Stránka 5 z 6
Napsal: 10 úno 2014, 07:54
od blefa
TDIfun píše:l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l
Ten údaj se po stočení automaticky sám nedopočte a neupraví?
Napsal: 10 úno 2014, 22:25
od Kornout
blefa píše:TDIfun píše:l3030 píše:takže jestli to chápu správně, tak pokud vag ukazuje v kanále 68 - 75 vzdálenost od poslední rege i s litrama nafty od tý doby, tak tam filtr je a funguje??? tohle by nešlo softem ojebat?? nevim jestli je to tím že jezdím minimálně 30km, většinou 70-200 když už to nastartuju, ale rege mi vychází +-400km.
co auto mám a kontroluju to, tak mi vychází celkem pravidelně co 4000km tak přibude 1g popílku, přijde mi to moc pravidelný navyšování, tak mi vrtá hlavou co tam vlastně mám, při tůrování na volnoběh taky houká z výfuku
to je logicke. Jedna se po teoreticke vypocitane zaneseni kolik to sezralo prumerne nafty a kolik u ni z vypalenych sazi zustane teoreticky popela ve filtru. Da se dle.toho i krasne poznat umotane auto. Vychazi to 60g cca 200tis km pri prumeru 6.3 l
Ten údaj se po stočení automaticky sám nedopočte a neupraví?
Po stočení KM, rozhodně ne, musel by někdo před tebou měnit DPF, nebo to upravit zvlášť.
Napsal: 17 úno 2014, 14:55
od nogis
...
Napsal: 17 úno 2014, 15:56
od nemo
nogis píše:konečně jsem se k tomu dostal a DPF je vymlácený. třeba to někomu pomůže

díky všem
No, to jsem zvědavý jak se k tomu postaví prodejce.
Napsal: 18 úno 2014, 06:21
od nogis
...
Napsal: 18 úno 2014, 06:47
od l3030
jen tak na ně, kurvy špatný, prodat cokoli, to jim jde!! držím ti palce!
Napsal: 18 úno 2014, 12:27
od Jirka.
Bud rád že to vyndal už někdo před tebou a že to máš bez práce

Napsal: 18 úno 2014, 14:43
od nemo
Jirka. píše:Bud rád že to vyndal už někdo před tebou a že to máš bez práce

Otázka je, co bude, když pojede do německa. Pokud mu to tam v nějaké zelené zóně náhodně zkontrolují, tak pokuta asi bude mastná.(už to tu někde proběhlo) Někdy v budoucnu na STK asi problém bude. Pokud si to člověk udělá sám, tak je to jeho volba a jde do toho rizika. Když to koupí s předpokladem že to tam je a ono ne, je to průser.
Napsal: 09 bře 2014, 11:31
od FIKY
Zdravím, nevíte náhodou jaké přijatelné hodnoty tlaku mají být před filtrem a za filtrem DPF na volnoběh, je jasné že to záleží na zaplnění. díky
Napsal: 09 bře 2014, 12:02
od Tiger23
Kde sa dá skontrolovať diferenčný tlak pred DPF vo VCDS?
Napsal: 09 bře 2014, 12:30
od FIKY
tuším kanál 067
Napsal: 12 dub 2014, 17:36
od borelli
Koupil jsem O2 motor BLS. Dá se z těchto fotek usoudit, jestli je DPF funkční nebo ne ?

Vytřel jsem výfuk hajzlpapírem a byl plný sazí... Ani nebylo potřeba nějak moc tlačit.

No a výfuk se nezdá být teda moc čistý...
Ještě mě bylo řečeno, že filtr před prodejem prošel regenerací... Aby to nebyla totální regenerace....

Napsal: 12 dub 2014, 17:47
od Tiger23
Na 95% je vonku
Funkčný DPF

Napsal: 12 dub 2014, 18:02
od borelli
Díky za rychlou reakci vč. fotky... Hm, tak dobrý no, teď jen, jestli zvýší pozornost STK na DPF a je to v řiti. No nic, jednu výhodu to má... zanášet se asi nebude ku*va...
Napsal: 13 dub 2014, 18:26
od blefa
Ja mam na tom vejfuk podobne, teda co jsem to kontroloval asi pred 40 tkm, DPF tam je, uz ale asi nechyta ty saze tak dobre. Ale jinak zadnej problem.. 2.0tdi bmp a jezdim 60 - 70% mesto