19olo88 píše:Tak ja ich mam na aute a prvá velka jazda na dialnici 300km za mnou a parádne to ide s nimi, nedymí to tak ako písali že kombinácia AGR+764 bude čudit.. Ja som zaslepil k tomu aj EGR a paráda .. dym skoro žiadny a výkon bohatý. Spotreba sa mi zdá +/- zatiaľ rovnaká ako pred tým. Ešte časom čip dám spraviť a uvidí sa.
počkej až bude venku 30 stupňů. To už si to trošku začudíííí. Mě to teďka na S764 taky nečmoudí, ale v létě když se tomu šláplo, tak trošíčku černota byla.
Na jar bude už čip k tomu, teraz to mam bez čipu zatial....
Uvidíme koľko kW to bude mat po úprave RJ
stres3d píše:najezdeno pres dalsich 1000km a ok, po vyplate bude chip + brzda
tak na to jsem zvědavej. Pak se pochlub. Já chci na jaře taky konečně na chipešek, tak ať mam představu, co by z toho mohlo vylést
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
Zdar tak dnes mám na tích tryskách najazdené ďalších 500km a v pohode...
Akú máte priemernú spotrebu len s týmito tryskami? Mne vyšla kombinovaná 6l (diaľnica +mimo a 4os +full kufer)
A ešte čipom sa dosiahne čo presne? Vyšší výkon ale aj nižšia spotreba?
(u aut s originál tryskami to viem tak platí ale kedže som menil trysky za S764.
cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
ci nekvapu zisti aj na aute keby velmi chcel, ale otvaraci tlak teda nie.. a na skusacke aj tak zistil len pilotny otvaraci tlak .
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
cirkas píše:zdravim vas potrhava mi moja A4 B5 81 KW AFN a chcem skontrolovat tlaky a ci dobre rozprasuju a nieje jednoduchsia moznost ako ich vymontovat z hlavy na aute potom znova nasrobovat na trubky priamo na aute aleneosadzat do hôlavy ale mimo a zacat tocit motorom a uvidi sa fyzicky ako roprasuju a ci cerpadlo talci ako ma a to je dostatocny dokaz ako to pracuje potom v motore co vy nato? s pozdravom !
zajdi si k niekomu co ma skusacku, inak nezistis ci neukapavaju ani otvaraci tlak
ci nekvapu zisti aj na aute keby velmi chcel, ale otvaraci tlak teda nie.. a na skusacke aj tak zistil len pilotny otvaraci tlak .
A druhy otvaraci je na 99% OK pokial je nastaveny prvy. Chod do boschu a povedz ze chces aby ti nastavili aj druhy co ti povedia
Tak jsem taky neodolal a zkusil jsem koupit trysky Firds 764. Namontoval jsem je do vstřikovačů. Všechny práší krásně, akorát všechny otvírají shodně při 250 barech. Mám to nechat, nebo je stáhnout na nějakých 200 bar? Předpokládám, že se to šteluje napětím pružin. Takže když bych použil slabší podložku pod pružinu, měl by tlak klesnout. Je to tak?