Stránka 5 z 7

Napsal: 14 kvě 2010, 13:56
od Golf-GT
yary1 píše:Pokud se ho chces zbavit upne tak asi otevrit jednotku je tam eepromka,nacist upravit aby nevyzadovala imo a nacpat spatky.

Teda pokud mas externi immo box mel by tam byt siemens.
co vím, tak tam nemám žádnej :-) nb nevím, ještě sem se s tím nesetkal, jednou mi to teda napsalo chybu immo ......
ale to mu nerozumím (LOL) chtěl bych, ale nikde sem nic nevyčetl konkrétně :(



tak vše delší dobu zprovozněno a nastává druhá otázka :D dá se nějak z vagu zjistit jestli má jednotka omezovač? auto jede krásně do tahu, ale dycky na 4000 ot. při 190km/h přestane jet a mohu to držet 3 km a nic dál se neděje, občas to pokucká jako omezovač, je to jednotka prý z pasata B4, díky

Napsal: 21 kvě 2010, 17:32
od mecsoun
koukal jsem u sebe a já tam vlastně immo nemám to bych měl stpro určitě čip v klíčku a prstenec okolo spínačky a to tam není takže bych musel nechat upravit jednotku co bych tam dával

1Z

Napsal: 05 zář 2010, 14:02
od Trejak
Oukej......Takže, po tom co jsem se tady dozvěděl, tak na 1Z pro zvýšení výkonu by mělo být vhodné ............ Vstřiky 81kW , Turbo z obyčejnýho TDčka , zaslepit EGR a mírně s rozumem Chipnout? Děkuju za odpověď

Napsal: 06 zář 2010, 19:13
od RADOSLAV
Docela bych šel tady dotohodle co vy nato?
Je to originál 66kW čipovaná je na použití s tryskama Powerplus764, takže cca těch 85kW - viz video.

Pokud bys to použil na motor 66kW s tryskama 81kW tak to pojede jako z praku Pokud už je tam máš, tak si to klidně můžeš přijet vyzkoušet, není problém

Pokud bys tu jednotku chtěl neupravenou (66kW) tak by byla za 1.200.
Pokud bys tam chtěl nechat čip co tam teď je (85kW) tak za těch 2.500.

?????

Napsal: 07 zář 2010, 08:19
od Golf-GT
RADOSLAV píše:Docela bych šel tady dotohodle co vy nato?
Je to originál 66kW čipovaná je na použití s tryskama Powerplus764, takže cca těch 85kW - viz video.

Pokud bys to použil na motor 66kW s tryskama 81kW tak to pojede jako z praku Pokud už je tam máš, tak si to klidně můžeš přijet vyzkoušet, není problém

Pokud bys tu jednotku chtěl neupravenou (66kW) tak by byla za 1.200.
Pokud bys tam chtěl nechat čip co tam teď je (85kW) tak za těch 2.500.

?????
nebude to dělat bordel? v těch triskách 764 a origo 81 kw je vcelku rozdíl

Napsal: 12 říj 2010, 19:29
od RADOSLAV
Prosím o radu po načipování Toleda 1Z 1.9 TDI 66KW dal jsem tam vstřiky s 81kw,kat of egr of.Jede to pěkně .Ale chtěl jsem se zeptat je možný že by to bralo víc oleje?Nikdy jsem nemusel dolejvat do vyměny,ale co jsem dal ten čip tak dneska jsem musel dolejt 0,5L a to mám do výměny ještě najet 2000km.

Napsal: 12 říj 2010, 20:42
od Golf-GT
RADOSLAV píše:Prosím o radu po načipování Toleda 1Z 1.9 TDI 66KW dal jsem tam vstřiky s 81kw,kat of egr of.Jede to pěkně .Ale chtěl jsem se zeptat je možný že by to bralo víc oleje?Nikdy jsem nemusel dolejvat do vyměny,ale co jsem dal ten čip tak dneska jsem musel dolejt 0,5L a to mám do výměny ještě najet 2000km.
záleží za jak dlouho je to dolitý, ale jak píšeš, tak to vypadá že moc olej nekontroluješ, 0.5 l je vcelku dost :o
jezdi, a pozoruj jak moc žere, občas pod auto jestli nezačal někde týct
nedivil bych se kdyby to bylo přez turbo, koukni se do hadic jestli tam nebude olej, když jsem koupil golfa 1Z tak se vysypalo turbo, scháněl jsem jiný, každej má a olej nežere, koupil sem 2 a obě žraly, nakonec sem dolejval pže sem věděl že do auta budu dávat jinej motor

