Startování za studena

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

ja tam ziadnu hydraoliku nevidim a vstreku pomaha otvorit nafta ktora tlaci pod ihlu cievka len pritiahne ved ako otvarali stare vstreky na tdi natlakovala sa nafta a ta podvihla ihlu a ta vstrekla motom sa to stelovalo hrubkov podlozky ktora viac tlacila na ihlu a tym padom trebalo vacsi tlak
JardaB2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 19 led 2012, 17:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od JardaB2 »

Nahore je system s tyckou jako pistkem a dvema tryskami, ktery vyvozuje vlastni silu na jehlu. Elektromagnet jen uzavira prostrednictvim kulicky trysku a tim je tlakem nafty tryska uzavirana, otvirana je pak samozrejme tlakem nafty na jehle. Pisou to i u toho videa, ze je to o vyvazovani sil, kazdopadne i nahore je system ktery muze teoreticky propoustet naftu nebo se ucpat a nefungovat.
Z jineho soudku, rad bych vymenil trysky, mistni ceny jsou koem 1200Kc a vice, ovsem v Polsku je bezna cena tak 120 zlotych... Nema nekdo napad, jak to tam koupit nebo nejaky shop ktery by treba posilal do CR? Nebo kamenna prodejna nekde u hranic?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

JardaB2 píše:Nahore je system s tyckou jako pistkem a dvema tryskami, ktery vyvozuje vlastni silu na jehlu. Elektromagnet jen uzavira prostrednictvim kulicky trysku a tim je tlakem nafty tryska uzavirana, otvirana je pak samozrejme tlakem nafty na jehle. Pisou to i u toho videa, ze je to o vyvazovani sil, kazdopadne i nahore je system ktery muze teoreticky propoustet naftu nebo se ucpat a nefungovat.
Z jineho soudku, rad bych vymenil trysky, mistni ceny jsou koem 1200Kc a vice, ovsem v Polsku je bezna cena tak 120 zlotych... Nema nekdo napad, jak to tam koupit nebo nejaky shop ktery by treba posilal do CR? Nebo kamenna prodejna nekde u hranic?
ano cena tady je 1200,ale maloobchodni. ja se to nezjistoval,ale myslim si,ze bych nemel problem to sehnat za 1000 kc i s moji prirazkou.
a jak jsi psal,ze nekde nahore by to mohlo propustet,tak to si mylsim,ze je prave to co sem zminoval. kdyz tece vstrik doprepadu tak jedina porucha neni prece spatna tryska to by byly opravy velice jednoduche a levne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“