Stránka 5 z 132

Napsal: 21 pro 2012, 14:47
od anydraj
Dalsi kousek, 2008, ojnice ven.Bych to videl na svolavacku.VW rekne vse OK,kdo jezdi k nam na servis opravime zdarma, ostatni nam muzou...

Napsal: 21 pro 2012, 18:11
od dolar100
To snad ani neni mozne, chcelo by to hromadnu zalobu len neviem ci by to bolo nieco platne :?

Napsal: 21 pro 2012, 18:13
od jaykay
pak ze HDi je srac (rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 21 pro 2012, 18:23
od skeletor
jaykay píše:pak ze HDi je srac (rofl) (rofl) (rofl)
půlroku zpět bxe 2007 najero 151tis. jedna ojnice ven. oprava 5tis :-)

Napsal: 21 pro 2012, 18:56
od machal22
Pánové a to jste se nikdo nezkoušel bránit? Vždyť je toho už dost,aby se začalo něco kolem toho dít. Na škodaforum je taky pár kousku,tady už se jich taky pěkná řádka najde a co jich je a nikdo to nikam nepsal. Pochopím ,že kdo má chip tak to zkoušet nebude,ale je jich taky spousta bez chipu tak by to chtělo do nich trochu šlápnout. Je mi jasný,že je to kolos,ale snad nejsme ovce co mají pořád palici dole.

Napsal: 21 pro 2012, 19:47
od Jarda S.
machal22 proč výrobce ti klidně řekne že motor má plánovanou životnost 150tis a nic si nepomůžeš ;)

Napsal: 21 pro 2012, 19:58
od machal22
A to je někde v kupní smlouvě,nebo v návodu k autu napsaný? Já myslím,že kdyby to bylo napsaný ,tak asi moc aut celý koncern neprodá. Kup si od nás auto minimálně za pul mega a po 4letech se ti rozlítne motor.Je zajímaví,že ostatní motory tenhle problém nemají.

Napsal: 21 pro 2012, 20:03
od Biimbo
nebýt bídný elektroniky u 407, který málokdo rozumí, tak si 2.0 HDI koupím taky :-)

Napsal: 21 pro 2012, 20:07
od jaykay
Biimbo píše:nebýt bídný elektroniky u 407, který málokdo rozumí, tak si 2.0 HDI koupím taky :-)
ja vahal mezi OII a P407, svezl jsem se v 407 2.0HDi a pak jsem sednul do OII a pripadal jsem si jako social :)
Takze 407ma zvitezila, ale "jen" 1.6HDi, elektronika absolutne v poho - no problem, jen jsem vycistil kontakty na zarovkach v zadnich lampach a cajk

Napsal: 21 pro 2012, 20:15
od Jarda S.
machal22 píše:A to je někde v kupní smlouvě,nebo v návodu k autu napsaný? Já myslím,že kdyby to bylo napsaný ,tak asi moc aut celý koncern neprodá. Kup si od nás auto minimálně za pul mega a po 4letech se ti rozlítne motor.Je zajímaví,že ostatní motory tenhle problém nemají.
všechny automobilky počítaji +- stejnou životnost ;) co to vydrží je věc jiná, třeba převodovky koncern aktuálně 200tis (wallbash)

Napsal: 21 pro 2012, 20:21
od Ladas
to máš pravdu v O2 si přijdeš jak socka ale při větším problému v servisu pežot se cítíš jak majitel audi (noteeth)

Napsal: 21 pro 2012, 20:21
od Biimbo
2.0 má ale ještě klasickej litinovej blok a celkem jede. Mě třeba v OII vadí ten širokej středovej tunel.
No a hlavně 407 je za luxusní peníze.
Kdysi jsem měl Xsaru HDI 66kW a o motoru jsem skoro nevěděl, jak finančními výdaji, tak že je pod kapotou. Pak teda zastávkovala ŘJ a šla z domu :-D

Napsal: 21 pro 2012, 20:37
od Biimbo
Ladas píše:to máš pravdu v O2 si přijdeš jak socka ale při větším problému v servisu pežot se cítíš jak majitel audi (noteeth)
ono ve škodovce na tom nejsi o moc líp :-D

Napsal: 21 pro 2012, 20:39
od vojta_TDi
Každý má něco nic nemůže být 100% :)

Napsal: 21 pro 2012, 20:51
od machal22
všechny automobilky počítaji +- stejnou životnost ;) co to vydrží je věc jiná, třeba převodovky koncern aktuálně 200tis (wallbash)[/quote]


Jasně já to chápu a vím o tom,ale tady se bavíme o totální destrukci motoru- něco jako výbuch a to si snad žádnej výrobce nedovolí. Ano převodovka se muže po 200t posrat,ale né rozlítnout za jízdy to snad ohrožuje i život posádky.Vyděl jsem kdysi favorita kterýmu se kousnul motor v plný rychlosti a borec rozbil hlavou čelní sklo. Vem si že stím pojede ženská,která je ráda,že jede padne rána auto sebou třeba škubne ona to strhne a někam napálí. Výrobce jí řekne-jo pani motor má najeto 150t to je normální za to mi nemůžeme. Měla jste s tím počítat a s předstihem koupit noví auto. Mám strach,že když budem držet neustále hubu,že se toho mužem dočkat.