Stránka 5 z 5
Napsal: 03 lis 2017, 21:19
od satas
octaviask píše:2.5 TDi je paradny motor....akurat od 98meho sa niektorí mechanici nenaučili jeho základy údržby....potom to tak vyzerá.
Ne jinak...mechanici a valná většina jich ten motor neumí od 97roku dodnes ani z 20%
Napsal: 03 lis 2017, 22:03
od TDI tech
No akoby som to len napisal. Ked to tu citam tak mam pocit ze si tu poniektory vyslovene robia picu. Ten motor ma zopar konstrukcnych nedostatkov ktore su umocnemne zanedbanou resp. neadekvatnou udrzbou. No a to vstrekovacie cerpadlo je dojebane cele. Je to taky mackopes ktory vznikol po prepitej noci soudruhu inziniru z Lucasa a Boscha. Dalej to komnetovat nieje potrebne. To cerpadlo sa musi posrat uz zo samotneho principu veci. To so zanedbanou udrzbou nema nic spolocne. Nekvalitna nafta proces vydretia predsuvnika uhla vstreku a tiez samotneho obalu (bloku) cerpadla len urychli. A smrt toho nestastneho tranzistora je takisto vec ktorej sa neda nijako zabranit. Proste jedneho dna to nenastartujes. A ked sa ti bude zdat ze si do neho uz vrazil strasne vela penazi, tak vtedy sa zacne sypat automaticka prevodovka. Za mna osobne by som sa tej vrazde kurevsky velkym oblukom vyhol.
Napsal: 04 lis 2017, 10:40
od octaviask
Ta automaticka prevodovka sa nachadza v XY dalsich autach
vysype sa tak isto..ako v inom aute... rozhodne vydrzi viac ako ostatné bezne automatky...
VP44 je také ake je....avšak proti 37mičke vie dosiahnuť ovela, ovela vyššie vstrekovacie tlaky...blížiace sa hodnotám common railu....( a kde je výdrž common railu?)...čerpadlá sa serú, ale aké majú tie autá nábehy?...ved dnes ma kazde jedno cez 500t. Proti dnešným CR čo sa vysypú pri 150tkm je to držiak

Napsal: 04 lis 2017, 19:05
od jericho-3
Jak se mění i názory specialistů a profi odborníků ve specializovaných časopisech..Ještě nedávno vynášeli koncernové diesely do nebes a měli přitom mokré trenýrky. A dnes? Je haní, kde mohou /často i neoprávněně/, jaké jsou to sráče, kolik potřebují drahého servisu apod. a preferují novou vlnu, malobsahová turba beziny tahající těžká auta, jaká je to krása. Dokazují co ty motory všechno vydrží..Mám zato, že je třeba pokory a odstupu.. Pokud se koupí zachovalý kousek koncernu, nebude se zběsile chipovat a vynalézat vynalezené může auto sloužit k spokojenosti majitele, který má rozum v tom, jak s ním zacházet a neplést si jeho určení..Závodníkům a milovníkům velkého výkonu bych doporučil sáhnout po jiné kategorii, a kutilům po Legu...

Napsal: 04 lis 2017, 19:12
od Biimbo
Měl jsem 2.5 V6 už poslední s rolnama pouze rok ale koupil bych si ho znovu. Mělo to 300 tis a běžel nádherně. Servis jen Audi, a v servisní historii jen žhavičky, olej po 30 tis,rozvody dvakrát a při 280 tis. čerpadlo a setrvák. Jinak nic.
Co mě trochu štvalo tak turboefekt. Prý neřešitelný,ale v automatu méně znatelný, tak přístě spíš v automatu.
Napsal: 04 lis 2017, 19:48
od octaviask
jericho....ved ale maju dovod, tie nove TDi CR od VW sú miestami fakt odpad.
Napsal: 04 lis 2017, 23:44
od hansdob
Turboefekt resitelny man i aut 😀😀 stoji to penize 😀😀. No ja si ho koupil po X letech a byl jsem rozcarovan ( tenkrat jsem mel auta cca 150000km) dnes mam totez s 600000+ no a je to rozdil no ale po kazde projizdce se uklidnim a stim ze pomalu a jiste ukrajuji sve penezence tak vuz mi to vraci vic a vic ( mam dva) jen doufam az se prokousu do finale ze nebudu zase na zacatku 😀😀😀 ten zvuk miluju.