Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pro foresta: byl to hybrid od nich, za 1. možná něco zapoměli- hned po montáži tekl olej do výfuku, reklamace, to chtěli hodit na mě že neodborná montáž (no jak jinak že?), pak po lazení zjištěno krákté táhlo bańky (něšlo k dorazu, musela se použit jiná) a náběh jak 2260, přitom se jednalo o malej hybrid 200k, tak putovalo jinam a když i DP bylo stejného názoru (hm)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Smoke: diky za odpoved. Verim, ze se mohlo stat, kazdy nejak zacinal a ja to nevylucuji ani to nevyvracim, me tento pripad neni znam (ikdyz me zarazi ten olej, precijen, pokud to mel na vyvazovacce, tam je to napojeno a pod tlakem).

Jinak pokud dovolis, mam duvod se domnivat, ze to nemelo nic spolecneho s kvalitou vyvazeni, ktere je predmetem diskuze.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Vici píše:Jediné co by dle mě připadalo v úvahu - zadat to jako celek.... s požadavkem na takové a takové parametry, nějakému solidnímu ladiči který se zaručí za kvalitu použitého turba, za to že to půjde naladit a bude fungovat... pak jo, proč ne. Ale samozřejmě to taky budeš muset adekvátně zaplatit.

Jo a potenciál seriových AL vstříků je hodně vysoko (pokud jsou v bezvadném stavu)...
No Vici jsem na to zvědav, do konce měsíce mám v plánu navštívit DP. tak uvidíme co umí VB ;) jinak fakt moc díky
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Dneska se chci pustit do vyhození EGru.. Mám za něj náhradu ve formě záslepky a mezikusu od Forge. Máte někdo nějakej postup? Jak vše sundat a složit je asi jasné, ale chci se zeptat jestli má smysl čistit sání, nebo co ještě při tom udělat?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Vyhodit EGR, hodit záslepku na svody, vyčistit parohy (lepší když jsou), dáš náhradu, zaslepit podtlak a možná ti ještě bude palubka ukazovat chybu.
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jyson: má to smysl vyčistit ty sací parohy? Napadlo mě je sundat, ale prý se dost lámou šrouby a je to dost opruz..nechci nic poškodit. Mám to z nich teda normálně vykidat a nechat, nebo to posléze ještě vzít nějakým odmašťovadlem do sucha??
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

pokud jsu moc tak to smysl má, a že se lámou šrouby na sání jsem ještě neslyšel.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Smoke: blbě jsem to napsal..ne lámou, ale strhne se hlava :(
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

když máš dobrej vercajk tak je to ok, naklepneš a musí jít, pokud se v tom někdo nerejpal a nevyklajdal.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Cisteni ma velkej smysl, ten mazut je restriktor. Zeptej se uzivatele 1pavel co nasel na svem ARLku ;)

Ja jsem to delal formou "rumba koule" - matky a technickej benzin nebo jiny rozpoustedlo ... a pak jen zlehka vypalit, aby si zbytky neblafly v systemu.

Nekteri to jen vypalej:
http://www.youtube.com/watch?v=oet4qWeZuYA
http://www.youtube.com/watch?v=reJmZQwR0MA
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Tak zas epokud jsem odstranil zdroj zanášení, mělo by se to samo časem vyčistit ne?
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jinak z egru vede nějaká hadice, tu mám normálně přeříznout a konec co vede z motoru normálně zaslepit? Nic jiného?
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Samo se to určitě nevyčistí, je to směs sazí a oleje napečený na sání. Tu hadici uřízni a u N75 ventilu jí zaslep (nejlépe šroubem)
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Jayson: Sahat se mi na to nechce, když to nebude úplný extrém nechám to. Už vidím ajk si odloupnu nějakej velkej kus a spadne mi to do saní. Ok to je jediný co mě čeká? Zaslepit jednu hadici a finito? bude problém když jí zaslepím hned u EGRu (pro případ že bych ho chtěl někdy vrátit).
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Budeš zaslepovat dvě - klapka - EGR... a bejt tebou je neřežu,jen zaslepim...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“