 Vsichni pisou, ze to mixuji s RO.
 Vsichni pisou, ze to mixuji s RO.směs E85 s naftou
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Petr.C píše:Dávám E 85 s RO, tak se mi při zahřátí motoru dělají za filtrem bublinky. Stále nemohu přijít čím to je, nemůže se z E85 uvolňovat po zahřátí kyslík? Když je motor studený, tak se mi zdá, že je vše v pořádku.
 že by bublinky uhlovodíků s nízkým bodem varu které E85 obsahuje???
 že by bublinky uhlovodíků s nízkým bodem varu které E85 obsahuje???nemám žádnou kárku na naftu...
						Poslední dobou to dělá i rostliňák říznutej benzínem, asi díky tomu že do benzinu serou tu E85, za studena to nic nedělá a za tepla se z toho paliva dělá v čerpadle pěna. Kvůli tomu jsem vyhodil z auta i odvzdušňovák, protože jak to furt pěnilo tak se to ani nestačilo odvzdušňovat a lítala z něj pěna po celým motorovým prostoru.  Taky jsem nejdřív hledal kde mi to přisává vzduch, kvůli tomu jsem natáhl z nádrže k filtru novou hadici a nic se nezlepšilo. Takže opravdu ty bubliny vznikají ohřátím paliva.
			
			
									
									PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS, 
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
						VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- 
				Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Bude se muset na to mrknout, ale zatím nemám čas. Taky jsem tam měl odvzdušňovák, který jsem musel dát pryč, přívod z nádrže jsem měl skoro samý bubliny. Auto jede, jen občas cítím, že slupne vzduch a při volnoběhu motor vynechává. Možná nemají problém ti, co mají podávací čerpadlo. Opravdu záhada.
			
			
									
									Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
						- 
				burton.b22
kvalita nadprumerna, protoze kdyz poctive peres a susis, tak se to neda nikdy jen sedimentaci bio udelat.. A reknu, ze kdyz tam chrstnes nevyprane, tak ten motor ma uplne zvuk na hovno, po vyprani kazda varka jak vino ala pozdni sber.Petr H. píše:to záleží na tom co si uvařil a v jakém poměru to namícháš a ještě záleží kolik je zrovna venku stupňů ... napsal a vysvětlil bych to, ale nemůžu...

takže slej a uvidíš...
- 
				Petr.C
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 25 kvě 2010, 16:05
- Bydliště: Olomouc, Hradec Králové
Tak jsem to znovu zkoušel, dal jsem RO+naftu a dobrý. Pak jsem přidal benzín a začaly se dělat bubliny. Nemůže to být tím, že v palivové soustavě je podtlak? Možná by jsem tam měl dát pomocné čerpadlo. Co myslíte?oldaf píše:Poslední dobou to dělá i rostliňák říznutej benzínem, asi díky tomu že do benzinu serou tu E85, za studena to nic nedělá a za tepla se z toho paliva dělá v čerpadle pěna. Kvůli tomu jsem vyhodil z auta i odvzdušňovák, protože jak to furt pěnilo tak se to ani nestačilo odvzdušňovat a lítala z něj pěna po celým motorovým prostoru. Taky jsem nejdřív hledal kde mi to přisává vzduch, kvůli tomu jsem natáhl z nádrže k filtru novou hadici a nic se nezlepšilo. Takže opravdu ty bubliny vznikají ohřátím paliva.
Ford Mondeo,1,8TD 1999,čerpadlo Lucas
						 či bionaftě
 či bionaftě




 při směsi d naftou tam podtlak nebyl ???  Co takhle tam dát příložný teploměr a podle teploty rozhodnout...
  při směsi d naftou tam podtlak nebyl ???  Co takhle tam dát příložný teploměr a podle teploty rozhodnout...