
Tak hoši jak jste na tom s baterkama.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
dneska ráno když jsem vylezl z domu,napadlo mě že bych mohl zkusit jak je na tom "Bávo" , páč jezdím služebním
stojí asi týden na fleku, taky to tak dopadlo že, baterka je původní BMW stará 10let, udělalo to takový to obligátní u uuu uu uuuuuu uuuuuuuuuuu
a konec
na druhou stranu, kdyby každá baterka vydržela 10 let, bylo by to super
stojí asi týden na fleku, taky to tak dopadlo že, baterka je původní BMW stará 10let, udělalo to takový to obligátní u uuu uu uuuuuu uuuuuuuuuuu
a konec

na druhou stranu, kdyby každá baterka vydržela 10 let, bylo by to super

Ráno přijdu k autu, a jako vždy začnu škrábat skla. Šlo to mnohem hůř než kdy jindy , tak si říkám, radši nejdřív nastartuju než bych to celý očistil a pak byl nasranej, že jsem třeba nenatočil. A tak se i stalo, nenatočil jsem (teplota -23C). Po pár pokusech jsem jen několikrát pomalu stěží otočil startérem až mi zhasly budíky a bylo vymalováno. Baterka přitom dobitá doplna před dvěma dny. I tak smekám za odvedenou práci, 11 let to zvládala na výbornou. Šlo o Vartu 70Ah s celkem nízkým startovacím proudem, po dobré zkušenosti jsem u značky zůstal a koupil Vartu Silver Dynamic 77Ah/780A.
Jestli bude sloužit jako ta původní je otázka.
Jestli bude sloužit jako ta původní je otázka.
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 356
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
počítej že už méně to mi věř1M píše:Ráno přijdu k autu, a jako vždy začnu škrábat skla. Šlo to mnohem hůř než kdy jindy , tak si říkám, radši nejdřív nastartuju než bych to celý očistil a pak byl nasranej, že jsem třeba nenatočil. A tak se i stalo, nenatočil jsem (teplota -23C). Po pár pokusech jsem jen několikrát pomalu stěží otočil startérem až mi zhasly budíky a bylo vymalováno. Baterka přitom dobitá doplna před dvěma dny. I tak smekám za odvedenou práci, 11 let to zvládala na výbornou. Šlo o Vartu 70Ah s celkem nízkým startovacím proudem, po dobré zkušenosti jsem u značky zůstal a koupil Vartu Silver Dynamic 77Ah/780A.
Jestli bude sloužit jako ta původní je otázka.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Ráno -22 , tak to dopadlo že felda stojí na dvoře točila ale nenaskočila, tak asi žhavky KO , ty jediné se nědělaly , nějak mi to nedošlo, nechal jsem udělat , rozvody , filtry i palivový, náplně ,ale ty žhavky , to mě nedošlo. Tak v pondělí tam jdou nové.Bobanius píše:Octavečka v pohodě ranní starty ve studené garáži odpoledne manželka od práce kolem -10 , 12 a pohoda Varta 74Ah drží. Zítra potrápím od dcery feldu 1.9D ráno s ní jedu do práce ,stojí odpondělka bez pohybu, ale neměl by být problém , i když dneska ráno -19. No napíšu jak to dopadlo.

Naposledy upravil(a) Bobanius dne 06 úno 2012, 18:38, celkem upraveno 1 x.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Vsechny 4 zhavky KO a PDcko chytlo v -20C ale uz to vypadalo ze pujdu pesky:))Mongo píše:no minuly rok som mal zhavky KO a pri -19 to chytilo![]()
![]()
takze chyba bude niekde inde
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33965
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice