Stránka 5 z 11
Napsal: 20 pro 2009, 23:26
od miraspetrowski
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
najedu zhruba 25-30 tis.km za rok,tankuji po každé někde a mám vyzkoušeno, že raději novej filtr před zimou za 300 v autokelly,než starej se sraženým parafínem a 50 km-h na dálnici při cestě ze zimní dovči
Napsal: 21 pro 2009, 01:02
od notobi
Já, tankuji u LukOILu, udělal jsem ale jednu chybu a to, že jsem před zimou nevupustila a znovu nenapustil filtr, proto mi tam ten zulcík ztuhnul, nemohl jsem to ani z filtru dostat.
Luk Oil je ale v pohodě ne? aspoň já mam teda pocit že s naftou od nich mi to jede líp a míň kouří než od Shellu od koho bere benzinka v práci
Napsal: 21 pro 2009, 10:31
od Pája 19
Včera sem taky zamrz cestou z Krkonoš. Ráno start při -17ti v pohodě, ale po 50ti km cestou domů to zheblo při -15ti. Asi v trubkách pod autem. A to sem si pro sichr před dovolenou natankoval ALPIN Diesel na OMV v Pardubicích. Přidal sem sice i letní VIF, ale tomu to za vinu nedávám. I v těch -17ti byl VIF krásně řídkej. Jinak celý léto sem jezdil na Verva diesel + VIF, kdyby někdo myslel, že voda... Pal. filtr Champion je tam cca 6tis km. Tak babo raď...
PS: Stou ojebávanou zimní naftou v nížinách možná něco bude. Na horách sem neviděl odstavený žádný auto, ale poblíž Pardubic dva nafťáky a mě taky.
PS2: Odstvenej sem byl asi hodinu uprostřed polí na vedlejšce se zvedlou kapotou, kde okolo mě celkem často projížděli auta krokem a nikoho nenapadlo zastavit a zeptat se, jestli náhodou nepotřebuju nějak pomoct. Lidi, v takový kose stepovat hoďku u auta už není žádná prdel. Měl sem docela štěstí, že to asi za čtvrt hoďky běželo aspoň na volnoběh a moch sem topit.
Napsal: 21 pro 2009, 11:59
od stevocz
no uz stojim aj ja

asi bola tuha zima. nafta zo slovnaftky a aditivum v nej a nechce sa mu. a pomaly uz ani baterke
Napsal: 21 pro 2009, 13:44
od maros261177
No tak dnes ráno u nás -21 a pohodička na drc... a tak ako som pisal skôr Polsky Orlen Verva diesel + zimne aditivum VIF, a lejem ho jednu odmerku na 20 litrov... Po ceste do prace cca 20km 7 odstavených aut pri ceste?... žeby nafta z nášho Slovnaftu?...
Napsal: 21 pro 2009, 13:57
od jear ewing
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (
má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku

)
Napsal: 21 pro 2009, 14:08
od jear ewing
OT
Vzhledem k výročí 2O.let výroby motorů TDI řešíme pěkně kraviny, díval jsem se jak to má řešeno kolega, že mu filtr neztuhne (Toyota má nějaké vyhřívací spirály a to předehřívá palivo), dává se to už do nějakých TDI (PD nebo 2.0 CR 125.Kw)
Napsal: 21 pro 2009, 14:28
od syncon
jear ewing píše:OT
Vzhledem k výročí 2O.let výroby motorů TDI řešíme pěkně kraviny, díval jsem se jak to má řešeno kolega, že mu filtr neztuhne (Toyota má nějaké vyhřívací spirály a to předehřívá palivo), dává se to už do nějakých TDI (PD nebo 2.0 CR 125.Kw)
no olejari davaj do filtru zhavicku aby tam nestuh rostlinak

Napsal: 21 pro 2009, 15:24
od Bugs.Bunny
jear ewing píše:Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (
má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku

)
Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.
U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny.

Napsal: 21 pro 2009, 16:24
od d.d.t
na plnou 5 litru naturalu a vse v pohode
Napsal: 21 pro 2009, 16:25
od syncon
d.d.t píše:na plnou 5 litru naturalu a vse v pohode
ja davam 5l petroleje neni suchej jako benzin,
nebo sem slysel ze TIRaci davaly zarovku do nadrze

Napsal: 21 pro 2009, 17:41
od DOLPH
Bugs.Bunny píše:jear ewing píše:Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Mám filtr originál VW za 600,-Kč, proto bych byl hňup (
má za sebou 10.tis km), kdybych se ho zbavoval a kupoval nějakej šunt za 15O,-Kč ( u nás na Sev.Moravy je fin.krize, počítame každou korunku

)
Stále odmítáš pochopit, že i po 300km může být filtr zacpaný. 60000km je interval výměny, ale pokud natankuješ nějaký bordel v naftě je filtr ucpaný.
U nás také počítáme každou korunku a proto nakupujeme kvalitní filtry za velice pěkné ceny.

že máš chuť se rozčilovat.prostě ne!filtr se má mětit po 6O OOOkm a hotovo.když má najeto jen 10 000km,tak logicky musí být čistý.
sice to nechytlo,ve filtru humus,každý druhý si tady stěžuje na nekvalitní naftu a na to,že do těch cisteren lejou kdoví co,ale ne,je čistý!ještě tady dá dokonce i fotku,jaké sračky s toho filtru vylil.....
až mu "vyčistí" i čerpadlo a vstřiky...........

Napsal: 23 pro 2009, 10:12
od nogis
Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Se nediv. Tohle je daň, za to, že šetříš. Nic ve zlém, ale pokud tankuješ někde ze sudů, tak musíš počítat s tím, že ti filtr 60tkm nevydrží a že ta nafta nebude občas úplně top. Měním filtr jednou ročně, tj. cca po 40tkm a nikdy jsem neměl problém. Nafta zásadně ze sudů.

Napsal: 23 pro 2009, 10:35
od Bugs.Bunny
nogis píše:Bugs.Bunny píše:Už mi také zamrzla nafta.
Tankuju to co stojí max 20czk. Aditiva nijaké neleju a filtr u tohoto auta jsem ještě neměnil. Nicméně je to poprvé co se mi to stalo.
Určitě vyměním pal filtr i kdyby měl najeto jen pár tisíc. Vyplachovat filtr určo nebudu.

Určitě né v paneláku za oknem jako ewing. To za těch 150,-czk nestojí.
Se nediv. Tohle je daň, za to, že šetříš. Nic ve zlém, ale pokud tankuješ někde ze sudů, tak musíš počítat s tím, že ti filtr 60tkm nevydrží a že ta nafta nebude občas úplně top. Měním filtr jednou ročně, tj. cca po 40tkm a nikdy jsem neměl problém. Nafta zásadně ze sudů.

Já se nedivím. Počítal jsem s tím, že mě to jednou taky postihne.

Napsal: 23 pro 2009, 11:29
od koco
sakra chlapi, čistit pal. filter, to som ešte nevidel a osobne ma to ani nikdy nenapadlo. no za chvílu tu bude aj návod na preplachovanie ol. filtra. myslím že šetríte na veciach na ktorých sa nemá šetriť. ono to nie je iba o tom či je v nom "sopel" alebo lad, ale hlavne o tom aby sa bordel nedostal do čerpadla a trysiek. ušetríte 15€ za kvalitný pal. filter a odrovnáte napr. vstreky. mením pal. filter každú druhú výmenu oleja t.j. 25-30tis km.
dávam iba kanistrovú naftu, viem že čistejšiu naftu mat už nemožem 100% kvalita, ked natankujem na benzínke tak mám výčitky svedomia či som nenatankoval nekaký humus alebo 1:5 vodu. Pridávam na 25L nafty odmerku VIF, a nikdy som nemal vo filtry vodu ani bordel, nikdy mi nafta nezamrzla.