Stránka 5 z 6
Napsal: 16 úno 2012, 20:06
od mirda15
Biimbo píše:dneska už není v módě šidit naftu, když to všichni tak hlídaj, dneska se šidí hlavně benzín

Sorry

, ale znám již 2 lidi, kteří nezávisle na sobě, v jeden den, natankovali u jedné No Name čerpačky naftu a oba do 30 km zůstali stát. Oba CR vstřikování. Zadřené vstřiky, čerpadla. Po vylití obsahu nádrže a rozboru nafty nikdo nechápe, jak je možné něco takového natankovat. Barva černá, smrdí to jako když smícháš naftu+ benzín+ ředidlo a kapku mořidla pro lepší barvu... Hlavně je udivující obsah pevných částic v tomto sajrajtu, které v určitých bodech překračují až 120-ti násobek povolený normou na 1 ml paliva..
Napsal: 16 úno 2012, 21:22
od Biimbo
a dyť to já neříkám že se nešidí, ale benzín nikdo nehlídá tak jako naftu, takže krom toho že je akorát větší šance trefit na naftu co zamrzne dřív než udávají na papíře, než na naftu co nemaže. Kámoš taky natankoval do Hullixe 3.0 D4 takovou sračku, že mu zalepilo koš a auto jelo na tři,pak na dva až nejelo vůbec. Směs vody a jakýsi tekutiny,smrad po ředidle,černý sračky jako nějaký saze. A to jim to přivezli s avií na stavbu,tankovali bagry,náklaďáky i osobáky. On naposled a asi mu to nabralo cajk odspodu. Ono taky záleží jakou dobu nemají na benzínkách čištěný nádrže. Vím o jedný, kde po povodních vyčerpali vodu a po dalších dvou letech se jim tam vešlo podstatně míň než dřív, tak z toho vyvozily dvě Tatry písku a bahna. Vím to,protože jsem to vozil

Napsal: 21 úno 2012, 09:30
od dury2
Proti ONO jsem měl vždy výhrady, kamarád co jezdí na kamionu mě přesvědčoval, že mají normální a možná i kvalitní naftu, vždycky jsem se mu smál a myslel si své o levných patokách vzniklých kombinací různých sraček

.
No a potom mi došel muj "pramen" paliva, prostě už nebyla nafta za 15, 18 ani 20,- Kč (naftaři určitě znají). No a tak jsem jednoho dne v nouzi zajel k ONO (tenkrát ještě s rotačkou v G3) a v pohodě to odjezdilo. Časem jsem prodal rotačku a pořídil PD 96kW. Měl jsem trochu obavy, zejména po těch "zaručených" negativních řečech znalců co jezdí 1x za měsíc k Shell a pod. No už to jsou tři roky co mám PD a tankuji výhradně na ONO a ono to pořád jezdí, předtím jsem tak rok jezdil na ONO s G3, takže po 4 letech zkušeností můžu ONO u nás v UL jenom doúoručit. Před týdnem se mi narodila dcera, těhotnou manželku jsem vezl do porodnice v mínus 14,5 stupních ve dvě ráno z Prahy (samozřejmě na naftu z ONA). Říkla jsem si později, že jsem magor a co bych dělal, kdyby mi nafta v půl třetí ráno na dálnici zamrzla, ale dojelo to. (už několik let jezdím ráno v 5hodin do prahy za každých teplot a zatím v pohodě, proto jsem asi jel i s manželkou, protože jsem bral jako samozřejmost, že to dojede). Naftový filtr kupuji kaviltní a měním jej každou druhou výměnu oleje, občas ho před zimou odvodním (letos jsem nějak zapoměl), aditivum NEDÁVÁM žádné. Jinak jsem takový štoura a chci vědět co kupuji, mám předplacený Dtest a pod. Pamatuji si na článek při níž se testovali různá paliva, u Shell zjistili, že palivo je stejné jako skoro všude jinde a zároveň zjistili, že palivo Shell méně pění. Proto to může někdy vypadat, že na palivo Shell více najedete (natakuju na ONO do cvaknutí-nafta pění a proto se jí tam vejde méně. Pak jedu k Shell, natankuji do cvaknutí a samozřejmě více, protože nafta méně pění. Logicky pak na více nafty musím více najet. Ještě si říkám, jak to na ONO žere, protože na natankování na ONu a následnému vyjetí do rezervy tam teď na Shellu naleju více= tedy to více žralo).
Pro zasmání, u prémiových paliv shellu nebyl zjištěn žádný rozdil mezi těmito palivy a "obyčejnými" palivy shellu. Zřejmě tedy shell používá takové technologie, které nejsou zatím ještě nikomu známy

