Přídavný čerpadlo pro lepší provoz v zimě

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

za ty prachy se muselo po tom jen zaprasit.. (noteeth)
E91 N52B30 :)
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

frenky píše:
bobik43 píše:
frenky píše: jo měli to tam asi za 3800
Tak to si myslím, že je super cena, nebo ne? A to měli přímo v Makro novinách?
jo, ale skoro před měsícem, psali, že je to na naftu nebo LTO
Dík. Tak to se podívám po starých novinách. Docela něco takovýho sháním. Nebo kdybych sehnal nějaký zubový čerpadlo, tak bych mohl vzít tu pistol co mi nabízí kamoš. Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

To asi jo
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

bobik43 píše: Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
Zkus se optat nekde kde se opravuje stavebni technika. Ja kdysi davno mechanikoval par DHcek a UDSek(bagru) a na dilne se nam jich valelo hafo.
Za flasku by ti mohli jedno funkcni pustit.. :D
E91 N52B30 :)
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Radim205D píše:
bobik43 píše: Právě ale vůbec nevím kde hledat čerpadlo?
Zkus se optat nekde kde se opravuje stavebni technika. Ja kdysi davno mechanikoval par DHcek a UDSek(bagru) a na dilne se nam jich valelo hafo.
Za flasku by ti mohli jedno funkcni pustit.. :D
Dobrej nápad. Dík za radu. Zkusím něco sehnat
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Napadlo me pouzit cerpadlo serva ale nevim jestli by to ustalo ...
preci jenom ty ceske hydraulicke neco vydrzi
E91 N52B30 :)
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Tak už mám doma to čerpadlo z 1203. Co nejdříve ho vyzkouším a napíši výsledky..
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Tak s naftou si čerpadýlko poradilo s přehledem. Jsem ale zvědav co řekne na studený olej...
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:19, celkem upraveno 1 x.
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

radluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke
no jo, jenže membránové natlačí určitý né moc velký tlak a víc prostě netlačí, ale zubové bude tlačit asi moc, to bude potřeba udělat nějaký obtok a tak
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

:o
Naposledy upravil(a) radluk dne 08 zář 2008, 10:19, celkem upraveno 1 x.
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

radluk píše:jo, tak, ja jsem mozna zavahal, myslel jsem na precerpavani oleje, dopravu a podobne, tak to souhlasim, s tim membranovym mas recht, zubove - asi bys musel nejak vyresit pretlak pred filtrem a nejakym pretlakovym ventilem to vest zpet do nadrze
no třeba ne úplně zpět do nádrže, možná by stačil jen nějaký okruh kolem čerpadla
gumi
Přispěvovatel
Příspěvky: 111
Registrován: 23 led 2006, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Bukovník u Sušice

Příspěvek od gumi »

Je drobnost k tomu relé žhavení - elektrolytický kondenzátor bude v mikrofaradech 8) . Já to chci řešit tlačítkem, kterým budu ovládat tohle upravené relátko (pomocí drátu kterej vede ke kontrolce). Jinak relé při startování nežhaví :) .
VW Transporter s MTDI, Golf III 4x4
Záchvat
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 16 pro 2006, 08:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Záchvat »

Jeden dotaz, kdyz tam date pomocne cerpadlo, nevyhodi vam to gufero v cerpadle? Az se natlakuje. .....

Mne se tohle prave stalo u BMW 324d, daval jsem motor do benzinove karoserie a nechal jsem v nadrzi benzinove cerpadlo, ktere zacalo tlacit po zapnuti klicku a tlacilo porad. Asi po 100 km mi prave vybehla simerink pod rozvodama na cerpadle.

Ale kdyz to jelo, bylo to super, chytlo to, snad se motor ani neprevalil, a jelo to o trosku lepe od spodu.

Ted bych do sveho auta taky chtel nejake pomocne cerpadlo, vyresil bych tim definitivne problem padani nafty, ale bojim se prave o ten simerink.

Ale pokud tvrdite, ze tohle dava 0.4bar, tak by to mohlo vydrzet, benzinove dava urcite mnohem vice. Je pravda? Mohu ho tam dat ( membranoive) ?
Golf 3 TDi, 66kw, vstřiky 81kw, kat off
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

radluk píše:myslis palivove cerpadlo z 1203 ?? myslim ze chvilku pujde, ale po case to vzda, je dimenzovane na jinou viskozitu, radeji bych volil jednoduche zubove hydraulicke
Jo, myslim membranovy cerpadlo z 1203 spis teda 1503, nebo jak se to znacilo. Zkusim ho a uvidim co vydrzi. Ted mi umrel alternator, takze si cerpadylko chvilku odpocine, ale jak to dam do kupy hned ho vyzkousim
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“