vyměna brzd 280 za 288 u O1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Martin_TDi
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 25 pro 2009, 21:37
Bydliště: okr. NJ

Příspěvek od Martin_TDi »

děkuju moc za informace ! :)
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

Při brzdách 280 byly 3 sady zničené a po čtvrté byly originály brzdy s komplet napravou vše v originalu (čepy,náboje, ložiska,puky) vydrželo to 35tkm. Pak opět třepot. Předělání na 288 (nové ložiska, puky,kotouče) NENAMAZAN NABOJ při montáži kotouče(dukladně vyčistený) a svatý klid . V těch 280 je zakopaný pes. U fabii nezažívám problémy s brzdama(sem tam ale velmi málo) a octavie furt. Nejspíš konstrukce nápravy octavie těm 280 nesedí.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

besoun píše:Při brzdách 280 byly 3 sady zničené a po čtvrté byly originály brzdy s komplet napravou vše v originalu (čepy,náboje, ložiska,puky) vydrželo to 35tkm. Pak opět třepot. Předělání na 288 (nové ložiska, puky,kotouče) NENAMAZAN NABOJ při montáži kotouče(dukladně vyčistený) a svatý klid . V těch 280 je zakopaný pes. U fabii nezažívám problémy s brzdama(sem tam ale velmi málo) a octavie furt. Nejspíš konstrukce nápravy octavie těm 280 nesedí.
Ani 288 není na 100% výhra, znám jednu OI 96kW a byl také třepací problém.Teď se vyměnily silentbloky v ramenech, tak uvidíme, nové náboje a lóža už tam jsou také.
Na mé OI TDi 81kW brzdy 280mm bez problému a mám najeto 282tis.Tak je to asi kus od kusu.
Nafta patří do TDi!
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

Toledak píše:
besoun píše:Při brzdách 280 byly 3 sady zničené a po čtvrté byly originály brzdy s komplet napravou vše v originalu (čepy,náboje, ložiska,puky) vydrželo to 35tkm. Pak opět třepot. Předělání na 288 (nové ložiska, puky,kotouče) NENAMAZAN NABOJ při montáži kotouče(dukladně vyčistený) a svatý klid . V těch 280 je zakopaný pes. U fabii nezažívám problémy s brzdama(sem tam ale velmi málo) a octavie furt. Nejspíš konstrukce nápravy octavie těm 280 nesedí.
Ani 288 není na 100% výhra, znám jednu OI 96kW a byl také třepací problém.Teď se vyměnily silentbloky v ramenech, tak uvidíme, nové náboje a lóža už tam jsou také.
Na mé OI TDi 81kW brzdy 280mm bez problému a mám najeto 282tis.Tak je to asi kus od kusu.
je to zajimavé ale meřili jsme náboje po těch 35tkm a byly v normě,na 280 třepalo a dost a naboj v pořádku. Ten samej náboj se dal do těchlic 288 s novýma kotoučema a ma to cca 12tkm a je klid. Tak nejspíš FSI III ma problém
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

tak třepou už i 288 sice mírně ale jo :? ja už na to nemám nervy
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

vymen unasace. A pytaj si zadne zo 4x4. Su sice uplne identicke, len neviem preco prave tie stoja 1/3 ceny z prednych (LOL)
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

TDI tech píše:vymen unasace. A pytaj si zadne zo 4x4. Su sice uplne identicke, len neviem preco prave tie stoja 1/3 ceny z prednych (LOL)
jo co 40tkm měnit naboje ,ložiska a furt dokola. Strčte ty octavie do ř..i , takové problémy snad nedělá ani thalia :x
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

aj ja pridam svoju skusenost.
vw bora - v serise mu dali comline a po 5tis mu to triaslo, pomerali sme naboje a hadzali dost vela, cislo si nepametam ale nebolo to v tolerancii, vymenili sa silenty - lemforder, naboje aj loziska FAG, a kotuce aj dosky ATE, chalan bol u mna po viac ako roku na vymenu brzdovej kvapaliny a vravi ze brzdy su jak cajk a jazdi denne trasu cez kopce kde ako sam povedal ze brzdy nesetri vobec.

Na mojej okte to tiez triaslo, vymenil som loziska a silenty a dal som nazad stare kotuce na ktorych som len vylestil dosadaciu plochu a netrasie mi to. momentalne mam na origo kotucoch 222tis km a sice uz su viac nez suce na vymenu stale netrasu.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59

Příspěvek od besoun »

No ale co to udělá po 40-50tkm jak sjedeš kotouče a dáš druhé tak třepoň opět bude. Mě ty náboje stály necelou sedmičku origoš. Připočti origo ložiska,puky a brzdy a jsi kde si. Ložiska(defakto vše) při přestavbě na 288 byly nové orig.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
petr petr
Přispěvovatel
Příspěvky: 331
Odpovědi: 0
Registrován: 08 bře 2010, 13:06
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od petr petr »

Zajímavé čtení, teď jestli je to pravda.
http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Odpovědi: 0
Registrován: 07 pro 2009, 19:43

Příspěvek od Golf-GT »

Nevíte někdo jestli by pasovali trmeny z audi a3 1,8t 110 kw na o1 1.9 tdi 81kw teď 280 mm? Diky
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“