Stránka 5 z 10

Napsal: 01 srp 2011, 09:17
od Smoke
pro foresta: byl to hybrid od nich, za 1. možná něco zapoměli- hned po montáži tekl olej do výfuku, reklamace, to chtěli hodit na mě že neodborná montáž (no jak jinak že?), pak po lazení zjištěno krákté táhlo bańky (něšlo k dorazu, musela se použit jiná) a náběh jak 2260, přitom se jednalo o malej hybrid 200k, tak putovalo jinam a když i DP bylo stejného názoru (hm)

Napsal: 01 srp 2011, 09:25
od Forest
@Smoke: diky za odpoved. Verim, ze se mohlo stat, kazdy nejak zacinal a ja to nevylucuji ani to nevyvracim, me tento pripad neni znam (ikdyz me zarazi ten olej, precijen, pokud to mel na vyvazovacce, tam je to napojeno a pod tlakem).

Jinak pokud dovolis, mam duvod se domnivat, ze to nemelo nic spolecneho s kvalitou vyvazeni, ktere je predmetem diskuze.

Napsal: 02 srp 2011, 05:12
od Honz@
Vici píše:Jediné co by dle mě připadalo v úvahu - zadat to jako celek.... s požadavkem na takové a takové parametry, nějakému solidnímu ladiči který se zaručí za kvalitu použitého turba, za to že to půjde naladit a bude fungovat... pak jo, proč ne. Ale samozřejmě to taky budeš muset adekvátně zaplatit.

Jo a potenciál seriových AL vstříků je hodně vysoko (pokud jsou v bezvadném stavu)...
No Vici jsem na to zvědav, do konce měsíce mám v plánu navštívit DP. tak uvidíme co umí VB ;) jinak fakt moc díky

Napsal: 03 srp 2011, 06:09
od tholis
Dneska se chci pustit do vyhození EGru.. Mám za něj náhradu ve formě záslepky a mezikusu od Forge. Máte někdo nějakej postup? Jak vše sundat a složit je asi jasné, ale chci se zeptat jestli má smysl čistit sání, nebo co ještě při tom udělat?

Napsal: 03 srp 2011, 08:22
od Jayson
Vyhodit EGR, hodit záslepku na svody, vyčistit parohy (lepší když jsou), dáš náhradu, zaslepit podtlak a možná ti ještě bude palubka ukazovat chybu.

Napsal: 03 srp 2011, 09:39
od tholis
Jyson: má to smysl vyčistit ty sací parohy? Napadlo mě je sundat, ale prý se dost lámou šrouby a je to dost opruz..nechci nic poškodit. Mám to z nich teda normálně vykidat a nechat, nebo to posléze ještě vzít nějakým odmašťovadlem do sucha??

Napsal: 03 srp 2011, 09:42
od Smoke
pokud jsu moc tak to smysl má, a že se lámou šrouby na sání jsem ještě neslyšel.

Napsal: 03 srp 2011, 09:44
od tholis
Smoke: blbě jsem to napsal..ne lámou, ale strhne se hlava :(

Napsal: 03 srp 2011, 10:12
od Smoke
když máš dobrej vercajk tak je to ok, naklepneš a musí jít, pokud se v tom někdo nerejpal a nevyklajdal.

Napsal: 03 srp 2011, 10:30
od Forest
Cisteni ma velkej smysl, ten mazut je restriktor. Zeptej se uzivatele 1pavel co nasel na svem ARLku ;)

Ja jsem to delal formou "rumba koule" - matky a technickej benzin nebo jiny rozpoustedlo ... a pak jen zlehka vypalit, aby si zbytky neblafly v systemu.

Nekteri to jen vypalej:
http://www.youtube.com/watch?v=oet4qWeZuYA
http://www.youtube.com/watch?v=reJmZQwR0MA

Napsal: 03 srp 2011, 11:42
od tholis
Tak zas epokud jsem odstranil zdroj zanášení, mělo by se to samo časem vyčistit ne?

Napsal: 03 srp 2011, 11:50
od tholis
Jinak z egru vede nějaká hadice, tu mám normálně přeříznout a konec co vede z motoru normálně zaslepit? Nic jiného?

Napsal: 03 srp 2011, 11:55
od Jayson
Samo se to určitě nevyčistí, je to směs sazí a oleje napečený na sání. Tu hadici uřízni a u N75 ventilu jí zaslep (nejlépe šroubem)

Napsal: 03 srp 2011, 12:01
od tholis
Jayson: Sahat se mi na to nechce, když to nebude úplný extrém nechám to. Už vidím ajk si odloupnu nějakej velkej kus a spadne mi to do saní. Ok to je jediný co mě čeká? Zaslepit jednu hadici a finito? bude problém když jí zaslepím hned u EGRu (pro případ že bych ho chtěl někdy vrátit).

Napsal: 03 srp 2011, 12:07
od rici.houba
Budeš zaslepovat dvě - klapka - EGR... a bejt tebou je neřežu,jen zaslepim...