Stránka 5 z 5
Napsal: 19 led 2013, 22:30
od jericho-3
Já kolikrát uvnitř na skle naškrabu víc než zvenku. Ale u mého benzina je jediné riziko náhlá změna teploty a poté vlhkost.. Jinak už z principu benzin je na tom hoření lépe..A omezení spočívá spíš v zamrzlých klikách než v neschopnosti motoru...

Napsal: 19 led 2013, 23:57
od mareak
Ano, nekdy se stane, ze musim skrabat i zevnitr, ale nastesti je to vyjimecne. Nevim, zda je to touhle lokalitou, ale spis se stava, ze rano vyjedu s cistym sklem a po cca 200m se sklo z venku obali ledem a je nutno zastavit. Parkuju venku a sklo zakryvam folii ktera slouzi jako parozabrana na sadrokartony.Je to nejaky igelit a v nem skelna mrizka. Sundam a je ciste sklo vyjedu a hned led. A ted opravdu na autech souvisla vrstva ledu i pres spary na kastli. Nejde to ani skrabkou seskrabat ma to tak 2 mm. Tohle uz funguje cely tyden. Nenavidim zimu. Ale moturky jedou jak houslicky. Je ale fakt, ze ta 1.9TD po vymene toho gufera by potrebovala jen docela malicko pritvrdit. Pokud se tedy nepletu, tak zvysit predvstrik, ma mekci chod jak driv. Jo a taky na obou mam pred chladici kartony.
Napsal: 20 led 2013, 14:27
od jericho-3
Já mám takovou úchylku, mám radši tvrdší chod, protože vím, že motor má větší možnost palivo sežrat a je proto i akčnější ..Měkký chod je mi vždy podezřelý...Přidej malinko ,bude rád...
