Stránka 5 z 5
Napsal: 26 pro 2018, 23:07
od MirekX
no to máš pravdu, tak 4 barové

Turbo BMW GTD 1752
Napsal: 29 led 2019, 10:42
od Misík
Čo je nové na projekte?Podarilo sa to odmerať?
Napsal: 29 led 2019, 12:52
od Source
Tiež by ma to zaujímalo, že či sa to nejak pohlo

)
Napsal: 04 úno 2019, 20:16
od MirekX
Nepohlo, zatím jsme se nedostali k odměření, buď se to nehodilo mě nebo Richardovi. Vše funguje parádně tak si to užívám...

Napsal: 04 úno 2019, 20:22
od Source
a pocitovo to na koľko odhaduješ cca ?
Napsal: 04 úno 2019, 20:34
od Forest
Ja to vidim na 250
Fridokoni 
Napsal: 04 úno 2019, 21:08
od Source
Jo jo Foreste

Fridokone dokážu zázraky

každopádne mňa by viac zaujímali dieselpowerkone a priebeh

Napsal: 04 úno 2019, 21:56
od MirekX
Odhadnout to je těžký, když to porovnávám se staroušem (cca 220PS a 500Nm) tak díky tomu že je tady ticho a nejsou vibrace se to zdá pocitově horší. Ale mám jeden testovací kopec kde jezdím často a od cedule konec vesnice na čtyřku zrychluju ze 60 a nechám ji vytočit na 140 tak to v novým doleze zhruba ve stejným místě. Krouťák tam asi 500 nebude ale těch 220 PS asi jo.
Napsal: 05 úno 2019, 00:02
od Pája 19
To jede "jenom" jako Sharan?
Napsal: 05 úno 2019, 06:18
od MirekX
On je to sharan, tak jede jako sharan

Napsal: 07 úno 2019, 22:45
od Pája 19
MirekX píše:On je to sharan, tak jede jako sharan

Ale no ták... Myslim starýho.
Napsal: 12 úno 2019, 16:36
od Forest
Napsal: 12 úno 2019, 18:58
od MirekX
Můžeš to sem prosím dát v pěkné kvalitě? Já bych se s tím sral hodinu a stejně by bylo prd vidět. Obrovský dík chlapům v Dieselpoweru, oni to dají do sekce grafy a mají i data z brzdy. Škoda že to v nízkých nezvládal setrvák, to turbo se nafukuje neskutečným způsobem a muselo se hoodně krotit.

Zkusím dát nový setrvák, tohle klepalo celým autem. Stejně bych do spojky časem musel aspoň přeobložit...
Napsal: 12 úno 2019, 19:36
od Forest
... dovolil jsem si upravit popisek turba (v souladu s realitou) a dale jsem duplicitne uvest hodnoty krouticiho momentu v leve casti, vykonu v prave a otacek v horni casti grafu (pro z meho subjektivniho pohledu snazsi orientaci o odecitani hodnot). Jinak beze zmen.
Jako referencni (puvodni) krivky byly pouzity hodnoty namerene na tovarni SW
pouze po zamene turbodmychadla.
... pro detailnější prohlídku klikni na obrázek nebo
tento odkaz.