Napsal: 12 říj 2010, 21:06
od RADOSLAV
Golf-GT píše:
RADOSLAV píše:Prosím o radu po načipování Toleda 1Z 1.9 TDI 66KW dal jsem tam vstřiky s 81kw,kat of egr of.Jede to pěkně .Ale chtěl jsem se zeptat je možný že by to bralo víc oleje?Nikdy jsem nemusel dolejvat do vyměny,ale co jsem dal ten čip tak dneska jsem musel dolejt 0,5L a to mám do výměny ještě najet 2000km.
záleží za jak dlouho je to dolitý, ale jak píšeš, tak to vypadá že moc olej nekontroluješ, 0.5 l je vcelku dost :o
jezdi, a pozoruj jak moc žere, občas pod auto jestli nezačal někde týct
nedivil bych se kdyby to bylo přez turbo, koukni se do hadic jestli tam nebude olej, když jsem koupil golfa 1Z tak se vysypalo turbo, scháněl jsem jiný, každej má a olej nežere, koupil sem 2 a obě žraly, nakonec sem dolejval pže sem věděl že do auta budu dávat jinej motor
Já ho měním vždycky po 10 000km.Tím čipem to teda bejt nemuže?

Napsal: 13 říj 2010, 18:58
od LuckkyLuke
RADOSLAV píše:
Golf-GT píše:
RADOSLAV píše:Prosím o radu po načipování Toleda 1Z 1.9 TDI 66KW dal jsem tam vstřiky s 81kw,kat of egr of.Jede to pěkně .Ale chtěl jsem se zeptat je možný že by to bralo víc oleje?Nikdy jsem nemusel dolejvat do vyměny,ale co jsem dal ten čip tak dneska jsem musel dolejt 0,5L a to mám do výměny ještě najet 2000km.
záleží za jak dlouho je to dolitý, ale jak píšeš, tak to vypadá že moc olej nekontroluješ, 0.5 l je vcelku dost :o
jezdi, a pozoruj jak moc žere, občas pod auto jestli nezačal někde týct
nedivil bych se kdyby to bylo přez turbo, koukni se do hadic jestli tam nebude olej, když jsem koupil golfa 1Z tak se vysypalo turbo, scháněl jsem jiný, každej má a olej nežere, koupil sem 2 a obě žraly, nakonec sem dolejval pže sem věděl že do auta budu dávat jinej motor
Já ho měním vždycky po 10 000km.Tím čipem to teda bejt nemuže?

Čipem určitě ne, čipem upravuješ dávku paliva, reakci plynového pedálu atd.

Podívej se na cooler a hadice. Neteče ti to pod ventil víkem, nebo guferama na klice? Bývá to častý jev, když má motor najeto...
Pak pístní kroužky...

Napsal: 13 říj 2010, 19:18
od Zdeněk M
LuckkyLuke píše:
RADOSLAV píše:
Golf-GT píše: záleží za jak dlouho je to dolitý, ale jak píšeš, tak to vypadá že moc olej nekontroluješ, 0.5 l je vcelku dost :o
jezdi, a pozoruj jak moc žere, občas pod auto jestli nezačal někde týct
nedivil bych se kdyby to bylo přez turbo, koukni se do hadic jestli tam nebude olej, když jsem koupil golfa 1Z tak se vysypalo turbo, scháněl jsem jiný, každej má a olej nežere, koupil sem 2 a obě žraly, nakonec sem dolejval pže sem věděl že do auta budu dávat jinej motor
Já ho měním vždycky po 10 000km.Tím čipem to teda bejt nemuže?

Čipem určitě ne, čipem upravuješ dávku paliva, reakci plynového pedálu atd.

Podívej se na cooler a hadice. Neteče ti to pod ventil víkem, nebo guferama na klice? Bývá to častý jev, když má motor najeto...
Pak pístní kroužky...
Je možný že po čipu nak povolilo turbo a zaclo poustet olej. :roll:

Napsal: 13 říj 2010, 19:26
od LuckkyLuke
Mám na tachometru 305000km 2002 dotaženo s ciziny. Čip mám přes rok.
Taky mi mizí trochu oleje, ale mám z toho olejničku, zatím, teče mi to na klice a pod víkem, klasika.

Díky čipu dodáš více výfukových plynů a tím rychleji roztočíš turbo, ale záleží kdo ten čip dělal, jestli regulaci optoku neposunul. Chtělo by to změřit tlak turba. Ale napřed ty hadice - kontrola. Ten olej musí někam mizet, když né do hadic, tak jedině do výfuku.

Napsal: 14 říj 2010, 19:08
od RADOSLAV
Tlak turba je 2.3
Ale už je to ok já jsem se blbě podíval to blikala kontrolka na vodu.Ale nevím proč vody je tam dost.Měnil jsem termostat.Omlouvám se .

Napsal: 14 říj 2010, 20:10
od LuckkyLuke
Nechápu, jak si může někdo splést kontrolku oleje od vody...

Napsal: 14 říj 2010, 20:15
od Golf-GT
LuckkyLuke píše:Nechápu, jak si může někdo splést kontrolku oleje od vody...
oni jsou obě červený :)

Napsal: 17 říj 2010, 19:11
od VWMK3
zdravím, měl bych dotaz...
šel by místo motoru z G3 1.9TDi 66KW 1Z bez úprav elektriky dát motor 1.9TDi AFN (nebo AHU, ALE) Nebo co by se případně muselo předělat?