Stránka 5 z 44

Napsal: 21 kvě 2008, 15:40
od S@lli
Neváhat a zaslepit, nevím jak sem na tom se spotřebou,ale je přeče logické, že když tam jde míň bordela, bude to lepší, nic bych neřešil a ani bych o tom nepřemýšlel... Já osobně co sem se o egr dočetl, tak mi trvalo rozhodování den a bylo jasno- stačí se podívat na ty hnusy co to pouští do spal. prostoru- tím kdyby mě někdo krmil, tak .... !









_________________
Golf 3 1.9 TDI 66 KW, zatím jen EGR off

Napsal: 21 kvě 2008, 19:40
od Mili
Ahojte. Taky přidám trošku do mlýna. Po všech příspěvcích co jsem tady přečetl jsem vyč. sání a nepřipojil na podtlak EGR. Sání nebylo tak zadělané Ale EGR-off. Pro klidné spaní a lepší nádech mého G. Dobrá zpráva klesla mi spotřeba.

Napsal: 21 kvě 2008, 22:04
od xcidx
Vecernicek píše:
xcidx píše:to se nikomu nezvysila spotreba?
před zaslepením: 6,36l/100km?
po zaslepení: 6,06l/100km... (rofl) jahahaha
ha ha ha

Napsal: 22 kvě 2008, 12:59
od mattiass
Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98

Napsal: 22 kvě 2008, 13:12
od Red
Ja mam EGR taky zaslepenej a jak pozoruju a ctu, je urcite lepsi si to udelat, vyresi se tim naky ty problemy :D

Napsal: 22 kvě 2008, 14:24
od Tomas.cz
mattiass píše:Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98
Tím to asi nevyřešíš, zkontroluj ventil N75.

Napsal: 22 kvě 2008, 16:23
od Lada 2
Při těch dnešních cenách každá decka dobrá! Nebo né? (hm) (hm)

Napsal: 22 kvě 2008, 18:52
od lamozz
mattiass píše:Ahoj tak jsem se rozhodl taky zaslepit egr ventil protoze mi auto opri jizde do kopce haze nouzak a po diagnostice jsem zjistil zavadu tlak v sacim potrubi tak sem vydedukoval ze zaslepeni egr by to mohlo vyresit problrm
Seat toledo 66 Kw rv 98


to vypadá na dírku....

Jinag EGR ven o tom žádná..

Napsal: 23 kvě 2008, 12:19
od Vecernicek
jak poznam že padá auto do nouzaku ?

Napsal: 23 kvě 2008, 13:25
od Sifon
Ze ti zrazu zacne tahat asi ako skoda 120

Napsal: 23 kvě 2008, 13:36
od gonzo
Vecernicek píše:jak poznam že padá auto do nouzaku ?
Dá se to srovnat v tu chvíli když je to v nouzáku výkonově k SDI? Taky se mi to už stalo a opravdu to nejelo.

Napsal: 23 kvě 2008, 17:10
od trojka
Řekl bych, že se tu řeší několik typů provedení EGR ventilů najednou a proto ty rozkoly a asi i chyby. Když odpojíte EGR musí se odpojit i funkce uzavírací klapky ta zajišťuje pokles tlaku v sacím potrubí a umožňuje průchod výfukovým plynům přes ventil. V opačném případě dojde při aktivaci funkce k silné pumpáži motoru v důsledku "zašpuntování" sacího potrubí klapkou(hrozné zvuky, mraky chyb v ŘJ, atd.). Když je funkce mechanická stačí ji odpojit a je to. Pokud máte EGR s obtokem mimo klapku třeba na SDI, pak je nutno odpojit obě regulace. U EGRu který je ovládán podtlakem zaslepením hadice a klapku která je ovládána servem nejlépe její demontáží z ovládacího čepu. Drží jen na dvou šroubech. Nejen, že je to jednoduché, ale celý systém se pro ŘJ a i případného technika v servisu(pro případ záruky vozu) tváří normálně. Zaslepení přefukového potrubí je vhodné z důvodu zajištění úplné těsnosti, zož je důležité zejména u ojetých vozů, kde je sedlo ventilu již většinou opotřebováno. Dále se to dělá z důvodu odstranění celého přefukového potrubí pro zamezení již zmíněných pazvuků(pak jsou záslepky dvě. Zrychlení ohřevu motoru, alespoň v té nejdůležitější fázi(do 60*C) je nesmysl, také už to někdo zmínil. Ani se mi moc nezdá, že by docházelo k testování EGRu za jízdy(v tahu), protože v tu chvíli by došlo k výraznému poklesu výkonu(zakopnutí) a to by opravdu nebylo pěkné svezení. Vyloučit toto tvrzení však nemohu, nemám k dispozici zmíněný materiál. Pokud dojde v důsledku odstranění funkce EGRu k nějaké chybě něco jste udělali špatně. Systém až na detaily nemá možnost ověřit funkci. Pokud máte vybavené auto výfukovým filtrem pevných částic funkci EGRu bych neodpojoval, výměna není laciná záležitost.

Napsal: 24 kvě 2008, 08:35
od Hardcoreman
jenom poopravim tvrzeni od trojka, cinnost egr konci na urcitem zatizeni, otackach, a zacina na urcite teplote motoru. RJ ale umi zjistit ci je ok. jak se otevre, poklesne hmotnost nasavaneho vzduchu pres vahu... nektere rj to nepisou nektere jo...

Napsal: 06 čer 2008, 09:21
od Pavel_H
Možno je to riadna hlúposť ale opýtam sa:(LOL)
Len ma tak napadlo čo keby som namiesto prisávania z výfuku prepojil tú rúrku na prisávanie cez vzduchový filter či by aj vtedy zistila RJ že sa niečo deje? Je mi jasné že by tam nebol ten tlak ale išiel by vzduch cez EGR. (hm)

Napsal: 06 čer 2008, 09:40
od nogis
Tlačil by jsi vzduch z turba do vzduchového filtru. ;)