octa II škube...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2069
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

A když se na tu kuželovou plochu pořádně podíváš, tak uvidíš černotu tam kde to fouká.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

A jak se to řeší ?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

musí se to zafrézovat
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

Uz jsem volal do Rf auto.. A pak to vydrží ? Nebo je to na chvíli než bude potřeba nova hlava ?
Diky
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

A když se sedlo vydrezuje, nevznikne tam jeste větší mezera ? Pac vstrik ma danou polohu skrz upevnění dvěma šrouby ne ? Vstrik jit dolu vic nemůže tim pádem se neopre o kužel dole ..
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zafrezovani je sirokej pojem. Jedna vec je sedlo, druha cely otvor. Tady je to celkem jasne videt:
http://www.autopejsek.cz/co-delame#vyma ... strikovace
Dava se tam vlozka a ta se frezuje na puvodni svetlost.

Jinak pocitejte s tim, ze je to konstrukcni chyba TDI PD. Ty vstriky se casem vymackaji do hlavy znovu a bude treba to opet resit. Problem je v excentrickem uchyceni vstrikovace. A samozrejme ruku v ruce s tim kvalita a slozeni materialu ze ktereho se vyrabi hlavy. Posledni rozumny hlavy jsou pravdepodobne ASZ/ARL. Pak to jde prudce z kopce.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 04 srp 2014, 15:22

Příspěvek od F.ERESO »

BKD má ale vstřikovače uchycené dvěma šrouby naproti sobě.. tudíž bych neřekl že trpí právě tímto.. trpi tím že vstřik sedá do hlavy kuželovou plochou... což je na prd.. Ale jinak souhlasím že to jde s novýma motorama z kopce.. Šel jsem do BKD kvůli tomu že se mi zdá z 2.0TDi nej, bez dpf, vyvažováků.. o téhle chybě jsem nevěděl.. popravdě mám chuť auto prodat a koupit rotačku..
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když se to zafrézuje, vydrží to dostatečně dlouho ;)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ze je to BKD jsem prehlid, sorry.
satos
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2016, 14:04

Příspěvek od satos »

Scout, 2,0 TDI, 103 kW, BMM
V rozmedzí 1800 až 2200 ot/min motor trhá / škube / cuká. Buď raz silnejšie pri 2000, alebo 3-4 krát slabšie v spomínanom rozmedzí.
Zvyčajne keď je pomalá jazda (mesto, ostré zákruty v stúpaní...) na dvojke a plyn len zľahka. Ale už som to registroval aj na 4-5-ke, ale len fakt jemne.
Motor musí byť teplý a aj tak to nerobí vždy, ale skôr áno, ako nie. Ak to nespraví, mierne iný zvuk tam počujem, takže aj keď necuká, čosi sa tam deje.
Keď dám viac plynu (rýchlejší rozbeh), tak to nerobí.
Bacha, nehovorím o vibráciách, ale ako keby o vynechávaní motora. Zvuk turba sa vtedy tiež preruší.
Dvaja mechanici nevedeli o čom hovorím, tretí (kamarát) priamo zo Škoda servisu mi poradil vymeniť palivový filter. Ale ten bol menený, keď som auto kúpil (cca -25000 km) a robí to stále. Auto pri kúpe skúšal môj brat, ktorý má tiež OC II s týmto motorom. Vraj môj motor je lepší ako jeho. A inak, presne tak to trhá aj jemu.
Nie je to veľký problém, jazdím dlhé trasy. Ale nerád by som niekde ostal visieť.
Podobné diskusie radia že vstreky. Ale ja sa nesťažujem na vibrácie a cuká to len v danom rozmedzí (1800-2200). Diagnostika nič neukázala.
Ďakujem za odpovede.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Řešil jsem stejný motor se stejným problemem. Po výměně EGR to přestalo.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

buď EGR nebo roztáhnout lopatky na turbu
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Huml píše:buď EGR nebo roztáhnout lopatky na turbu


Myslíš nastavenie variabylity ,na podtlakovej banke ten červík a čo žeby to davalo malí tlak alebo naopak moc velký mal si s tym už skusenosť
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nejde o tlak jakej dává turbo, ale o tlak výfukových plynů před ním ;)
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

A čim ich roztiahne ako ich nastavyť aby sa roztiahly
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“