
Přídavný čerpadlo pro lepší provoz v zimě
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Dík. Tak to se podívám po starých novinách. Docela něco takovýho sháním. Nebo kdybych sehnal nějaký zubový čerpadlo, tak bych mohl vzít tu pistol co mi nabízí kamoš. Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?frenky píše:jo, ale skoro před měsícem, psali, že je to na naftu nebo LTObobik43 píše:Tak to si myslím, že je super cena, nebo ne? A to měli přímo v Makro novinách?frenky píše: jo měli to tam asi za 3800
Dobrej nápad. Dík za radu. Zkusím něco sehnatRadim205D píše:Zkus se optat nekde kde se opravuje stavebni technika. Ja kdysi davno mechanikoval par DHcek a UDSek(bagru) a na dilne se nam jich valelo hafo.bobik43 píše: Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
Za flasku by ti mohli jedno funkcni pustit..
no jo, jenže membránové natlačí určitý né moc velký tlak a víc prostě netlačí, ale zubové bude tlačit asi moc, to bude potřeba udělat nějaký obtok a takradluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke
no třeba ne úplně zpět do nádrže, možná by stačil jen nějaký okruh kolem čerpadlaradluk píše:jo, tak, ja jsem mozna zavahal, myslel jsem na precerpavani oleje, dopravu a podobne, tak to souhlasim, s tim membranovym mas recht, zubove - asi bys musel nejak vyresit pretlak pred filtrem a nejakym pretlakovym ventilem to vest zpet do nadrze
Jeden dotaz, kdyz tam date pomocne cerpadlo, nevyhodi vam to gufero v cerpadle? Az se natlakuje. .....
Mne se tohle prave stalo u BMW 324d, daval jsem motor do benzinove karoserie a nechal jsem v nadrzi benzinove cerpadlo, ktere zacalo tlacit po zapnuti klicku a tlacilo porad. Asi po 100 km mi prave vybehla simerink pod rozvodama na cerpadle.
Ale kdyz to jelo, bylo to super, chytlo to, snad se motor ani neprevalil, a jelo to o trosku lepe od spodu.
Ted bych do sveho auta taky chtel nejake pomocne cerpadlo, vyresil bych tim definitivne problem padani nafty, ale bojim se prave o ten simerink.
Ale pokud tvrdite, ze tohle dava 0.4bar, tak by to mohlo vydrzet, benzinove dava urcite mnohem vice. Je pravda? Mohu ho tam dat ( membranoive) ?
Mne se tohle prave stalo u BMW 324d, daval jsem motor do benzinove karoserie a nechal jsem v nadrzi benzinove cerpadlo, ktere zacalo tlacit po zapnuti klicku a tlacilo porad. Asi po 100 km mi prave vybehla simerink pod rozvodama na cerpadle.
Ale kdyz to jelo, bylo to super, chytlo to, snad se motor ani neprevalil, a jelo to o trosku lepe od spodu.
Ted bych do sveho auta taky chtel nejake pomocne cerpadlo, vyresil bych tim definitivne problem padani nafty, ale bojim se prave o ten simerink.
Ale pokud tvrdite, ze tohle dava 0.4bar, tak by to mohlo vydrzet, benzinove dava urcite mnohem vice. Je pravda? Mohu ho tam dat ( membranoive) ?
Golf 3 TDi, 66kw, vstřiky 81kw, kat off
Jo, myslim membranovy cerpadlo z 1203 spis teda 1503, nebo jak se to znacilo. Zkusim ho a uvidim co vydrzi. Ted mi umrel alternator, takze si cerpadylko chvilku odpocine, ale jak to dam do kupy hned ho vyzkousimradluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke