Stránka 5 z 8

Napsal: 06 říj 2011, 18:07
od Pepa15
lubomt píše:takisto niektoré meniče nie je možné repasovať,napr.3.0tdi A6 ten iba nový.Alebo takisto Mercedes ML400,takisto iba nový. Trebárs do toho Mercedesa ide 5 alebo 6 druhov meničov. Aj ked sice viem ze jedna firma robí repas aj menicov na 3,0tdi A6 tak tieto málo vydržia. A kedže ja dávam záruku,vystríham sa problémovým dielom.... teda som sa nejako rozpísal..... Pridávam pikosku. Foto je z 3,0tdi A6 224koni, hlavná hriadel. Foto je trochu horšie,z mobilu. Chlapovi urvalo na krut hlavnú hriadel. Jedna je dobrá hriadel a druhá ukrútená. Posúdte sami (LOL)
Obrázek
tohle bych spíš tipoval na převodovku A604 z nějakého chrysleru :) , ale ukroucená hezky , s tím se člověk hodně setkává u lidí co na to rádi šlapou :)

Napsal: 06 říj 2011, 20:40
od Klobrcík
mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..

Napsal: 06 říj 2011, 22:01
od Pepa15
Klobrcík píše:mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..

tu jednotku najdeš uvnitř převodovky , je to tzv mokrá jednotka tudíž je v olejové lázni , ten konektor co vede do převodovky vede přímo do tý jednotky. Nedoporučuju opravovanou protože jde o celistvý díl tím že je v lázni , párkrát jsme nechali jednotku spravit ale oprava byla jen na krátko tudíž nespolehlivá použitelná tak max k prodeji vozu. Pokud budeš chtít pošli číslo tý jednotky nebo vin jedna nová mi tu zbyla kdysi z opravy jinak nová stojí okolo 21000 v autorizovanym

Napsal: 06 říj 2011, 22:24
od Pepa15
Klobrcík píše:mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..
jeste jak jste zjistili že je vadná blbne to nějak ? vadná jednotka se projevuje rozblikáním ukazatele řazením občas nezaskakuje zpátečka , padá trvale do nouzového režimu, pokud to píše nějaký spínač čidlo převodovky tak je to taky na výměnu této jednotky všechno je zalité do jednoho celku.

Napsal: 06 říj 2011, 22:45
od lubomt
clune21 píše:
lubomt píše:sorry, nezbadal som prispevok. Moze byt vada v supatkovej alebo v spiatockovom kosi. Tento problem nie je mozne na 100 percent zodpovedat spravne. Kos moze mat poskodene lamely alebo byt samotny popraskany. Supatkova pripchata alebo inak poskodena. Clune21 - ako to je teda vlastne s tym filtrom?
Filtr se nachází pod čerpadlem uvnitř převodovky, bez rozebrání převodovky nemožné vyměnit.
dobra odpoved

Napsal: 06 říj 2011, 22:51
od lubomt
Pepa15 píše:
lubomt píše:takisto niektoré meniče nie je možné repasovať,napr.3.0tdi A6 ten iba nový.Alebo takisto Mercedes ML400,takisto iba nový. Trebárs do toho Mercedesa ide 5 alebo 6 druhov meničov. Aj ked sice viem ze jedna firma robí repas aj menicov na 3,0tdi A6 tak tieto málo vydržia. A kedže ja dávam záruku,vystríham sa problémovým dielom.... teda som sa nejako rozpísal..... Pridávam pikosku. Foto je z 3,0tdi A6 224koni, hlavná hriadel. Foto je trochu horšie,z mobilu. Chlapovi urvalo na krut hlavnú hriadel. Jedna je dobrá hriadel a druhá ukrútená. Posúdte sami (LOL)
Obrázek
tohle bych spíš tipoval na převodovku A604 z nějakého chrysleru :) , ale ukroucená hezky , s tím se člověk hodně setkává u lidí co na to rádi šlapou :)
Nie, bolo to A6 3,0tdi 224 tiptronic quatro 6HP19, r.2004, az potom sa chlap priznal, ze to ma cipnute, vraj na 290koni, comu ale neverim, pretoze bez zmeny turba tento vykon realne nemozno dosiahnut a trvalo prevadzkovat. Bola to limuzina z KE. S touto "zlomeninou" dokazal ten tiptronic normalne ist a radit cca 2min a potom skocil do nudzaku