.
P.S. pro štouraly jsem zde vyjádřil svůj názor, nikoho nehaním, jenom zde uvádím své zkušenosti (jak byl ostatně požadavek zakladatele tohoto vlákna).
Jo a podotýkám, že nejsem majitel společnosti tank ONO, ani její zaměstnanec, akcionář či jiný profitér této společnosti.

pouze jsem "zatím" spokojený zákazník.
Napsal: 24 bře 2012, 07:01
od borelli
Napsal: 24 bře 2012, 08:25
od MirekX
za tohle ani třeba nemůže provozovatel nebo majitel čerpačky ale klidně i dopravce atd.
citace: motorová nafta nevyhověla v kriteriu bod vzplanutí,jehož zjištěná hodnota 49,5C . Minimální hodnota je 53C. Uvedený rozdíl správní orgán považuje za méně závažnou odchylku od jakostní normy vzniklou v důsledku provozní nekázně společnosti, obvykle při rozvozu paliv nebo při manipulaci a skladování.........
Napsal: 24 zář 2013, 17:53
od Tomas.cz
Trošku oživím tohle téma
Tank ONO H. Měcholupy kam jezdím pro phm, Nat 95 a Nafta schodně 33,90
Shell Švehlova ulice ( cca 3km vzdušnou čarou ) Natural 38,50 a nafta 37,90 a to měli minulý týden ještě o 1kč na litru více.
Jak jste na tom u Vás s cenově?

Napsal: 24 zář 2013, 17:55
od batoo
No tak to na ONO asi zajedu

Ted jsem v Ostrave tankoval u Shellky do sluzebaka a platil jsem 39,40,-/1l
:-O
Napsal: 25 zář 2013, 19:32
od cin
v Jihlave Tank Ono nafta i benzin 34,50
Shell nafta i benzin 35,90
OMV a Benzina nafta 36,30
takze jezdim k Onu a zatim bez problemu, a kdyz vidim denne u Ona ty fronty a tech kamionu, tak to asi nijak pancovat nemuzou, to uz by se urcite zarucene nekdo ozval, kdyby to nejak zadrel.
Napsal: 25 zář 2013, 19:44
od batoo
No on se treba ozve...

Otqzka je, zda-li uspeje.
Ale kdyz jedu kolem tak tam tankuju.
Napsal: 25 zář 2013, 20:53
od turbo kamna power
Na ONO jsem jezdil tankovat cca 1 rok a už nikdy víc.
Stačilo vidět ty vstřikovací trysky po jednom roce - hnus. Nejhorší tam byla ta proměnlivá kvalita - někdy to hulilo a žralo o 0,5l/100km víc, někdy to bylo úplně ok.
Teď jsem se vrátil k OMV a Benzině a jsem spokojený. Hlavně mám nižší spotřebu, než na ONO sajrajt, takže finančně to vyjde nastejno (né-li lépe)

Napsal: 27 zář 2013, 07:20
od Ondras83
od 16ti, co mam papiry na motorku (i predtim do fichtlu, ale to nepocitam) tankuju vsechno, co ma motor a jezdi na PHM od ONO a nikdy jsem nemel sebemensi problem...od sekacek, pres krovinorezy, motorovy pily po benzinovy traktory, nejen doma, ale i do obecnich stroju, vsechno mam z ona a nikdy zadnej problem...ted mam 3ti TDIcko, tata ma Yeti TDICR a radsi lejem VIF, ale vzdycky bez problemu, bracha ted koupil taky TDI a zadnej problem, kdyz jsem mel feldu na LPG, testoval jsem ruzny kvality a ONO mi vychazelo nejlip (motor byl tocivejsi a najel jsem vic) a jeste jsem setril korunu na litru
mam to 3km od baraku a nikde jinde netankuju

...mam zkusenosti se trema rotackama, jedno PD 96kw, jedno CR 81kw->103kw
jedinej problem jsem mel, ze se mi u simsona casteji zasiral benzinovej filtr, ale nevim, jestli to bylo benzinem nebo bordelem v nadrzi, preci jen jsem to mel uz 20 let starou masinu a byl jsem asi 3ti majitel
Re: Tank ONO - tankujete? Zkusenosti?
Napsal: 25 led 2014, 00:41
od Fintzgut
batoo píše:Panove davam to sem, protoze do olejove sekce nechodi vsichni.
Tankujete u Tank ONO? Jake mate zkusenoti?
Ocenim predevsim zkusenosti s naftou, ale muzete se podelit i o benzinove zkusenosti.
Dobre/ Spatne?
Odesly vlivem dlouhodobemu jezdeni na ONO naftu nekomu nejake komponenty pal. soustavy?
Diky za Vase zkusenosti.
Ono, Nyrany, bionaftu tankuji od zacatku.
Felda 1,9D
Seat Leon 81kW, rotačka
Seat Toledo 110kW, PD
Zadny problem. Nikdy.
PD ma i v TP, ze bionaftu lze pouzivat.
Na zadnym z techto motoru jsem nepozoroval rozdil v nafte a bionafte u Ona a jinde.
Jeste tankuji 100%bio u KM Prona. Velmi kvalitni cerpacka.
Napsal: 25 led 2014, 00:47
od Fintzgut
dury2 píše:Proti ONO jsem měl vždy výhrady, kamarád co jezdí na kamionu mě přesvědčoval, že mají normální a možná i kvalitní naftu, vždycky jsem se mu smál a myslel si své o levných patokách vzniklých kombinací různých sraček.
P.S. pro štouraly jsem zde vyjádřil svůj názor, nikoho nehaním, jenom zde uvádím své zkušenosti (jak byl ostatně požadavek zakladatele tohoto vlákna).
Jo a podotýkám, že nejsem majitel společnosti tank ONO, ani její zaměstnanec, akcionář či jiný profitér této společnosti.

pouze jsem "zatím" spokojený zákazník.
Ani ja nemam nic z toho, ze chvalim ONO. Jen prospech pro sebe, uz jsem usetril hooodne. Nikdy jsem s ONO nemel problem. Tankuji i 100% bio....
Ty zarucene rady, ze ma ONO nekvalitni palivo jsou pekny kecy. Samozrejme tankuji i benzin do Hondy (motorka) a do Hondy (traktor). Zaaadny problem.
Napsal: 25 led 2014, 09:36
od TDIfun
batoo píše:Takze zatim 1 PDcko a 3 rotacky, rotacka vydrzi neskutecne moc, na ruzny sajrajty jsem najezdil 40 000km a pak sme akorat oskrabali trysky kartacem a jelo se dal. U toho PDcka co ctu, tak se nafty bojim:)
jak se jde na trysky kartacem tam muzes rovnou trysku vyhodit. Poskodis dirky a ztrata vykonu( u PD to funguje velice dobre). Trysky se cisti ultrazvukem. Staci si precist navod BOSCHe. Primo to tam pisou. Kartac ne!!!!
Sorry za off ale musel jsem

Napsal: 25 led 2014, 11:52
od jericho-3
Jo, jo za to jsem dostal od mistra facku, ani jsem se nenadejch...
