Stránka 5 z 5

Napsal: 26 pro 2018, 23:07
od MirekX
no to máš pravdu, tak 4 barové :)

Turbo BMW GTD 1752

Napsal: 29 led 2019, 10:42
od Misík
Čo je nové na projekte?Podarilo sa to odmerať?

Napsal: 29 led 2019, 12:52
od Source
Tiež by ma to zaujímalo, že či sa to nejak pohlo :))

Napsal: 04 úno 2019, 20:16
od MirekX
Nepohlo, zatím jsme se nedostali k odměření, buď se to nehodilo mě nebo Richardovi. Vše funguje parádně tak si to užívám... :)

Napsal: 04 úno 2019, 20:22
od Source
a pocitovo to na koľko odhaduješ cca ?

Napsal: 04 úno 2019, 20:34
od Forest
Ja to vidim na 250 Fridokoni (LOL)

Napsal: 04 úno 2019, 21:08
od Source
Jo jo Foreste :D Fridokone dokážu zázraky :D každopádne mňa by viac zaujímali dieselpowerkone a priebeh (LOL)

Napsal: 04 úno 2019, 21:56
od MirekX
Odhadnout to je těžký, když to porovnávám se staroušem (cca 220PS a 500Nm) tak díky tomu že je tady ticho a nejsou vibrace se to zdá pocitově horší. Ale mám jeden testovací kopec kde jezdím často a od cedule konec vesnice na čtyřku zrychluju ze 60 a nechám ji vytočit na 140 tak to v novým doleze zhruba ve stejným místě. Krouťák tam asi 500 nebude ale těch 220 PS asi jo.

Napsal: 05 úno 2019, 00:02
od Pája 19
To jede "jenom" jako Sharan?

Napsal: 05 úno 2019, 06:18
od MirekX
On je to sharan, tak jede jako sharan :D

Napsal: 07 úno 2019, 22:45
od Pája 19
MirekX píše:On je to sharan, tak jede jako sharan :D
Ale no ták... Myslim starýho.

Napsal: 12 úno 2019, 16:36
od Forest

Napsal: 12 úno 2019, 18:58
od MirekX
Můžeš to sem prosím dát v pěkné kvalitě? Já bych se s tím sral hodinu a stejně by bylo prd vidět. Obrovský dík chlapům v Dieselpoweru, oni to dají do sekce grafy a mají i data z brzdy. Škoda že to v nízkých nezvládal setrvák, to turbo se nafukuje neskutečným způsobem a muselo se hoodně krotit. :) Zkusím dát nový setrvák, tohle klepalo celým autem. Stejně bych do spojky časem musel aspoň přeobložit...

Napsal: 12 úno 2019, 19:36
od Forest
... dovolil jsem si upravit popisek turba (v souladu s realitou) a dale jsem duplicitne uvest hodnoty krouticiho momentu v leve casti, vykonu v prave a otacek v horni casti grafu (pro z meho subjektivniho pohledu snazsi orientaci o odecitani hodnot). Jinak beze zmen.

Jako referencni (puvodni) krivky byly pouzity hodnoty namerene na tovarni SW pouze po zamene turbodmychadla.

Obrázek

... pro detailnější prohlídku klikni na obrázek nebo tento odkaz.