Napsal: 06 říj 2011, 22:53
od lubomt
Pepa15 píše:
Klobrcík píše:mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..

tu jednotku najdeš uvnitř převodovky , je to tzv mokrá jednotka tudíž je v olejové lázni , ten konektor co vede do převodovky vede přímo do tý jednotky. Nedoporučuju opravovanou protože jde o celistvý díl tím že je v lázni , párkrát jsme nechali jednotku spravit ale oprava byla jen na krátko tudíž nespolehlivá použitelná tak max k prodeji vozu. Pokud budeš chtít pošli číslo tý jednotky nebo vin jedna nová mi tu zbyla kdysi z opravy jinak nová stojí okolo 21000 v autorizovanym
presne tak

Napsal: 06 říj 2011, 22:55
od lubomt
fakirhome - ano, moze to sposobovat aj vadna mechatronika

Napsal: 07 říj 2011, 11:18
od Klobrcík
Pepa15 píše:
Klobrcík píše:mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..

tu jednotku najdeš uvnitř převodovky , je to tzv mokrá jednotka tudíž je v olejové lázni , ten konektor co vede do převodovky vede přímo do tý jednotky. Nedoporučuju opravovanou protože jde o celistvý díl tím že je v lázni , párkrát jsme nechali jednotku spravit ale oprava byla jen na krátko tudíž nespolehlivá použitelná tak max k prodeji vozu. Pokud budeš chtít pošli číslo tý jednotky nebo vin jedna nová mi tu zbyla kdysi z opravy jinak nová stojí okolo 21000 v autorizovanym
díky, číslo zatim nevim, zatim jsem jen hledal jak se k ní dostat

Napsal: 07 říj 2011, 11:23
od Klobrcík
Pepa15 píše:
Klobrcík píše:mám menší dotaz, kamarád má Audi A4 3.0 V6 multitronic a má v háji ECU převodovky ale zaboha nemůžu najít kde se nachází aby jsme jí mohli poslat na opravu, pokud by někdo veděl kde se nachází nebo měl nějakou fotku, bylo by to supr díky, třeba jestli to jde najít v etce..
jeste jak jste zjistili že je vadná blbne to nějak ? vadná jednotka se projevuje rozblikáním ukazatele řazením občas nezaskakuje zpátečka , padá trvale do nouzového režimu, pokud to píše nějaký spínač čidlo převodovky tak je to taky na výměnu této jednotky všechno je zalité do jednoho celku.
neni jeden den kdy by se mu nerosvítila chyba převododovky, pak mu občas kvalt hodně škubne a taky mu dělá to že on šlape na brzdu ale auto má velkou snahu pořád ject, někdy musí i ryche dát N, já mu řeknu at se zaregistruje a napíše to sem on osobně, já vim jen co mi řekne občas :)

Napsal: 07 říj 2011, 16:30
od Klobrcík
dnes další příhoda, jeli jsem se podívat na rally a když jsme tam dojeli tak dal P a auto jelo jako kdyby tam bylo N, po rally jsme přišli k autu a nešlo nic zařadit, jen hodně velkou silou ale fakt hodně velkou tam narval R takže jsme couvali 8km pak samo do sebe R vypadlo a šlo zas řadit ale jen do doby než dal zas N pak to samý :D teď už to jde v poho ale P prostě nereaguje auto nazabrzdí...dělá to jen ta řídící jednotka? moc se mi to nezdá má to od tedka hrozně elektronickej zvuk takovej jako kdyby se něco šoupalo o sebe pořád..těžko se to popisuje :)

