Chip "na spotřebu"

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

MirekX píše:
stres3d píše:.. jenže ten powerbox (pokud je to běžná krabička) oblbne ŘJ, ta si pak myslí že dává míň nafty a palubák začne kecat o 1-2 litry dolů.
jenomze ja palubak nemam ja mam tankovaci pitoli a ukazatel u pumpy.. :D vzkouseno ze kdyz nastavim powerbox ne na nejlepsi zatah ale jen decentne tak snizuje spotrebu


Otázka pro ropáky:

jaký je výsledek spalování u motoru s obtokovým turbem a ucpaným EGR ventilem když:

a) přidám víc plynu nohou
b) naftu přidá powerbox

(bereme v úvahu režimy částečného zatížení, ne plný plyn)
kdopak to uhodne? :D :D
necekane kdyz dam vic plynu tak tam zustane furt treba 30mg/R diky smokelimiteru. powerbox prodlouzi delku striku takze se strikne vice paliva i kdyz si rj mysli 30 - taky je to takovej lacinej procentovej chiptuning kdyz se to nastavy dobre (crazy)

edit:

a kdyby si to furt nechapal tak obohati smes pri rozumnym nastaveni treba na 18:1 misto 20:1 puvodni a tim padem v otackach nizkych a strednich je to znat nejlip - nez se nafoukne turbo tak ta mapa je od vyrobce hrozne chuda. jeste jak je ten maf off tak to pak proste slapnete na pedal a turbo jde bez prodlevy protoze to tam nazene hned naftu..
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

já to snad i chápu. :D soft od výrobce je nastaven na přebytek vzduchu (řekněme ta bohatost). Boxem se zmenší ten přebytek vzduchu a účinnost jde nahoru. Ale funguje to pouze při plným plynu a nebo jak jsi uvedl režim akcelerace - a tam jen tu chviličku turbodíry, což u tohodle turba je skoro zanedbatelné. Při ustálené jízdě (většina času ) to nefunguje a tam je to jedno. Taky jsem box měl a né jeden.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

ne funguje to ve vsech otackach ve vsech rezimech - vzdycky to zvedne bohatost at je to omezeny smokemapou nebo tvoji nohou.. :)

ovsem je to jen oblbovak takze nic presnyho a ne ve vsech otackach dobryho..
Naposledy upravil(a) stres3d dne 24 led 2012, 22:57, celkem upraveno 1 x.
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

amen :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Kdyz jsem zkousel svoji O2 na spotrebu pred upravou, tak pri opravdu klidne jizde na dalnici jsem se dostal na 4.0L. Otacky 1600-1800rpm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“