Stránka 5 z 10
Napsal: 05 zář 2019, 12:16
od rudy5
Tak hydromenic by mal pri pravidelnej starostlivosi a vymene oleja vydrzat hodne .
Napsal: 21 zář 2019, 10:07
od pavelvok
Bude to znit jako blaznostvi ale vzal jsem nakonec O1 1.9 s 400 natoceno...
Uvidime, co prinese cas... Svezeni se neda srovnat

ale jsem srdcar...
Napsal: 21 zář 2019, 10:15
od rudy5
Čo ťa k tomu viedlo?

Napsal: 21 zář 2019, 11:04
od pavelvok
rudy5 píše:Čo ťa k tomu viedlo?

Pravdu?

Resil jsem to intenzivne asi 3 mesice (kazdy den). Byl jsem i za lidma, co delaji jen Volvo. Nechal si nacenit opravy, co by me cekali nebo kdyby se vysrali a pak to hodil na papir a trosku jsem cumel
Popojizdim po meste a 2x za mesic dam 300km. Najit D5 V70 bez DPF s najezdem pod 500 je prakticky nemozne.... Ano byl jsem se kouknout kde tvrdili najeto okolo 250 - ani jedno to nemelo! Ikdyz tvrdili km dame do smlouvy. Svezeni v tom bylo jak v O1 - takze na Volvo hodne spatny
Doporuceni najdi V70 D5 120kW bez DPF je skvely, ale nejsou....
Uvidime, co prinese cas. Budu asi koukat po nejakem benzinu.
Auto uz nejsou, co bejvaly...V okolo mam 4 O1, co maji pres 700 z toho otec ma 825. Vzdycky si rikam proc to ty lidi delaj a drzi to takhle dlouho... Svezeni je v tom nic moc. Kdyz to srovnam s V70 P3 tak to ani srovnat nejde. A presto jsem to koupil

Napsal: 21 zář 2019, 11:27
od rudy5
Ja teda neviem čo na tej o1 ľudia vidia,nepohodlné,vozenie nič moc,málo miesta ,škaredé,jediné plus je rotacka motor ale mne by to klepanie už liezlo na nervy,v porovnaní napr a takým passatom ten istý rok napríklad 2002,2003 viacej miesta ,kvalitnejšie sedačky,lepšie vozenie ,oveľa viac miesta ,lepšia výbava ,možnosť kvalitného pohonu 4x4 torsen a nie šmejd haldex 1generacie a cena rovnaká .

A nehnije to asi tak iba predné blatníky.
Napsal: 21 zář 2019, 11:33
od Source
Jo zvezenie a podvozok na ofci nula bodov, ale všetko ostatné asi ľudia na tom majú radi, že zaklopeš susedovi že ti odišiel motor a on má na dvore ďalšie dva, sedačky originál nie sú moc pohodlné ale za dobre peniaze sa dajú zohnať napríklad hranaté pološporty alebo recaro a už je to trochu ine zvezenie, výbava ? Passat nemá o nič viac výbavovy ako octavia, mali úplne rovnaké prvky výbavy, a keď máš octu v dobreJ výbave tak aj ten interier je celkom pekný.
Napsal: 21 zář 2019, 12:48
od pavelvok
rudy5: Mas pravdu! Ja jezdil 4 mesice s Volvem P3 takze prechod byl velmi ale opravdu velmi bolestny. Ale 500km to zlepsilo

Samozrejme srovnat se to neda je to uplne nekde jinde.
Ale to ani s Octavii 2 FL 2013 kterou jsem mel taky.Svezeni taky skvely. Motor CR CFHC ktery by mel byt super. Mel jsem na nem poctive 190 000km 2x mi odesel EGR oprava po 17 000 original. Meneno primo ve skodovce meni to udajne jak na bezicim pase - ukazoval mi objednavky meli tam plny regal a dalsi ve skladu. O tom jak to rvalo kvuli DPF a to jsem jezdil dalky ani nemluve.
Svagr dela ve strojirenstvi a dela hlavy pod rukou mu proslo x desitek motoru, kde je DPF a vypada to opravdu otresne, kdyz to jezdi kratne trasy. Takze bych se tomu rad vyhnul, ale to jiz s novym autem nejde.
Takze se asi nakonec zamerim na nejaky benzin. Mozna O2 TSI, ale to asi az umre O1 - jinak Volvo skoro ridilo samo - hlidani pruhu,adaptivni tempomat, blis a dalsi bezpecnosti ficury jako super, ale dela to s cloveka trochu dementa a pak uz jen sedi a muze skoro spat. Pak sedne do O1 a nechape

Napsal: 21 zář 2019, 17:20
od tomtt
O1 je dělník, to je jasná věc.
Na sportovní, nebo luxusní svezení jsou jiná auta.
Je to taky o penězích a co kdo preferuje.
Napsal: 21 zář 2019, 17:33
od rudy5
Áno je to tak .
Napsal: 21 zář 2019, 18:37
od A6TDI
Teda dobre vyladenou 01 bych nepohrdl je to dobry auto podle me
Napsal: 21 zář 2019, 21:22
od Source
Čo je podľa teba "dobre vyladená O1" ?
Napsal: 21 zář 2019, 21:58
od rudy5
Ze ho to opiera do sedacky

Napsal: 21 zář 2019, 23:19
od turbo kamna power
pavelvok píše:
Najit D5 V70 bez DPF s najezdem pod 500 je prakticky nemozne.... Ano byl jsem se kouknout kde tvrdili najeto okolo 250 - ani jedno to nemelo! Ikdyz tvrdili km dame do smlouvy. Svezeni v tom bylo jak v O1 - takze na Volvo hodne spatny
Doporuceni najdi V70 D5 120kW bez DPF je skvely, ale nejsou....
Dají se sehnat, ale u nás těžko, spíš to chce koukat Německo, Itálie nebo Švédsko. Nejlíp kupovat přímo od majitele, nebo od Volvo dealera. Z bazaru, nebo od turka nebrat, stejně tak auta bez servisní historie. Když ti nevadí světlý interiér a automat, tak je i celkem výběr. Já chtěl pouze manuál a sedačky v černý polokůži, nakonec jsem po půl roce hledání našel se štěstím u nás docela pěkný kus, najeto 330tkm, ale je na ní ještě trochu práce, přece jen je to 15 let starý auto

ale jsem spokojen, chci si užít ještě poctivý železo, dokud se to ještě může
pavelvok píše:
Takze se asi nakonec zamerim na nejaky benzin. Mozna O2 TSI, ale to asi az umre O1
No zrovna TSI v O2 není moc spolehlivá volba a krátký trasy to snáší možná ještě hůř, jak moderní diesel s DPF...
Napsal: 21 zář 2019, 23:32
od pavelvok
turbo kamna power
oslovil jsem 2 lidi (jeden dela dokonce jen volva) ktery hledali v zahranici 2 mesice a nic. Bylo mi receno, ze je spatna doba a ze uz mozna tyhle nebudou.
Odmitaji kupovat pasti pro lidi. Ja budu hledal dal ale necim musim jezdit.
Na druhou stranu nevim, jestli je spravna volba na moje popojizdeni D5 abych ho zrakvil v mestkem provozu. Idealne jeste s nazavislym topenim, aby to nedostalo zabrat v zime...
Napsal: 22 zář 2019, 07:56
od rudy5