Stránka 5 z 9

Napsal: 07 říj 2006, 22:41
od radluk
:o

Re: ,

Napsal: 07 říj 2006, 22:48
od Radim205D
radluk píše:ta teflonova paska neni spatny napad 8)
myslis tuhle ze ?
Obrázek

ja totiz pouzivam teflonovou pasku na utesnovani zavitovych spoju.

..

Napsal: 07 říj 2006, 22:58
od radluk
:o

Napsal: 07 říj 2006, 23:04
od Radim205D
Co mas porad s tim horenim !!!??? :D :D :D

ze ty tam po tajnu kutis nejaky supermega ohrivac a bojis se plamenu ze ??? (LOL)

Re: ..

Napsal: 08 říj 2006, 08:39
od Radim205D
radluk píše:ee, to jsou klasicke stahovaci pasky, normalni teflonovou pasku, ona je nehorlava, a kdyz to pouzijes na stahnuti ze vnejsku misto elektrikarske izolacni pasky? (noteeth)
jo tu co se pouziva na tesneni zavitu armatur (noteeth)
Pak se pochlub jak dlouho ti ta teflonova paska na te izolaci drzela (noteeth)

.

Napsal: 08 říj 2006, 11:01
od radluk
(crazy)

Re: .

Napsal: 08 říj 2006, 11:42
od Radim205D
radluk píše:ne, tak prece jen, u vstrikovacu po delsim provozu je docela velka teplota od motoru (noteeth) , ja bych nerad aby me ten mirelon blafl (noteeth) , myslis ze tam nevydrzi na tom ta teflonka? ja to jeste nezkousel (crazy)
Vysoka teplota(zapalna) bude snad jen na vyfukovem potrubi, zbytek motoru bude mit teplotu max. do 100°C (olejova vana)

V technickych listech pisou ze trubkovy mirelon ma tepelnou odolnost -65 °C az +90 °C pro trvale tepelne zatizeni.

Napsal: 08 říj 2006, 16:21
od silver
Radim205D píše:
silver píše:
Radim205D píše:A pouzitej RO pri -25 je uz brousitelny !!! (LOL) (LOL) (LOL)
na vstreku som mal 35°C.
Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?

Napsal: 08 říj 2006, 17:05
od Radim205D
silver píše:
Radim205D píše:
silver píše: na vstreku som mal 35°C.
Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?
asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.

pár foteček

Napsal: 09 říj 2006, 09:48
od dvorky1
tak se mi konečně dostal do ruky ten teploměr pro PC byl jsem pro něj radši osobně v Příbrami. Mají ještě pobočku v Praze. Do el. pro PC moc nedělám, ale předpokládám, že co se týče zapojení tak pro ten širokej konektor je červenej + těch uváděných 5 V, černej je - a co ten žlutej a druhej černej?? a pak je tam ještě ten konektor se 3 vývody??? pokud někdo ví ať poradí. Tady jsou Fotky pokud by se někdo stále rozhodoval zda to pořídit či nikoliv. Jo a ještě jsem se dočetl něco o tom pípáku?? jak na něj pokud ho chci vyručit?? jen hnusně silácky utrhnout?? nebo poničit membránu??? DíkyObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 09 říj 2006, 10:31
od Zdenda
černý jsou mínus - stačí zapojit jeden, jedno kterej. Červenej je +5V. Žlutej +12V, ale zapojovat se nemusí, na PC je to kvůli větráku. Ten poslední ouzkej konektor je právě pro připojení toho větráku. Jak inteligentně deaktivovat pípák nevim, osobně se ho chystam urvat (noteeth)

Napsal: 09 říj 2006, 16:14
od silver
Radim205D píše:
silver píše:
Radim205D píše: Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?
asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.
Dnes ráno pri 5°C som po 20minútach jazdy po diaľnici mel na výmeníku 60°C a na vstrekoch 35°C, po 40 minútach to vybehlo na 70°C na výmeníku a na vstrekoch som mal 45°C, poobede pri 20°C vonku na diaľnici to bolo už lepšie po 20 min na výmeníku 75°C a na vstrekoch 65°C. Ak viete poraĎte či je potrebné ešte elektrický dohrev. Zajtra mi prídu izolačné hadice tak ešte ich zaizolujem, a uvidím čo bude?

Napsal: 10 říj 2006, 13:48
od MirekX
Když vidím ty teploty, tak to PDčko na tom bude hodně dobře už v sérii, protože tam mám teplotu paliva, co se vrací zpět od vstřiků do nádrže při normálním provozu mezi 60-70 stupni. A je to ohřátý na tuhle teplotu vpodstatě stejně rychle, jak voda. Asi začnu přemýšlet o přestavbě, mám výměník pro palivo ve standartní výbavě :)
Mimochodem Kubo, kolik už jsi na ten rostlináč najel (s přestavbou)?

Napsal: 10 říj 2006, 16:16
od silver
Tak dnes som skončil s meraním teploty. aj pre ostatných je potrebné pri tom teplomery do pc buď nejako ho kovom okrytovať a uzemniť, pretože som mal blízko tak 2cm vypínač ktorým som zapínal ventil na olej a ako som ho zapol tak asi bol medzi kontaktami vypínača výboj a celý teplomer je v háji, alebo čo som mal spraviť skôr tak zapínať ten ventil cez relátko aby tým vipínačom neprechádzal veľký prúd. Je lepšie sa učiť na cudzích skúsenostiach, ale budem objednávať ďaľší. Tak tomu predíďte.javascript:emoticon('(wallbash)')
Hlavička

Napsal: 10 říj 2006, 17:00
od Tkevlar
Mam to podobne, ale nic se nestane. Kdyz vypinam el. mag ventily tak se mi pouze vynuluje teplomer. a tudiz zapipa alarm. Ma to vyhodu vim, ze vzdy pred dojezdem to musi pipat jinak nenastartuju :)
Ale tobe to nezavidim.