Stránka 50 z 119
Napsal: 19 dub 2009, 21:36
od nieto
Napsal: 20 dub 2009, 07:35
od Holo
a co ja?mate premna nejaku radu ako este zvysit vykon?okrem ineho turba a trisiek.nato niesu zatial financie,ale vsetko bude

(dufam)niesom mechanik ale ani lama takze von s tym

je to rok 2001.dikes
Napsal: 20 dub 2009, 20:08
od Octava
ty sis trochu poplet sekci to je jak na zlepseni TD motoru,tdi motory se neladi zde

Napsal: 20 dub 2009, 22:16
od nieto
Notak chalani! Poradte mi niekto nieco! Pekne prosim.
Napsal: 21 dub 2009, 11:04
od Holo
Octava píše:ty sis trochu poplet sekci to je jak na zlepseni TD motoru,tdi motory se neladi zde

ved jo ale pre TDI neni sekcia tak pisem sem...neni to jedno?

Napsal: 21 dub 2009, 11:09
od KARLIN80
Napsal: 21 dub 2009, 11:16
od Holo
jaaaj sory....neni to jedno ale dve..nechcel som zakladat novu temu ked tu to vre ale ako vidim niekomu to robi problem
Napsal: 21 dub 2009, 11:46
od KARLIN80
Holo píše:
jaaaj sory....neni to jedno ale dve..nechcel som zakladat novu temu ked tu to vre ale ako vidim niekomu to robi problem
použi funkciu" hledat" je tu myslím hodne tém na čítanie ohladne TDI a pokial chceš niečo špec. založ nové téma a prosím ťa netlač to sem fakt je to

Napsal: 21 dub 2009, 15:56
od Smoke
nieto píše:Notak chalani! Poradte mi niekto nieco! Pekne prosim.
jaká je otázka? přidal si naftu, přidal tlak (ten je jaký?) a co tě trápí dále? na 1.6TD se dávaly 4 turba (44-51kw 3 druhy KKK, ale +- stejné) a jeden garrett na 59kw gtd.
Napsal: 21 dub 2009, 21:16
od koule
Smoke píše:nieto píše:Notak chalani! Poradte mi niekto nieco! Pekne prosim.
jaká je otázka? přidal si naftu, přidal tlak (ten je jaký?) a co tě trápí dále? na 1.6TD se dávaly 4 turba (44-51kw 3 druhy KKK, ale +- stejné) a jeden garrett na 59kw gtd.
asi se mu to nechce číst všechno co tady vo td je

ale je to tam už tisíckrat vysvětleno i foto tam každy najde

Napsal: 22 dub 2009, 20:19
od nieto
Chalani aj som to tu cele cital,ale vsetky rady na turba su pisane na GTD motory,kde sa utahuje srob na sani a imbusak na plechovke za turbom.Alebo sa sponuje dake tiehlo.Ale ja enmam ani jedno ani druhe.Mam turbo bez toho tiahla a plechovky s imbusakom.Proste len to co vidite an obrazku.A otazka znie,co tam mozem este urobit okrem toho pritiahnutia srobu na tom sani?A co urobit,ked nechcem upchavta tem obtok,nestacilo yb ho len priskrtit?
Napsal: 22 dub 2009, 20:30
od wr8
to co je v tom kolecku tak rozpoj a tu stranu co vede z te hlinikove casti tak poradne zaslep,a vyzkousej co to udela
Napsal: 23 dub 2009, 00:34
od bombastiq
nieto píše:Chalani aj som to tu cele cital,ale vsetky rady na turba su pisane na GTD motory,kde sa utahuje srob na sani a imbusak na plechovke za turbom.Alebo sa sponuje dake tiehlo.Ale ja enmam ani jedno ani druhe.Mam turbo bez toho tiahla a plechovky s imbusakom.Proste len to co vidite an obrazku.A otazka znie,co tam mozem este urobit okrem toho pritiahnutia srobu na tom sani?A co urobit,ked nechcem upchavta tem obtok,nestacilo yb ho len priskrtit?
chlapče nic si z teho nedělééé já sem hladal westgate
na K16 2 dny a nevěřil sem že tam je .ale ano na skoro všech osobákách co znam je

Napsal: 24 dub 2009, 14:07
od nieto
No ale ked nechcem zaslepovat tu hadicku na obtok vzduchu,da sa s tym vymysliet nieco ine? Mohol by mi niekto poradit na co vlastne sluzi ta membrana na sani a co sa zmeni tym,ked vymenim pruzinku za srobik a kolko asi ju treba dotiahnut? Mam to utiahnut uplne kym to pojde,az tak ze ju pretlacim na druhu stranu,ci iba tolko,aby sa kolicek opieral o membranu z jednej a o ten kratky srobik ktorym sa to zakruca z druhej?
Napsal: 24 dub 2009, 17:17
od wr8
všechno,ale úplně všechno na co se ptáš už tady bylo,stačí si přečíst předchozích 49stran a dozvíš se co tě zajímá