problém el. pohonu

Diskuze pro nadšence do elektrických aut - technika a vše o nich bez rozlišení značky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:
oktáf píše::) generátor a kanystr a máš dojezd jako normální auto :D
úplně to vidím, ojetý elektroauto a dojezdem pár desítek km koupíš levně, do toho centrálu z Lidlu a tradá.. :D
A můžeme zachovat tankovací stanice. No počkej...a co emise, uhlíková stopa? To už se asi nebude řešit, co? Takže vlk se nažere a koza zůstane celá?:o

... a nebo vznikne prostor pro nové filtry pevných částic na generátory a "chudáci firmy", které by přišly o kšeft budou mít nový? ;)

Šalamounské řešení hodné EU nebo naší vlády!

...ale moment... není lehčí dělat prostě rovnou ty hybridy, jak jsem "já mudrlant" psal už několik stránek zpět? :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

člověk si vždycky nějak poradil a poradí si i nadále, u elektrocentrál nikdo emise řešit nebude, na STK to nechodí a na vlek za autem můžeš naložit pod plachtu co chceš, ne? :D Ono vlastně bude stačit na kouli dát držák na kola, na to bednu od Thule a centrála 20kW s palivem se tam vejde... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

MirekX píše:člověk si vždycky nějak poradil a poradí si i nadále, u elektrocentrál nikdo emise řešit nebude, na STK to nechodí a na vlek za autem můžeš naložit pod plachtu co chceš, ne? :D Ono vlastně bude stačit na kouli dát držák na kola, na to bednu od Thule a centrála 20kW s palivem se tam vejde... :)
Hrůzná vize ... ale rozhodně ne nereálná, bohužel.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Podívej se do Kalifornie, vypínají tam proud a je krásně vidět, jak je moderní společnost v hajzlu..Jsou to samé kecy o uhlíkové stopě, aby většina in magorů musí mít poslední typ mobilu, notebooky apod., každý blb musí mít v autě tisíc funkcí i když si sám neporadí ani když má průjem , móda je hrozná věc a čím víc blbů, tím víc módy..Přitom stačí, když si člověk kupuje jen to, co potřebuje..Když vidím mlaďochy , jak mají plná ústa úspor a přitom by se bez vymožeností ani neuprdli, protože jejich mozečky nemají žádný archiv z kterého mohou čerpat, musí mít k ruce velkou plachtu u ucha a malou plachtu k tomu na větší věci.. To není jen pokrok, který se řítí šíleným tempem, ale lidská nenasytná blbost..Musí mít prostě všechno, klidně budou žrát klíčky pšenice, sušené exkrementy a zapíjet to "pramenitou vodou z tramtárie", ale bez "novodobého mozku" nedají ani krok..Tyhle vynálezy /jsou jich tuny/ právě za sebou mají obrovskou uhlíkovou stopu..Moje a starší generace jim zeměkouli zkurvila, ale oni to dorazí... :(
nepropadat panice...
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

André máš doma nějaký ty vehementy ,jak se ptal forest nebo ne ?

PS a co by to mohlo být nic mě nenapadá , nějaká super formátovací nabíječka , ??
Ten motor bude určitě bezkomutatorovej , leda nějaká výměna těch silovejch tiristorů nebo něčeho co v té regulační sekci musí být , takže je vůbec něco takového a jestli jo máš to ??
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

rudy5 píše:Nemôžeš sa zase divat čo je v inzeráte na tacho a aka je realita auta bezne auta ktoré moju obchodaci a manažéri najazdia 200tis za 3-4roky im by sa to možno aj oplatilo.ked za tie roky spocitas servis benzín výmeny oleja atď.
Bylo to myšleno v nadsázce, proto ten smajlík na konci. ;)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Forest píše:
MirekX píše:člověk si vždycky nějak poradil a poradí si i nadále, u elektrocentrál nikdo emise řešit nebude, na STK to nechodí a na vlek za autem můžeš naložit pod plachtu co chceš, ne? :D Ono vlastně bude stačit na kouli dát držák na kola, na to bednu od Thule a centrála 20kW s palivem se tam vejde... :)
Hrůzná vize ... ale rozhodně ne nereálná, bohužel.
Takový novodobý Mad Max :D

