tělo ohřívače spojim s kostrou auta(minus).
z jedne ze žhavících svíček vyvedu kabel do zapalování a ze zapalování přímo na baterku (plus).
abych mohl zapnout ohřívač před startem jsou kabely "do" a "z" spincí skříňky přemostěny vypínačem který mušíč držet abys jako já nezapomněl ho vypnout a vyklepat baterku do mrtě.
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
jbclaudio píše:tělo ohřívače spojim s kostrou auta(minus).
z jedne ze žhavících svíček vyvedu kabel do zapalování a ze zapalování přímo na baterku (plus).
abych mohl zapnout ohřívač před startem jsou kabely "do" a "z" spincí skříňky přemostěny vypínačem který mušíč držet abys jako já nezapomněl ho vypnout a vyklepat baterku do mrtě.
z vlastní zkušenosti doporučuji zapojit přes relé které nechate co nejblíže spotřebiče důvod je jednoduchy při tak velkém odběru se brzy vypalí kontakty ve spínací skřínce a je rozhodně levnějí vyjde měnit relé !!
malém bych zapomněl zapojení relé dodám jen co to načrtnu
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD
FIAT TIPO 1.7 D čerpadlo LUCAS
FIAT 850
AVIA 21N
nevypadá to vůbec špatně!
je to válec nebo kvádr.
pak máš tenké prostřední stěny které ti pak nepřevedou teplo.
proudění oleje labirinteb není taky dost jasné.
možna jde li kruh tak je na opačné straně průtok.jirka
ROVER 220 tdi 77kW r.v.1999 HONDA MOTOR
JEZDÍM NA POUŽITY FRIT OLEJ.
Chlapi nezapominejte na cenu materialu a praci soustruznika !!
Vyplati se to ?? Bude ucinost stejna jako u komercniho vymeniku?? viz. dole.
Nevim kolik toho na olej najezdite, ale myslim ze uspora na palivu Vam ten kompaktni ucinny vymenik rychle zaplati.