Stránka 5 z 6
Napsal: 07 led 2013, 19:29
od Speeder
Já už se o to ani nepokoušim. Brzdí to dostatečně a chystám se to dát do autorizáku kvůli občasným problémům se servem, takže mi to rovnou i odvzdušní.
Napsal: 04 kvě 2013, 23:50
od najmis
Trochu to tu oživím...už je to nějakej čas co sem měnil zadní brzdy za větší..při výměnš si nepohlídal pořádně stav kapaliny v nádobce a nejspíš se dostal vzduch až do ABS..prostě od té doby se učinek pedálu změnil.Auto brzdilo, ale prostě nástup a krok pedálu byl jinej.No dostal sem se k odvzdušnění až po delším čase... Přez skupinu 001 to nešlo a jak zde někdo psal tak u FI- u mě výbava comfort ABS/ASR to funguje pod skupinou 010.Sice sem neviděl vyběhnout bubliny, ale pedál je o poznání citlivější a ručka najednou jde o kus mín zatáhnout...nemohl sem to vyzkoušet na silnici protože sem měl nějaký to pífo, ale hned doma na cestě sem poznal změnu při sešlápnutí pedálu a ručka jak sem psal zabírá dřív...
Napsal: 16 kvě 2013, 22:40
od Speeder
Já měl HBV úplně venku, vylitej a bubliny mi nešly vůbec při odvzdušňování. Nechápu nic.
Napsal: 14 dub 2014, 01:02
od radinno
zdravym k postupu ovzdusnenia ABS s EDS pomocou vag. je potrebne k tomu mat aj pristroj ROMESS S15 pre plnenie a ovzdusnovanie brzdoveho systemu???nejde mi dohlavy ze pocas 10 krat zosliapnutia pedalu ma byt odvzdusnovaci ventil stale otvoreny, nenasaje sa vzduch spät do systemu pri pustani pedalu?az pri 10-tom zosliapnuti, je potrebne pedal drzat az kym ovzdusnovak neutiahneme coje logicke aby sa nedostal spät vzduch do systemu.
Mam v tom trochu chaos

Napsal: 14 dub 2014, 18:53
od radinno
nikto nenapovie????
Napsal: 02 kvě 2014, 14:45
od tomes123456
Jak se to dělá na fabii přes vag? v kanále deset mi to píše pustit pedál, otevřít odvzdušnovák..
hlavně tam nemám to tlačítko další..
když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..
Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?
Díky
PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.
Napsal: 11 dub 2016, 12:30
od Co-RS-ák
zdravím,
při základním nastavení nemám v programu zobrazené tlačítka ZAP/VYP/Další,
čím by to mohlo být a jak to vyřešit?
VCDS 11.11.4 cz od sami-ho z vw.sk klubu včetně kabelu.
Audi S3, jestli by to dělalo i na jiném modelu nemám možnost zkusit

Napsal: 24 srp 2016, 12:16
od frahro
Dobrý den,
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.
Napsal: 27 bře 2017, 20:35
od ROMEK
Ide cez VCDS ovzdusnit superB 1 r.v 2007 jednotka 3U0614517D ?
kanal 1 je nedostupný
dík
Napsal: 18 kvě 2018, 09:50
od dury2
Napsal: 18 kvě 2018, 12:08
od jericho-3
Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové?

Napsal: 18 kvě 2018, 21:27
od cin
Napsal: 18 kvě 2018, 21:37
od Tomas.cz
jericho-3 píše:Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové?

Tady to máš
https://youtu.be/zf6UIuJTnDg?t=1978
Napsal: 19 kvě 2018, 12:37
od Rolan

ten bazmek by se na odvzdušňování hodil.
Neplní se to v dnešní výrobě od třmenů nahoru?
Napsal: 19 kvě 2018, 14:02
od jericho-3
Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant...
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..