Stránka 5 z 6

Napsal: 07 led 2013, 19:29
od Speeder
Já už se o to ani nepokoušim. Brzdí to dostatečně a chystám se to dát do autorizáku kvůli občasným problémům se servem, takže mi to rovnou i odvzdušní.

Napsal: 04 kvě 2013, 23:50
od najmis
Trochu to tu oživím...už je to nějakej čas co sem měnil zadní brzdy za větší..při výměnš si nepohlídal pořádně stav kapaliny v nádobce a nejspíš se dostal vzduch až do ABS..prostě od té doby se učinek pedálu změnil.Auto brzdilo, ale prostě nástup a krok pedálu byl jinej.No dostal sem se k odvzdušnění až po delším čase... Přez skupinu 001 to nešlo a jak zde někdo psal tak u FI- u mě výbava comfort ABS/ASR to funguje pod skupinou 010.Sice sem neviděl vyběhnout bubliny, ale pedál je o poznání citlivější a ručka najednou jde o kus mín zatáhnout...nemohl sem to vyzkoušet na silnici protože sem měl nějaký to pífo, ale hned doma na cestě sem poznal změnu při sešlápnutí pedálu a ručka jak sem psal zabírá dřív...

Napsal: 16 kvě 2013, 22:40
od Speeder
Já měl HBV úplně venku, vylitej a bubliny mi nešly vůbec při odvzdušňování. Nechápu nic.

Napsal: 14 dub 2014, 01:02
od radinno
zdravym k postupu ovzdusnenia ABS s EDS pomocou vag. je potrebne k tomu mat aj pristroj ROMESS S15 pre plnenie a ovzdusnovanie brzdoveho systemu???nejde mi dohlavy ze pocas 10 krat zosliapnutia pedalu ma byt odvzdusnovaci ventil stale otvoreny, nenasaje sa vzduch spät do systemu pri pustani pedalu?az pri 10-tom zosliapnuti, je potrebne pedal drzat az kym ovzdusnovak neutiahneme coje logicke aby sa nedostal spät vzduch do systemu.
Mam v tom trochu chaos :)

Napsal: 14 dub 2014, 18:53
od radinno
nikto nenapovie????

Napsal: 02 kvě 2014, 14:45
od tomes123456
Jak se to dělá na fabii přes vag? v kanále deset mi to píše pustit pedál, otevřít odvzdušnovák..

hlavně tam nemám to tlačítko další..

když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..


Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?

Díky

PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.

Napsal: 11 dub 2016, 12:30
od Co-RS-ák
zdravím,
při základním nastavení nemám v programu zobrazené tlačítka ZAP/VYP/Další,
čím by to mohlo být a jak to vyřešit?
VCDS 11.11.4 cz od sami-ho z vw.sk klubu včetně kabelu.
Audi S3, jestli by to dělalo i na jiném modelu nemám možnost zkusit :(

Napsal: 24 srp 2016, 12:16
od frahro
Dobrý den,
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.

Napsal: 27 bře 2017, 20:35
od ROMEK
Ide cez VCDS ovzdusnit superB 1 r.v 2007 jednotka 3U0614517D ?

kanal 1 je nedostupný

dík

Napsal: 18 kvě 2018, 09:50
od dury2
měnil jsem na B5,5 brzdy z 288 na 312. Te´d mám problém, že i po odvzdušnění se mi pedál propadá a pořád to nebrzdí jak bych čekal. Jelikož mi při tom vytekla skoro všechna brzdová kapalina, zkošel jsem odzdušnit i ABS skrze VCDS. Bohužel v základním nastavení nemám skupinu 001 aktivní. Aktivní mám pouze skupinu 002, jenže po aktivaci se jenom rozeběhne čerpadlo a pedál to vytlačí nahoru, což trvá asi 10 sec, pak se objeví N/A. Nic mě nevyzývá abych sešlápl pedál bo něco podobného. Stejné to je i při použití KKL kabelu. Díky Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 18 kvě 2018, 12:08
od jericho-3
Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? :)

Napsal: 18 kvě 2018, 21:27
od cin
Správná otázka , též by mě to zajímalo :) ;) Víceméně jsi si ale odpověděl sám , něco jinýho to je dělat na novým autě a něco jinýho na plnoletý ovci ,kde většinou lidi kapalinu neměni , na údržbu brzd serou a až se něco vykurví , tak to dotáhnou garážníkovi ,kterýmu samozřejmně neřeknou,že už se v tom už stihli povrtat sami, a chudák garážník se z toho zasere a ozdušnit to nedokáže. :( :( (R)

Napsal: 18 kvě 2018, 21:37
od Tomas.cz
jericho-3 píše:Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové? :)
Tady to máš :)

https://youtu.be/zf6UIuJTnDg?t=1978

Napsal: 19 kvě 2018, 12:37
od Rolan
:D ten bazmek by se na odvzdušňování hodil.
Neplní se to v dnešní výrobě od třmenů nahoru?

Napsal: 19 kvě 2018, 14:02
od jericho-3
Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant... :D
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..