AFN - snímač tlaku v sání
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mám jen takovej menší dotaz... Na Sharanoj vyndávám ŘJ už druhej den
Povolil sem snad všechno, co se dalo, dokonce i tu přepážku nad ŘJ a dva šrouby, co držej ten držák zespodu, kvůli čemuž sem musel rozebrat i ty plasty před pedálama (moje chyba, vím), ale to všechno kvůli tomu, že mi nejde vytáhnout ten konektor zprava... Je na to nějakej fígl, nějaká pojistka, nebo jen hrubá síla směrem doprava? 
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ten konektor vyndám za dvě vteřiny dvěma prsty. Sáhni tam a pojistku která je na svorkovnici, vytáhni směrem dopředu auta asi o dva centimetry. Poté svorkovnice sama vypadne. Doporučuji ještě předtím vypojit z jednotky hadičku, která tam někdy může překážet. A potom to musí jít úplně hravě. Jak říkám - dvě vteřiny dvěma prsty.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Fajn, díky moc
A když už sme u toho - jde kromě hadičky zkontrolovat něco víc, než jen hadička, když už to budu rozdělávat?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Začínám si myslet, že sem úplnej blb...
Hadičku sem odpojil, směrem dopředu sem posunul jen nějakou krytku, kabely pořád zůstaly zapojený v tý svorkovnici a ani silou je nevyndám 
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
hadičku v ř.j. jsem nekontroloval(jsem amatér a bojím že to poseruMarek77 píše:A tu hadičku v ŘJ motoru, o které se tu měsíc bavíme, jsi kontroloval?
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Tam není moc co posrat, když neponičíš kabely... Nevím, jak u Cordoby, ale u Sharana sem u toho několikrát zopakoval všechny sprostý slova, co znám, několikrát sem poslal do háje lidi, co to vymysleli a ještě pořád není venku... 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Však tím jezdcem myslím tu krytku... A pořád to tam drží 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
takže haďička vyměněna ve spoji (taková pružinka) byla haďička lehce díravá takže jsem ji vyměnil za silikonovou haďičku samco a vypadá že to asi pomohlo (jenom částečně) přefuk není tak velkej a pokles není tak razantní ale budík už ukazuje lépe akorát se mi zdá že ukazuje málo něco mezi 0.8-0.9 až ve vyšších otáčkách něco malinko přez 0.9 ale podle říďící jednotky má mět 1020mbar asi nepřesnost budíku nevím ale hoši díky za rady 
EDIT: zítra udělám log
ta moje krytka tam zůstala a ja zatáhl jen za takový táhlo a ono se to postupně samo vysunulo (ale musel jsem zabrat)
EDIT: zítra udělám log
ta moje krytka tam zůstala a ja zatáhl jen za takový táhlo a ono se to postupně samo vysunulo (ale musel jsem zabrat)
Naposledy upravil(a) snapik dne 02 říj 2012, 17:11, celkem upraveno 2 x.
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Takhle to tam vypadá... Tu krytku (jezdec), co tam leží, sem vymontoval zatáhnutím směrem k motoru cca o ty 2cm a ten konektor tam pořád drží, jak přibitej... Nejde posunou, vysunout, přesunout, nic 


Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Taky 2 cm k motoru?
Já už sem zoufalej 
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
