Napsal: 07 říj 2006, 22:41
myslis tuhle ze ?radluk píše:ta teflonova paska neni spatny napad


Pak se pochlub jak dlouho ti ta teflonova paska na te izolaci drzelaradluk píše:ee, to jsou klasicke stahovaci pasky, normalni teflonovou pasku, ona je nehorlava, a kdyz to pouzijes na stahnuti ze vnejsku misto elektrikarske izolacni pasky?
jo tu co se pouziva na tesneni zavitu armatur
Vysoka teplota(zapalna) bude snad jen na vyfukovem potrubi, zbytek motoru bude mit teplotu max. do 100°C (olejova vana)radluk píše:ne, tak prece jen, u vstrikovacu po delsim provozu je docela velka teplota od motoru, ja bych nerad aby me ten mirelon blafl
, myslis ze tam nevydrzi na tom ta teflonka? ja to jeste nezkousel
Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše:Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??silver píše:na vstreku som mal 35°C.Radim205D píše:A pouzitej RO pri -25 je uz brousitelny !!!![]()
![]()
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C
asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.silver píše:Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše:Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??silver píše: na vstreku som mal 35°C.
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C






Dnes ráno pri 5°C som po 20minútach jazdy po diaľnici mel na výmeníku 60°C a na vstrekoch 35°C, po 40 minútach to vybehlo na 70°C na výmeníku a na vstrekoch som mal 45°C, poobede pri 20°C vonku na diaľnici to bolo už lepšie po 20 min na výmeníku 75°C a na vstrekoch 65°C. Ak viete poraĎte či je potrebné ešte elektrický dohrev. Zajtra mi prídu izolačné hadice tak ešte ich zaizolujem, a uvidím čo bude?Radim205D píše:asi mas pravdu, to co popisujes odpovida nejspise tomu, ze na to cidlo posledniho vstriku odnekud fouka studeny vzduch, pokud ho nemas zaizolovane jestli jsem to s tveho prispevku dobre pochopil, muze byt mereni hodne zkreslene.silver píše:Dnes som prešiel 10km a nameral som na výmenníku okolo 80°C na povrchu a na poslednom vstreku 50°C keď som odstavil tak teplota stúpla. a keď som znava išiel tak klesala na tie hodnoty. Meriam to tým teplomerom do PC o ktorom baola diskusia. SKúsim zohnať ten mirelon a odizolovať vstreky, vyzerá to že budú sa ochladzovať pri jazde. a možno ešte pred čerpadlo nejaký elektrický dohrev (neviem) čo bude k dispozícii, pozeral som na ten indukčný ohrev len neviem či sa to svojpomocne vyrába, alebo sa to dá zohnať, možno je to lepšie riešenie ako do čerpadla púšťať horúci olej, (aký máte názor) kvôli vôľam v čerpadle aby sa nejaké súčiastky vplivom tej teploty nezadreli ak sa roztiahnu?Radim205D píše: Co to znamena 35°C ?? jak si to meril ? na kolik stupnu si mel zahraty motor (voda)??
Never tomu ze pri provozni teplote motoru bude mit RO ve vstrikovaci pouze 35°C