Stránka 5 z 5

Napsal: 24 led 2012, 21:39
od stres3d
MirekX píše:
stres3d píše:.. jenže ten powerbox (pokud je to běžná krabička) oblbne ŘJ, ta si pak myslí že dává míň nafty a palubák začne kecat o 1-2 litry dolů.
jenomze ja palubak nemam ja mam tankovaci pitoli a ukazatel u pumpy.. :D vzkouseno ze kdyz nastavim powerbox ne na nejlepsi zatah ale jen decentne tak snizuje spotrebu


Otázka pro ropáky:

jaký je výsledek spalování u motoru s obtokovým turbem a ucpaným EGR ventilem když:

a) přidám víc plynu nohou
b) naftu přidá powerbox

(bereme v úvahu režimy částečného zatížení, ne plný plyn)
kdopak to uhodne? :D :D
necekane kdyz dam vic plynu tak tam zustane furt treba 30mg/R diky smokelimiteru. powerbox prodlouzi delku striku takze se strikne vice paliva i kdyz si rj mysli 30 - taky je to takovej lacinej procentovej chiptuning kdyz se to nastavy dobre (crazy)

edit:

a kdyby si to furt nechapal tak obohati smes pri rozumnym nastaveni treba na 18:1 misto 20:1 puvodni a tim padem v otackach nizkych a strednich je to znat nejlip - nez se nafoukne turbo tak ta mapa je od vyrobce hrozne chuda. jeste jak je ten maf off tak to pak proste slapnete na pedal a turbo jde bez prodlevy protoze to tam nazene hned naftu..

Napsal: 24 led 2012, 22:45
od MirekX
já to snad i chápu. :D soft od výrobce je nastaven na přebytek vzduchu (řekněme ta bohatost). Boxem se zmenší ten přebytek vzduchu a účinnost jde nahoru. Ale funguje to pouze při plným plynu a nebo jak jsi uvedl režim akcelerace - a tam jen tu chviličku turbodíry, což u tohodle turba je skoro zanedbatelné. Při ustálené jízdě (většina času ) to nefunguje a tam je to jedno. Taky jsem box měl a né jeden.... :)

Napsal: 24 led 2012, 22:48
od stres3d
ne funguje to ve vsech otackach ve vsech rezimech - vzdycky to zvedne bohatost at je to omezeny smokemapou nebo tvoji nohou.. :)

ovsem je to jen oblbovak takze nic presnyho a ne ve vsech otackach dobryho..

Napsal: 24 led 2012, 22:53
od MirekX
amen :)

Napsal: 24 led 2012, 22:58
od nostromo
Kdyz jsem zkousel svoji O2 na spotrebu pred upravou, tak pri opravdu klidne jizde na dalnici jsem se dostal na 4.0L. Otacky 1600-1800rpm