Logy - kontrola a hodnocení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 
				LukasPaprok
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 35
 - Registrován: 07 lis 2011, 12:51
 
Re: Log
----------------------------------------Nikto nič??????????????????????????johnyd1 píše:Prosim mozete mi to prosim pozriet je to VW passat 1.9 tdi 96 kw okolo 3tisic to umrie n75 new a hadicky tiež varibilita chodi. http://leteckaposta.cz/969422120
Koleos 2018 
Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
						Intens Energy dCi 175 4x4
-Can-clip,Vag-VCDS-OP-com-Fiat EcuScanKts 540 Esi2 Bmw ista-d
Re: Log
ta regulace nemuže fungovat navic tlak 2900.prekontroluj jeste tlak pri vyplim motoru aby nekecal snimač tlaku.pak odpoj banku od podtlaku a projed to nebude ti to tlacit tlak pokud ano tak je neco s turbem pokud ne neco je spatně na podtlakach.johnyd1 píše:----------------------------------------Nikto nič??????????????????????????johnyd1 píše:Prosim mozete mi to prosim pozriet je to VW passat 1.9 tdi 96 kw okolo 3tisic to umrie n75 new a hadicky tiež varibilita chodi. http://leteckaposta.cz/969422120
- 
				Erik Stofka
 - Nováček
 - Příspěvky: 1
 - Registrován: 26 úno 2012, 09:12
 
Dobrý den.Potreboval by som pomoct ohladom turba nudzak.
Octavia I 2001,81 kw,ASV,180 000 km,
Niekedy padne do nudzaku,vypnem znova nastartujem ide fajn a uz ani nespadne do nudzaku mozem ju vytacat kolko chcem.Robi to s pravidla stale pri prvotnom vytoceni,potom uz nie.Vymenený ventil N 75.
Vag ukazuje tieto zavady : 17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadická
17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
Dnes som urobil nejake logy,iked prvy krat tak neviem ci sa podarili,nechce mi ich otvorit v prog. log view neviem preco.Skusite sa nato pozriet?neviem ci turbo alebo vaha.Pri druhom logovani to uz padlo do nudzaku,bol tam vacsi kopec cize vatsia zataz.Ďakujem
http://leteckaposta.cz/651600834
			
			
									
									
						Octavia I 2001,81 kw,ASV,180 000 km,
Niekedy padne do nudzaku,vypnem znova nastartujem ide fajn a uz ani nespadne do nudzaku mozem ju vytacat kolko chcem.Robi to s pravidla stale pri prvotnom vytoceni,potom uz nie.Vymenený ventil N 75.
Vag ukazuje tieto zavady : 17563 - snimac tlaku v sacim potrubi (G71): zkrat na plus
P1155 - 35-10 - - - Sporadická
17965 - regulace plniciho tlaku - mez regulace prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
Dnes som urobil nejake logy,iked prvy krat tak neviem ci sa podarili,nechce mi ich otvorit v prog. log view neviem preco.Skusite sa nato pozriet?neviem ci turbo alebo vaha.Pri druhom logovani to uz padlo do nudzaku,bol tam vacsi kopec cize vatsia zataz.Ďakujem
http://leteckaposta.cz/651600834
- 
				pacakrokous
 - Sběrač informací
 - Příspěvky: 36
 - Registrován: 17 úno 2008, 18:23
 - Bydliště: Náchod
 
prosím o shlédnutí logu
je to pašík B5 1,9 TDI 66Kw udajně čiplej , z ničeho nic strácí tah pak se to samo srovná a za chvíli zas někdy celé dny klid,
vag vypsak váhu , ale jen jednou pak už ne
http://leteckaposta.cz/290536981
			
			
									
									
						vag vypsak váhu , ale jen jednou pak už ne
http://leteckaposta.cz/290536981
AKO UROBIT LOG:
Lebsie je urobit ho na 4-ke (bude dlhsi a lebsie sa da vyhodnotit) asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn na podlahu a drzat do cca 3800 ot a vypnut logovanie a dat nohu z plynu
 .
kanaly logovania: (pre tento pripad)
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla
Loguju sa 1-3-11 a potom 1-4-11 ak treba.
			
			
									
									Lebsie je urobit ho na 4-ke (bude dlhsi a lebsie sa da vyhodnotit) asi od 1500ot zapnut logovanie, dat uplne plny plyn na podlahu a drzat do cca 3800 ot a vypnut logovanie a dat nohu z plynu
kanaly logovania: (pre tento pripad)
kanal1 - davka paliva
kanal3 - vaha vzduchu
kanal4 - predvstrek
kanal11 - tlak turboduchadla
Loguju sa 1-3-11 a potom 1-4-11 ak treba.
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
						Je tu někdo schpný kdo poradí?
jízda na 4.stupeň 1500ot. 100%plyn do 3500ot.
Fabia 1 1,9Tdi 74kw žádný chip
http://uloz.to/xuLzLdg/log-01-003-010-011-kurov-csv
			
			
									
									
						jízda na 4.stupeň 1500ot. 100%plyn do 3500ot.
Fabia 1 1,9Tdi 74kw žádný chip
http://uloz.to/xuLzLdg/log-01-003-010-011-kurov-csv
Zdravim,
poprosil by som niekoho znaleho o pomoc s logom.
Kupil som jazdenku Fabku 1.9TDI r.v.2000, vraj 170000km.
Nieze by nesla ale citim rozdiel voci inej na ktorej jazdim v praci.
Tu su logy:
http://leteckaposta.cz/931034494
Predom vdaka za ochotu a pomoc.
A este jedna otazka ja viem ze som v inom vlakne ale predsa, co poviete na hodnoty vstrekov: 0,21 -1,13 1,53 -0,61 ???
			
			
									
									
						poprosil by som niekoho znaleho o pomoc s logom.
Kupil som jazdenku Fabku 1.9TDI r.v.2000, vraj 170000km.
Nieze by nesla ale citim rozdiel voci inej na ktorej jazdim v praci.
Tu su logy:
http://leteckaposta.cz/931034494
Predom vdaka za ochotu a pomoc.
A este jedna otazka ja viem ze som v inom vlakne ale predsa, co poviete na hodnoty vstrekov: 0,21 -1,13 1,53 -0,61 ???
Prosím o kontrolu logů......
http://ulozto.cz/x6asS5f/log-01-001-003 ... -simca-csv
http://ulozto.cz/xMkApt1/log-01-001-003 ... -simca-csv
			
			
									
									http://ulozto.cz/x6asS5f/log-01-001-003 ... -simca-csv
http://ulozto.cz/xMkApt1/log-01-001-003 ... -simca-csv
VW Passat 1.9 TDI 81 KW SYNCRO... zatím začínáme
VW Passat 2.0 TDI 125 KW R-line, DSG
						VW Passat 2.0 TDI 125 KW R-line, DSG
- Bradytec
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 202
 - Registrován: 15 zář 2008, 18:55
 - Bydliště: Černčice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Prosím o pomoc s tlakem
vyčištěné turbo - zasrané, vyměněná regulace na turbu- zarezlá, hadičky vyrušené a napojené jen z vývěvy na reg. ventil. Regulační ventil jsem zkusil nový a jednou jde a jednou to tlačí hodně a když se to podrží za 3 tis tak to spadne do nouzáku. Už nevím co s tím.  http://leteckaposta.cz/846666352
			
			
									
									Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.