jde o to ze u BXE je pry opravdu problem se srouby, ale saly se tykaji nejen BXE :(

Napsal: 27 srp 2013, 06:25
od Pája 19
Všecky ty firemní BLSka jezděj LL olej. Všechny jezdily dlouhý trasy a ta moje chodila na olej po cca 17ti-18ti tisících km. A rozlítla se jako první při cca 130ti tkm. A těm přidřenejm šálám nevěřim.

Napsal: 27 srp 2013, 06:38
od Mik
Ja si myslím, že sa pretočia ojnične ložiská. Skrutky s tým nemajú nič. Na starších motoroch bol vždy zámok na panvičkách.

Napsal: 27 srp 2013, 08:15
od Ghaur
tak uz pri vymene panviciek by som nechal vymenit asi aj tie sruby..z oleja nevieme zistit ci neobsahuje ciastocky vydretych panviciek ? Nema niekto moznost dat to na rozbor ?

Napsal: 27 srp 2013, 09:23
od FandaTDI
možností je vcelku dost od hodně orientačních ( http://www.oleje.cz/p/motor-check-up-mcu-1-494 ) po laboratorní s obvykle o něco vyšší cenovkou. Něco málo tady: http://www.oleje.cz/forum/tribotechnick ... 574fe60833
nebo tady něco o Fuchs titan a BXE - http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ost2432675

Napsal: 27 srp 2013, 09:37
od danikd
ta papirkova metoda, Motor Check Up, funguje i s normalnim papirem do kopirky, kapni na nej kapku, vytiskni si od nich ten navod a pak muzes poznavat ... ja to resil kvuli podezreni na naftu v oleji, podle toho testu OK, a skutecne je makovci prelili olej ...
Ale je to hrube oriantacni, nicmene jsem zkousel vice variant a jaktakz to sedelo ...
Hlavne to nekupovat za 300!

Edit : Jinak jestli chces neco na 100% potvrdit, tak jedine laborator, nicmen u ans to neni moc levne ... od cca 1500 ... idealne nejaky znamy znameho co dela v laborce :)

Napsal: 27 srp 2013, 14:41
od jericho-3
Protočená ojnice by se poznala i na utržené ojnici/pokud něco zbude/, ale na snímcích čepy kliky aspoň na pohled poškozeny nebyly..Což je dost divné.

Napsal: 27 srp 2013, 18:53
od Ghaur
http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/

Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory

Napsal: 27 srp 2013, 20:49
od jericho-3
Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/

Napsal: 27 srp 2013, 21:20
od Ghaur
nestavalo sa to len na dialnici ale aj pri rozbiehani, cuvani z garaze..

Napsal: 28 srp 2013, 05:48
od Mik
Ved to je divné. Keď sa vydere šálka tak by to malo najskôr klepať. To si nikto nevšimne žiadneho podozrivého zvuku a zrazu diera v bloku?(wallbash)
jericho-3 píše:Taky bych řekl, takhle zdevastovaný motor má příčinu v zadření něčeho..Šála se protočí jen pokud se zadírá, /zrušení zámků je duševní zatemnění/a ta paseka , co se stává přičítat šroubům má jedno ale, theoreticky by to mělo nejdřív začít klepat...Je nějaká stejná souvislost- např. jízda po dálnici?, nebo problikající mazání /i když ŘJ to přežvejká, že se nic moc neděje/

Napsal: 28 srp 2013, 07:07
od danikd
Ghaur píše:http://www.vwglobe.cz/clanky/passat-3c- ... -cerpadla/

Nemoze to mat suvis s tym slabym mazanim ? Predsa len su to totozne motory
V clanku je uvedeny BXE jako postizeny, nicmene BXE na me O2 vyvyzovaky nema, nastesti tam ten kram za 30000 neni :)