Logy - kontrola a hodnocení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
LukasPaprok
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 lis 2011, 12:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukasPaprok »

muzete se nekdo mrknout na logy, jestli je nejaky problem s turbem, vahou vzduchu nebo necim jinym? Diky
http://www.uloz.to/11602642/log3-csv
http://www.uloz.to/11602644/log4-csv
Auto: VW Golf IV 1.9TDi (96kW)
Uživatelský avatar
johnyd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 25 dub 2010, 11:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko okr.NM

Re: Log

Příspěvek od johnyd1 »

johnyd1 píše:Prosim mozete mi to prosim pozriet je to VW passat 1.9 tdi 96 kw okolo 3tisic to umrie n75 new a hadicky tiež varibilita chodi. http://leteckaposta.cz/969422120
----------------------------------------Nikto nič??????????????????????????
Koleos 2018
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Re: Log

Příspěvek od geo »

johnyd1 píše:
johnyd1 píše:Prosim mozete mi to prosim pozriet je to VW passat 1.9 tdi 96 kw okolo 3tisic to umrie n75 new a hadicky tiež varibilita chodi. http://leteckaposta.cz/969422120
----------------------------------------Nikto nič??????????????????????????
ta regulace nemuže fungovat navic tlak 2900.prekontroluj jeste tlak pri vyplim motoru aby nekecal snimač tlaku.pak odpoj banku od podtlaku a projed to nebude ti to tlacit tlak pokud ano tak je neco s turbem pokud ne neco je spatně na podtlakach.
Erik Stofka
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 úno 2012, 09:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od Erik Stofka »

Dobrý den.Potreboval by som pomoct ohladom turba nudzak.
Octavia I 2001,81 kw,ASV,180 000 km,
Niekedy padne do nudzaku,vypnem znova nastartujem ide fajn a uz ani nespadne do nudzaku mozem ju vytacat kolko chcem.Robi to s pravidla stale pri prvotnom vytoceni,potom uz nie.Vymenený ventil N 75.
Vag ukazuje tieto zavady : 17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadická
17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
Dnes som urobil nejake logy,iked prvy krat tak neviem ci sa podarili,nechce mi ich otvorit v prog. log view neviem preco.Skusite sa nato pozriet?neviem ci turbo alebo vaha.Pri druhom logovani to uz padlo do nudzaku,bol tam vacsi kopec cize vatsia zataz.Ďakujem

http://leteckaposta.cz/651600834
mentol
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 črc 2008, 14:27
Odpovědi: 0

log

Příspěvek od mentol »

vite mi niekto pozriet na log???dakujem

http://leteckaposta.cz/149026778
vw golf V,77kw, 1.9TDI
pacakrokous
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 17 úno 2008, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchod

prosím o shlédnutí logu

Příspěvek od pacakrokous »

je to pašík B5 1,9 TDI 66Kw udajně čiplej , z ničeho nic strácí tah pak se to samo srovná a za chvíli zas někdy celé dny klid,
vag vypsak váhu , ale jen jednou pak už ne
http://leteckaposta.cz/290536981
Uživatelský avatar
sf777
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 29 bře 2009, 10:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od sf777 »

AKO UROBIT LOG:
Lebsie je urobit ho na 4-ke (bude dlhsi a lebsie sa da vyhodnotit) asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn na podlahu a drzat do cca 3800 ot a vypnut logovanie a dat nohu z plynu :D .

kanaly logovania: (pre tento pripad)
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla
Loguju sa 1-3-11 a potom 1-4-11 ak treba. :D
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
Rhei
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 11 čer 2011, 14:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Rhei »

Je tu někdo schpný kdo poradí?

jízda na 4.stupeň 1500ot. 100%plyn do 3500ot.

Fabia 1 1,9Tdi 74kw žádný chip

http://uloz.to/xuLzLdg/log-01-003-010-011-kurov-csv
vancak
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 lis 2007, 07:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od vancak »

Zdravim,
poprosil by som niekoho znaleho o pomoc s logom.
Kupil som jazdenku Fabku 1.9TDI r.v.2000, vraj 170000km.
Nieze by nesla ale citim rozdiel voci inej na ktorej jazdim v praci.
Tu su logy:

http://leteckaposta.cz/931034494

Predom vdaka za ochotu a pomoc.
A este jedna otazka ja viem ze som v inom vlakne ale predsa, co poviete na hodnoty vstrekov: 0,21 -1,13 1,53 -0,61 ???
gen.Tomas
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 13 úno 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od gen.Tomas »

VW Passat 1.9 TDI 81 KW SYNCRO... zatím začínáme
VW Passat 2.0 TDI 125 KW R-line, DSG
gen.Tomas
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 13 úno 2009, 14:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od gen.Tomas »

VW Passat 1.9 TDI 81 KW SYNCRO... zatím začínáme
VW Passat 2.0 TDI 125 KW R-line, DSG
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

Mozno sa pytm blbost ale vedel by mi niekto poradit ako sa orientovat v tom log viewe ked pozeram nejaky log ? :D napriklad na grafe kde je Engine Speed /min napriklad 1386 a ked prilozim k tomu mys tak je tam 861-945 /min rozsah hodnot 0:6000 co to znamena ako tomu mam rozumiet ? :D
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

nik nepomoze ?
Uživatelský avatar
Bradytec
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 15 zář 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Prosím o pomoc s tlakem

Příspěvek od Bradytec »

vyčištěné turbo - zasrané, vyměněná regulace na turbu- zarezlá, hadičky vyrušené a napojené jen z vývěvy na reg. ventil. Regulační ventil jsem zkusil nový a jednou jde a jednou to tlačí hodně a když se to podrží za 3 tis tak to spadne do nouzáku. Už nevím co s tím. http://leteckaposta.cz/846666352
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
Uživatelský avatar
Bradytec
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 15 zář 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bradytec »

nikdo neví?
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“