Napsal: 10 čer 2007, 16:51
chlapi nejel jste někdo v 535d ? 270koní to musí jet 
Nejel, ale musí to být nádhera!patrick píše:chlapi nejel jste někdo v 535d ? 270koní to musí jet
No AJM má větší krouťák takže v kopcích jede líp a má ty 4kW navíc ale myslím si že je ten motor složitější teda částečně. Máš čtyři vstřikovací jednotky poháněné vačkou takže je víc namáhanej rozvoďák a mění se u AJM po 60000 ale u 96kW snad už po 90000. Musíš tam lejt 505.01 olej a u 81kW máš větší výběr olejů. Řekl bych že každej motor má svý osobně bych bral 96kW. Co vydrží víc to nevím a kolik pro porovnání stojí čtyři vstřiky a kolik čerpadlo to nevím. Čtyři vstřikovače pro 96kW se dají sehnat kolem 12000 ale čerpadlo? Pak záleží na tom co jak často odchází.....vlagik píše:Jaké jsou vůbec přesné rozdíly mezi 81 kW a AJM.
Tzn. mezi (podle vás) nejlepší motorem s ještě "klasickým" vstřikováním nafty a prvním PD?
U AJM se mění od m.r. 2000 po 90 000 rozvody...romanx píše:No AJM má větší krouťák takže v kopcích jede líp a má ty 4kW navíc ale myslím si že je ten motor složitější teda částečně. Máš čtyři vstřikovací jednotky poháněné vačkou takže je víc namáhanej rozvoďák a mění se u AJM po 60000 ale u 96kW snad už po 90000. Musíš tam lejt 505.01 olej a u 81kW máš větší výběr olejů. Řekl bych že každej motor má svý osobně bych bral 96kW. Co vydrží víc to nevím a kolik pro porovnání stojí čtyři vstřiky a kolik čerpadlo to nevím. Čtyři vstřikovače pro 96kW se dají sehnat kolem 12000 ale čerpadlo? Pak záleží na tom co jak často odchází.....vlagik píše:Jaké jsou vůbec přesné rozdíly mezi 81 kW a AJM.
Tzn. mezi (podle vás) nejlepší motorem s ještě "klasickým" vstřikováním nafty a prvním PD?
To už si musí každej srovnat sám co chce.......jestli větší výkon nebo jednodužší motor....
romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
Tak jasně... Pašík je velký a těžký oproti G a O.radimes píše:romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
![]()
Já nevím hoši,jel jsem s kámošovým passatem s 96kw a zdálo se to slabé na to,jaká je to těžká kára. Na závodění to není. A hlavně ta složitost celého auta,jak motoru,náprav atd..... A Ty plasty uvnitř....To je hrůza,takové světlé,jako v prvních octach. No,byl jsem nemile překvapen.
radimes píše:romanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....
![]()
Já nevím hoši,jel jsem s kámošovým passatem s 96kw a zdálo se to slabé na to,jaká je to těžká kára. Na závodění to není. A hlavně ta složitost celého auta,jak motoru,náprav atd..... A Ty plasty uvnitř....To je hrůza,takové světlé,jako v prvních octach. No,byl jsem nemile překvapen.
SOUHLAS!!!kares píše:Taktiež mám 81 kW AFN a bol som nadmieru spokojný až kým si brácho nekúpil Leon Top Sport 110 kW a to už je iná káva. ide ako diabol. Teraz keď sadnem do mojho šlapnem na podlahu a nič.![]()
POUČENIE: Keď ste spokojný so svojím vozením tak radšej neskúšajte silnejšie káry lebo vás to omrzí

ono s takym vykonom to ma na stovku okolo 6 sek,čas na stvrt mile pod 14 sek.nema chybu...tayron píše:Mel jsem tu moznost jezdit s BMW 535 D a oproti seriovym 272 konikum to mel frajer poladene na nejakych 320 koni a to bylo svezeničko proste parada akorat clovek nevnima vubec tu rychlost trosku prida a je tam 200km/h a to vse pri prumerne spotrebe 10,3 a zatah uz od 1000 otaček!!!
Navic to bylo osazeno na 19" kolech z M6...
Ja mam Passata 96kw a s timto motorem a vykonem jsem vcelku spokojen ale 535D je 535D... ale to by byly za chvili body fuč
Klasické diesely s předkomůrkou tady jako nej diesel asi nikdo psát nebude, těžší starty v mrazech, nízký výkon, vyšší spotřeba. Ale nenáročné, málo poruchové, nízké náklady na servis a s velkou výdrží...Tomáš Jochman píše:Mám pocit, že se tu nějak opomíjejí staré klasické komůrkové motory. Myslím, že co do životnosti, spolehlivosti a servisních nákladů je naprosto nepřekonatelný klasický MB (řadové čerpadlo, bez turba) a Peugeot (1,9 d a td) Sice to nebyly žihadla, ale téměř nezničitelné. Jinak souhlasím s názorem že na poměr výkon/náklady/kvalita vyhrává 1,9 TDI 81 kW.
Nové BMW 330 d jede sice jak z praku a navíc s malou spotřebou, ale co ten motor udělá až bude mít 10 let nebo po 300 tkm? Navíc potřebuje kvalitní servis, naftu,...
no osobne si myslim ze nez do pd 85kW je lepsi jit do 81kW a nechat si od reeshy vymenit vstriky a ta 81kW je razem uplne nekde jinde pri stejne zivotnosti motoru...jinak sem mel moznost jezdit prvnim pd 85kW a moc me ten motor nenadchl...zas takovy obrovsky rozdil v tom neni..mozna pri jizde v kopcich nebo s vlekem uz to bude znat...ale to sem nemel moznost vyzkousetromanx píše:To bych neřek když 81kW má krouťák 225 a 85kW má 285.........radimes píše:romanx píše:Já mám 85kW AJM a vrní taky v pohodě a ten krouťák co to má na 2000 to z 81kW bez úprav nedostaneš. Táhne pěkně od spoda a v pohodě.![]()
![]()
myslím,že ne,to PD je slabé
aspoň teda odhadem ale myslím že je to tak správné....