Napsal: 07 říj 2011, 18:46
od Pepa15
Klobrcík píše:dnes další příhoda, jeli jsem se podívat na rally a když jsme tam dojeli tak dal P a auto jelo jako kdyby tam bylo N, po rally jsme přišli k autu a nešlo nic zařadit, jen hodně velkou silou ale fakt hodně velkou tam narval R takže jsme couvali 8km pak samo do sebe R vypadlo a šlo zas řadit ale jen do doby než dal zas N pak to samý :D teď už to jde v poho ale P prostě nereaguje auto nazabrzdí...dělá to jen ta řídící jednotka? moc se mi to nezdá má to od tedka hrozně elektronickej zvuk takovej jako kdyby se něco šoupalo o sebe pořád..těžko se to popisuje :)
tak tohle spiš vypadá na mechanickou vadu :( ale bohužel tyto variátory nikdo moc spolehlivě neumí opravit , my opravujem všechny typy převodovek kromě multitronic na tý max vyměníme řídící jednotku ostatní opravy nejsou spolehlivé nechcem z lidi tahat penize aby jim to fungovalo jen chvili ,

Napsal: 07 říj 2011, 20:34
od Klobrcík
vyřídim mu to no, on počítal cca 50000kč oprava takže to asi stačit nebude co? kdyby jste veděli o někom kdo to opravuje tak mi kdyžtak dejtě konakt..díky

Napsal: 08 říj 2011, 01:54
od morose
Pepa15 píše:
clune21 píše:
lubomt píše:sorry, nezbadal som prispevok. Moze byt vada v supatkovej alebo v spiatockovom kosi. Tento problem nie je mozne na 100 percent zodpovedat spravne. Kos moze mat poskodene lamely alebo byt samotny popraskany. Supatkova pripchata alebo inak poskodena. Clune21 - ako to je teda vlastne s tym filtrom?
Filtr se nachází pod čerpadlem uvnitř převodovky, bez rozebrání převodovky nemožné vyměnit.
Nejčastěji je prasklý brzdící pás na zpátečku , někdy jsem se setkal i s tím že to bylo v rozvaděčí /šoupátková skřínka/ , a jednou i s tím že byla prasklá převodní gumička mezi rozvaděčema a pístnicí low-reverse. Filtr jde vyměnit pouze po rozpůlení převodovky , ale pokud s automatama nemáš žádné zkušenosti raději to svěř nějakému opraváři v okolí co to dělá , někdy svým zásahem pokud člověk neví co všechno musí může převodovku ještě víc poškodit
zaujala me ta zavada zpatecky co popisuje zdeny - resim stejnou zavadu ale na DSG 6kvaltu kde zadny pas neni...kluci tam uz menili mechatroniku ale nepomohlo to....spojky se zdaji take ok...a pise to jen cidlo teploty spojky. (elektricka zavada). to ale muze byt tou druhou mechatronikou....

Napsal: 08 říj 2011, 17:12
od lubomt
Klobrcík píše:vyřídim mu to no, on počítal cca 50000kč oprava takže to asi stačit nebude co? kdyby jste veděli o někom kdo to opravuje tak mi kdyžtak dejtě konakt..díky
Robime to bezne, aj opravy RJ aj samotnych prevodoviek multitronic. Zatial ma vadnu RJ prevodovky, ide opravit. Ak bude ale nadalej veselo jazdit a cakat, ze sa to spravi, tak znici postupne celu prevodovku, ak ju uz aj nenacal. Tie cidla tam nie su pre srandu. Preto mal problem aj s R atd. Hydraulika v prevodovke potom nepracuje spravne, lebo RJ prevodovky nedostava spravne udaje zo snimacov a nespravne reguluje tlak oleja a nasledne celu prevodovku.