Rozborka naftového filtru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

No ale jak u kterych modelu a hlavně neni filtron jako filtron ale to plati i u ostatnich znacek
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

A neni ten Filtron náhodou z Polska?
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Ano Polsko, ale prej to vlastní Amicí. Když prej začínali tak ta kvalita nebyla nic moc, ale za poslední dobu se hodně zlepšili (cena šla samozřejmě nahoru) proto jsou taky v prvovýrobě. Info od obchoďáka.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonínsko

Příspěvek od WHITE-CZ »

Já jsem teď dal na oktu Kraft Automotive (polsko) a měl jsem ten stejný problém jak se tu píše. Naplnil jsem ho plný nafty. Nastartoval okta zdechla a pak nasledovalo dlouhé točení (LOL) 5x 20s (LOL) a pak chytla. Příště už to nekoupím. Blbost no :(
BMW X5 E53 3.0D 135KW
PeITeeR
Přispěvovatel
Příspěvky: 125
Registrován: 15 zář 2014, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Tachau

kraft pawa

Příspěvek od PeITeeR »

Resil jsem ted ze auto je nejaky zvadlý. Na diagu vse ok, prej. Mechanik mi doporucil vymenit palivak. Toz jsem objednal na skodadilech BOSCH, vcetne ventilu, jelikoz na autokelly a vsude je asi deset ruznych znacek a uz jsem to nezvaladal psychicky :? neco vybrat.
Ale, koukl jsem do auta na ten svuj starej palivak a docela jsem se pobavil. Tam nejakej KRAFT za 150,- ,co jsem vygooglil. Fakt vyborny. Pak ho vykucham a postnu.
Auto mam rok a najel jsem s nim neskutecnych 15tkm (noteeth) Tak snad ho vymena probere.
O1AsvChipKw?KatOffEgrOffPukTT312mmKN+Nuda
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Zajímá mě rozborka auto kelly
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
WHITE-CZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 365
Registrován: 07 zář 2012, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonínsko

Re: kraft pawa

Příspěvek od WHITE-CZ »

PeITeeR píše:Resil jsem ted ze auto je nejaky zvadlý. Na diagu vse ok, prej. Mechanik mi doporucil vymenit palivak. Toz jsem objednal na skodadilech BOSCH, vcetne ventilu, jelikoz na autokelly a vsude je asi deset ruznych znacek a uz jsem to nezvaladal psychicky :? neco vybrat.
Ale, koukl jsem do auta na ten svuj starej palivak a docela jsem se pobavil. Tam nejakej KRAFT za 150,- ,co jsem vygooglil. Fakt vyborny. Pak ho vykucham a postnu.
Auto mam rok a najel jsem s nim neskutecnych 15tkm (noteeth) Tak snad ho vymena probere.
Tak co už máš vykucháno ? (LOL)
BMW X5 E53 3.0D 135KW
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Pozor na filtr MEYLE 1001270007

Příspěvek od Rayx »

Taky mám něco do mlýna, třeba to někoho pobaví ;) S ohledem na stáří a najeté km jsem pro PD AJM koupil jeden z levných naftový filtr od Meyle, typ 1001270007. Jasný, Meyle je lowend, ale ostatní věci, co jsem od nich zatím vzal byly vždy OK, a to včetně brzd. Proto následující zkušenost s tímhle filtrem mě nahlodala ...

Fotky řeknou vše, ale krátce i zkušenost. Na filtru najeto jen 1000km, pak se skoro okamžitě projevil konstrukční genius výrobce filtru a auto přestalo v zatížení jet, od 2000ot cukatura jako blázen, paradoxně od vyšších otáček byl projev lepší, projevovalo se to hlavně po ohřátí, na volnoběh nepoznatelný. Takže po dohledání, že z filtru přestává po nějaké době od startu týct k motoru nafta a ani při vytáčení na místě to nešlape OK a nejde do maxima, jsem ho kuchnul a našel něco nepředstavitelného. Z nepochopitelného důvodu tam výrobce vkládá "deflektor" na výstup z filtru ve formě "pístku", který maj na místě udržet tři žebírka, lépe řečeno jejich růžky (na fotkách v červených kroužcích), který se maj zachytit za neexistující rantl uvnitř střední trubičky ...
No, vydrželo to těch 1000km, pak růžky povolily, teplá nafta plastu jistě pomohla v deformaci (termoventil ale funguje korektně), a deflektor skutečně začal pracovat jako pístek ... Takže pístek vyjel nahoru až na černé gumové těsnění a skoro uzavřel průtok nafty, protože nemá jako dole po okrajích výřezy a ta mini dírečka ve středu to nezachrání ... Něco neskutečnýho i na lowend.

Takže pozor na to, tenhle filtr nekupovat, je to jen otázka času, kdy to povolí. Přitom kdyby tam ten deflektor/pístek nedali, tak to bylo OK, papír vypadá normálně a i použité lepidlo na lepení bylo jen tam, kde mělo být.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zajímavé, také používám Meyle , ale vše o.k.Budu příště lépe prohlížet.. :)
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak si ho pak někdy kuchni taky, protože na něm při koupi moc neprohlídneš a pak to může někde na cestě pozlobit.

Jinak většina výrobců, včetně Bosch, Mann, Hengst, pro tenhle typ používá systém přehnutýho papíru do "U" a stočenýho kolem střední trubičky, kde nafta také prochází jen přes jednu vrstvu papíru, tak jsem se vrátil ke Knecht/Mahle, kde ta patrona s harmonikou podle mě klade menší odpor ve srovnání s tímto provedením. A po jeho rozborce vím, že tam žádný "překvapení" nečeká ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zajímavé, díky tomu jsi expert a jak se říká, vše špatné je k něčemu dobré..Člověk by to možná poznal, když by u T4 vytahoval filtr ven z toho plechu.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“