Stránka 5 z 7

Napsal: 22 čer 2009, 20:53
od forgi
Cupra to čumím ako vieš jazdit :)

Napsal: 22 čer 2009, 21:00
od cupra
forgi píše:Cupra to čumím ako vieš jazdit :)
dik,ale aj ty vies...zo par krat som sa s tebou viezol a vzdy som bol prekvapeny aka super spotreba,hoci iny styl jazdy ako chodim ja...(ale nehovorim ze pomaly) ;)

Napsal: 22 čer 2009, 21:08
od forgi
221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)

Napsal: 22 čer 2009, 21:12
od cupra
forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)
ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore... ;)

smichany typ provozu

Napsal: 23 čer 2009, 07:58
od no-fosil
redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
jezdim vetsinou kratke rano 30km vecer 30km mezi vesnicemi u jednoho vetsiho mesta. Dal pak 200-400 km behem jednoho dne. Klicove je ze nesmim moc spechat na dalnici tedy omezeni a samozrejme sleduju spotrebu, casto vyrazuju a dojizdim.

Re: smichany typ provozu

Napsal: 23 čer 2009, 11:06
od MirekX
redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
je úplně jedno, jak jezdí,protože výsledek, který tady píše se nezakládá na věrohodném měření.
Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda. :) Za 4 se dá jet s octou velmi opatrnou jízdou na hranici rychlostních limitů, ale ne dlouhodobý průměr :)

Re: smichany typ provozu

Napsal: 23 čer 2009, 21:29
od no-fosil
MirekX píše:
redleon píše:Fosil: chci se zeptat kolik se ti vejde do nádrže nafty a kde jezdíš? ujedeš 1800km po městě? nebo jezdíš dálky?
Palubní počítače spotřeby ukazují ne vždy pravdu. A pokud se na motoru udělají úpravy jako výměna trysek nebo instalace powerboxu, tak je jasný, že naměřená spotřeba není pravdivá. Při dotazu kolik se najede na natankované množství je odpověď, že se to nesleduje,neměří.
Pánové,co jezdí a A6 za 4 litry, nechci vám brát vaše nadšení ani vám nijak nezávidím. Jen říkám, že to není pravda. :) Za 4 se dá jet s octou velmi opatrnou jízdou na hranici rychlostních limitů, ale ne dlouhodobý průměr :)
zatim jsem se na 4 nedostal ale pouze na 4.4L (tech 4.3L bylo jen kratkodobe). Dojezd na jednu nadrz jsem take napsal a te spotrebe vicemene odpovida.
Pripoustim ze zde presto muze byt chybicka +/- 0.2L/100km, tu vsak bohuzel nezjistime

Napsal: 23 čer 2009, 21:42
od riki18
cupra píše:
forgi píše:221 HP a nie celkom pomala jazda pri spotrebe 6,2 na 4X4 je celkom super a neriesem či malo alebo vela ci palubak ukazuje dobre alebo zle. viem kolko naleje nafty a vydim kolko urazim KM. ;)
ono je to pekne...(kto umi ten umi)aj ja jazdim na passate 1600 kg 180 hp cca za 5,5 a veri mi to mozno 10 percent tu na fore... ;)
Vsak nechapem co sa to tu rozobera, kua natankujem plnu, vyjazdim, natankujem plnu a vyrata sa spotreba. Porovna sa palubak a mame 2 rozdielny cisla. Riesit ... typu kolko si presiel na nadrz ked mas 4,2 L a pod...co sme deti?

Cupra, viem ze dokazes nemozne...Forgiho auto je raketa so spotrebou nic, moje nieco podobne...co viac k tejto teme dokazete napisat?

Napsal: 24 čer 2009, 14:09
od Romulus
velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...

Napsal: 24 čer 2009, 15:25
od jordee_23
Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
pod 5 je ok ..aj pri beznom nenasilnom jazdeni. ale normalne jazdenie za 3.7 ... uz musi byt uuulet.

JA MAM nafoukano na 3.5bar

Napsal: 24 čer 2009, 19:36
od no-fosil
Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
zadny coby kdyby.
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Napsal: 24 čer 2009, 20:54
od turbo kamna power
no-fosil píše:
Romulus píše:velice zaujímavá debata sám mám pod 5l jedině po cestě cca 100km konstantní rychlostí a po dálnici, ale co mě zaujalo nejvíc z těch připomínek- Jak může někdo nafoukat gumy na 3,5bar kvůli snížení spotřeby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezdí na tom někdo? nebo to bylo myšleno co by kdy by...
zadny coby kdyby.
Je to udaj napsany na pneu jako max. povoleny tlak.
Podobne jako ve vytahu max. zatez tam bude jeste velmi slusna rezerva.
Vyssi tlak v pneu ke snizeni spotreby je klasika....
tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Napsal: 24 čer 2009, 21:22
od no-fosil
turbo kamna power píše: tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)

proc ? je to uuupne noumaaaaniii...

Naprosto zadny problem. Vyrobce pneu neni TRUBKA aby na pneu psal nejaky nesmyslny udaj ze ano.
V diskusnich forech zamerenych na uspornou jizdu (USA atd.) je to naprosto bezna vec. Znam i par lidi u nas co to takhle provozujou.
Jizda je naprosto v pohode.
Mozna tam ale prilezitostne lupnu DUSIK aby se to ve velkych vedrech nenatlakovalo zbytecne navic.

Napsal: 24 čer 2009, 21:26
od 6danthe6
tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp

to je naprosto normalni

Napsal: 25 čer 2009, 18:43
od no-fosil
6danthe6 píše:tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp
Toje naprosto normalni PDcka jsou pro vyrobce daleko levnejsi na vyrobu ovsem, choulostivejsi na provoz i kvalitu nafty a hlavne o hodne drazsi na opravy (vstriky, vysokotlak atd.) a take maji vyssi spotrebu.
Proste vsechno tohle je v zajmu vyrobcu aut a dalsich monopolistu....

Je to jeden z vicero duvodu proc jsem PDcko nechtel