Stránka 48 z 51
Napsal: 04 pro 2019, 11:35
od Jarda S.
vyrábí ale v malým měřítku

Napsal: 04 pro 2019, 12:54
od MirekX
protože je dnes modernější jezdit na elektřinu a postavit elektrárnu na zemní plyn

Protože mít auto na zemní plyn by bylo moc jednoduchý.
Napsal: 04 pro 2019, 17:05
od fekálek
MirekX píše:protože je dnes modernější jezdit na elektřinu a postavit elektrárnu na zemní plyn

Protože mít auto na zemní plyn by bylo moc jednoduchý.
Jooo kdyby na zemní plyn, toho prej chce unie do budoucna spotřebovat minimum jsem četl. Jedině a pouze větrníky a soláry. Všem prej narvou tepelný čerpadla a nazdar.
Napsal: 04 pro 2019, 19:44
od Tomas.cz
ROMEK píše:jedna blba otázka. Proč sa spalovaky nevyrabaju teda na zemný plyn CNG ked sa tolko tlačí na ekologiu či je to ohladom vypustených emisíí zajedno?
Davnejšie som stretával zelene autobusy po BA s nápisem "šetrím životne prostredie jazdím na zemný plyn"
To bylo v Praze taky jeden čas vidět, že se nasazují SORky na plyn, šlo to snadno poznat podle nástavce na střeše s bombama, ale poslední dobou jsem je vůbec neviděl.
Napsal: 05 pro 2019, 06:19
od favo
Z toho všeho co tu píšete a různě čtete jen vyplívá, že o ekologii tu vůbec nejde, ta je až na posledním místě, za vším hledej peníze.
Za posledních 20-30 let když naše vláda začala řešit ekologii a stáří vozového parku v ČR, to vždy skončilo jen a pouze u dalších poplatků pro nejchudčí.
Nic se nezměnilo, stáří dál roste, ale státní kasa si přišla a ještě příjde na pěkný prachy.
Němci chtějí vehementně nasazovat elektromobily, ale zároveň ruší a zavírají elektrárny a nemají je čím nahradit, to je logika zralá Chocholouška.
Brusel nutil výrobce aut investovat miliardy do systémů na čištění výfukovývh plynů u dieselových aut a pak vám škrtnutím pera zakážou s takovým autem vjíždět do měst.
Jeden by se tomu chtěl i zasmát, kdyby to nebylo k pláči.
Napsal: 05 pro 2019, 09:59
od Grunt
Favo krásně jsi shrnul to co musí normální člověk dávno vidět... Že tady jde o ekologii až na posledním místě... Pokud by šlo o ekologii dávno zakážou starý auta a lidem zadotujou nový navíc by se problém řešil globálně a ne že na východě se jen smějou a kupují si náš emisně čistý vzduch aby mohli víc smradit
Napsal: 05 pro 2019, 11:40
od Rayx
Napsal: 05 pro 2019, 19:20
od dhfool
Trošku off-topic, ale teď jsem koukal na montáž E-tronu a teda...battery pack mi rozhodně nepřijde jako lehce servisovatelné zařízení...Slovy klasika: "...rozebrat celý traktor..."

Napsal: 06 pro 2019, 09:04
od rudy5
Napsal: 06 pro 2019, 10:54
od roman1648
pořád se mele o ekologii ale já jsem jenom zvědavej, kdo jednou bude ty kvanta baterek ze všeho likvidovat....

Napsal: 06 pro 2019, 17:15
od toby66kw
Baterie na 1kw stojí cca 3500 k
20 kW by mělo stačilo na můj kolem komínovej elektromobil .
Stáli by 70 tácků . To by celkem šlo i ekonomicky ( roční nájezd 20 000 tkm )
Problém je právě v tom zbytečně velkém nájezdu kterej to brutálně prodražuje.
Kdo má dnes doma jen jedno auto?
Napsal: 08 pro 2019, 10:09
od Rayx
Jo, mít přibližovadla a nemít tomu potřebnou infrastrukturu, to je pak ve špičkách poptávky radost ...
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/hla ... -zpusobem/
K tomu fakt, že Supercharger není pro současný akupack to nejlepší z hlediska nabíjení, tak rychlost má svou daň...
Napsal: 08 pro 2019, 22:11
od MirekX
A jsme u toho, kolik nafty spálí ten kamion, aby dovezl návěs elektriky k pumpě, nebo že by to vozil tahač tesla na elektřinu?

Napsal: 15 pro 2019, 09:29
od favo
Tady je něco pro Andrého a všechny zaslepence pro který jsme jen zoufalci co všechno vidí jen černě.
https://autozine.cz/e-on-zdvojnasobuje- ... -internetu
Ještě mi chce někdo z Vás tvrdit, že s nástupem elektromobilů se elektřina zdražovat nebude ?
Mimochodem už mám doma dopis od distributora o dalším zdražení elektřiny.
Napsal: 15 pro 2019, 09:52
od mirek999
To je jako když se před lety plynofikovaly vesnice. Každý zrušil tuhá paliva a teď? Starej barák zaplatit je nesmysl.