Jericho, já to říkám furt, že problém dnešní doby je ten že se korektně přizpůsobuje čím dál tím většímu počtu idiotů a pitomců co nezvládnou ani řídit auto, ale protože mají právo ho řídit, tak se jim automobilky musí přizpůsobovat a auta jim stavět tzv. na míru. Jeden asistent vedle druhého, které nic neřeší a povětšinou ani nefungují jak mají, ale bez nich nedostane auto ani potřebný počet hvězdiček v crash testech. Samý dotykový displej, který jen odvádí pozornost od řízení, ale běda když máte v ruce telefon, to je špatně, ale že vám jej automobilky přeunuli na palubovku, tak je vše OK.
Jak říkáš každý má plnou hubu ekologie, politické koreknosti, genderové vyváženosti, ale skutečný problémy jim unikají nebo je záměrně ignorují.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Přesně tak, na co tohle všechno šetření, start stopy, rekuperace atd. Pak koukáš jak borec čeká před nákupákem na manželku , hodinu valí klima naplno na slunci, stažené okno a pálí jedno žváro o druhé... Kdyby se šel natáhnout do stínu, tak ušetří dva litry paliva. Každej už jezdí autem i na hajzl, silnice zarvaný. A elektro to ještě zhorší, protože to už lidi vůbec nebudou řešit a radši všude autem když je to palivo skoro zadarmo..
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Mne dost mrzí, že mládež a ekologičtí "odborníci" odmítají atom, i když má všechny výhody na rozdíl od jiných. Co je lepší , plné lány kolektorů, větrníků apod. nebo jeden zdroj, který proud vyrábí /POŘÁD/ bez ohledu na svítící slunce nebo vítr? Když projíždím přilehlé vísky, zapadlé oblasti jižních Čech , tak jsem až zhnusen, jak to tam vypadá okolo cest i necest.. Na jednu stranu je dobře, že jsou louky a pole zastavěny, protože na nich nemohou "pracovat" zeměmrdi a půda zůstane nepoškozená, ale jak se bude člověk cítit? Mám jít do lesa na procházku, nebo se projít po krajině, když je tam tohle? Kolik ptáků je zabito a rozsekáno dlouhými vrtulemi větrných příšer...? Ale naši "ekologové "tvrdí, že tohle plně nahradí uhel. elektrárny, mají vše propočítané ...bohužel mnozí študiozové vyhráli možná matematickou olympiádu, ale myslí jako STROJE..Vše jsou jen theorie , které nemají kompletní zadání, ta jsou zatím neznámá, zato atom už je dobře znám..Naše mládež by měla zatím lehat před cisternami jedů ,která jedou na pole, a zastavovat šílené jezeďáky s IQ tykve, za námi potopa a požadovat zdravou a čistou vodu a ochranu našich polí a luk..Měli by zastavit svými těly Babišovi bioplynky, které jsou ekologicky účinné asi jako uhelné elektrárny..Je to zvěrstvo, ale oni řeší problém na Madagaskaru, ale u nás je jim to fuk..Je až s podivem, kolik vzdělaných mladých mozků může být tak mimo realitu a myslet spíš plachtou přechytralého plastu u ucha než svým mozkem.... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

https://www.youtube.com/watch?v=h8R7kZGvAUk

MB C63 S - cena od 2,5mil, dojezd 660km, 3,3Kč/km

BMW M3 - cena od 2mil, dojezd 600km, 3,3Kč/km

Alfa Giulia QV - cena od 2,2mil, dojezd 580km, 3Kč/km

Tesla Model 3 Performance - cena 1,6mil, dojezd 530km, 0,4Kč/km (nabíjení doma) 1Kč/km (nabíjení v síti SCH)

Pouze fakta, nic víc. Závěr nechť si utvoří každý sám.
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A ktoré auto si kúpi bežný smrteľník? :D
BMW 330 ix
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A což trochu o tom, na kolik ta spotřeba 1kč/km vlastně vyjde, když to bude ze solární elektrárny nebo bioplynky podporované dotacemi od státu, které všichni platíme? Účinnost je účinnost, ale náklady na zdroj , která tuto účinnost umožňuje je stejná strana mince..Pokud díky proudu z bioplynky zničíme přírodu , tak je účet úplně jiný... :(
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

MirekX píše:Každej už jezdí autem i na hajzl, silnice zarvaný. A elektro to ještě zhorší, protože to už lidi vůbec nebudou řešit a radši všude autem když je to palivo skoro zadarmo..
Skoro zadarmo to Mirku být nemůže, státní rozpočet je na příjem z phm ( spotřební daň + dph ) vázaný, byť uznávám, že dph lze odečíst a některé subjekty si mohou odečíst i spotřební daň, případně její část.
Nicméně v momentě masového rozšíření elektrovozidel si stát nemůže dovolit tento příjem nechat uniknout, otázkou je, jak ho bude vybírat.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ten slovní obrat "skoro zadarmo" tady používají zastánci el. pohonu, já si o tom myslím to samé co ty... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak už tomu rozumím :)
Odpovědět

Zpět na „Auta na elektriku“