To byl presne vono, zakaznik byl s AFN A4zizalak píše:Cha zajímavé, vyměnil jsem vsechny tři zhavky, vsechny byly KO. Připojím li vag napíše mi to tohle. Tedy z nějakého důvodu se predehrevy nespustí. Jeste to musim zmerit voltmetrem. Uměl bych někdo rozklíčovat pole 2 ty nuly?
Jedná se o A4 AFN. Venkovní teplota 1°C, motor zcela studený.
Jak rychle se vám ohřívá rotačka v těchhle teplotách?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Žere? Nerozumím... Jako nafty nebo elektriky? Nafty 0,3-0,5 litru / hodinu a elektriky nic moc - po naběhnutí bufíku na plný výkon vypíná žhavicí svíčka a bufík pracuje na principu uzavřené samovzněcující reakce. Jeho spotřeba elektriky je cca 1 Ampér.cin píše:Marek77 píše:My, kdož máme v základní výbavě bufík, tohle fakt nemusíme řešit.
Na provozní teplotě jsem po 5-8 minutách piánko jízdy po městě. A to mám téměř jedenáct litrů kapaliny.
Akolik ti tak ten bufik zere a jakym zpusobem ho ovladas (poustis/vypinas)?
Bufík se neovládá - spíná a vypíná naprosto automaticky. Po startu motoru naskočí a při překročení teploty vody na jeho výstupu přes 80°C vypíná. Lze jej upravit i jako nezávislé topení, kdy ohřívá vodu a topí i při stojícím motoru. To je výhodné třeba při kempování, pro což je SAG ideální vůz, a samozřejmě i pro předehřátí motoru před jízdou. To lze spínat naprogramovanými hodinami v autě, dálkovým ovládáním, anebo signálem GSM (na nekonečně dlouhou vzdálenost).
Nicméně všechny bufíky jsou standardně montované jako ohřev vody při běžícím motoru - nezávislých je jen hrstka (ale lze to dodělat).
Naposledy upravil(a) Marek77 dne 18 lis 2011, 10:19, celkem upraveno 2 x.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
TDIfun píše:Softwerove jde.donutit zhavky hrat do urcite teploty vody. Ja si takhle ohrivam rychleji motor a nastaveno mam 70st.U O2 to uz nastavili tvurci sw do 70 ve fabrice... Lamal jsem si s tim hlavu 8 hodin, na prani zakaznika co jezdi kratke trasy.
mohl by jsi mi prosim napsat do SZ cenu ty upravy a za jak dlouho se to ohreje , diky
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
U mna rovnaký problém, riešim to tak, že vypnem kúrenie, zohreje sa to skôr. Ale aj tak pri jazde z kopca to má tendeciu chladnúť a to isté ked auto stojí a nechám ho klepať. Ináč má na to vplyv samozrejme zaslepené egr a aj chip (na sériových tryskách), pretože sú menšie dávky paliva.
Ale s tým unaveným termostatom ste mi dali chrobáka do hlavy.
Ale s tým unaveným termostatom ste mi dali chrobáka do hlavy.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Co znamena generator loading? Pridavne kurenie nezohreje vtedy ak je v 16.2 jednotka ? Preco mi palubak ukazujem 2stpne a v meranych hodnotach 24 mam po piatich minutach volnobehu taketo hodnoty: 21c 12c 52c ...
Naposledy upravil(a) ciko dne 19 lis 2011, 11:46, celkem upraveno 1 x.
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
máš vadný termostat OI s rotačkou, se na volnoběh musí ohřát na 90°Cpuci píše:U mna rovnaký problém, riešim to tak, že vypnem kúrenie, zohreje sa to skôr. Ale aj tak pri jazde z kopca to má tendeciu chladnúť a to isté ked auto stojí a nechám ho klepať. Ináč má na to vplyv samozrejme zaslepené egr a aj chip (na sériových tryskách), pretože sú menšie dávky paliva.
Ale s tým unaveným termostatom ste mi dali chrobáka do hlavy.
Merané 2 minúty po štarte. Teplota vzduchu 0 st. Za tie dve minútky sa voda pri čidle zohriala na 24 st. Zhruba 10 sekúnd po štarte cvakne relé prídavného ohrevu a RJ motora automaticky zvýši otáčky na 903 ot/min. Ohrev nabehol na plný výkon tj. všetky 3 žhaviče. Dávam to sem len pre info,pokial by to niekto chcel porovnat.
P.S merané na Octávia SDI motor AGP.
P.S merané na Octávia SDI motor AGP.



prvy obrazok je teplota studeneho auta ktore stalo vnoci vonku, vonkajsia teplota bola -1stupen ostatne vidite. preco niesu vsetky teploty rovnake?
druhy obrazok je po dvoch minutach od nastartovania, dokurovanie nebolo spustene...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
no mal som 1xxxxxx1, a tu som cital aj v serisnom manualy ze prve dve jednotky sa neuvazuju, a posledna bola prekrocena teplota len fuel temp a coolant, cize poziadavka s G72 bola splnenana...
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Jo máš pravdu, to je záhada. Mám tam taky tyhle dvě jedničky, ale já se ještě nedočkal teploty nasávanýho vzduchu pod 5st, takže nemůžu porovnat.ciko píše:no mal som 1xxxxxx1, a tu som cital aj v serisnom manualy ze prve dve jednotky sa neuvazuju, a posledna bola prekrocena teplota len fuel temp a coolant, cize poziadavka s G72 bola splnenana...
....320cd
Ale ale ale..... Pokud je motor studený (auto stojí několik hodin v klidu venku nebo v garáži), musí být hodnota teploty ze všech tří čidel úplně stejná. A je úplně jedno, kde které je. Jakmile auto vystydne, je celé stejné studené - voda, čerpadlo, vzduch, zpětné zrcátko a dekl pod motorem. Takže pokud před studeným startem ukazuje každý snímač jinou teplotu, je velmi pravděpodobně něco blbě, nemyslíš?rehak6co píše:Nemůžou bejt stejný, jedno čidlo v hlavě, druhý v čerpadle třetí v sání....
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)

