AFN - snímač tlaku v sání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A tu hadičku v ŘJ motoru, o které se tu měsíc bavíme, jsi kontroloval?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Mám jen takovej menší dotaz... Na Sharanoj vyndávám ŘJ už druhej den (noteeth) Povolil sem snad všechno, co se dalo, dokonce i tu přepážku nad ŘJ a dva šrouby, co držej ten držák zespodu, kvůli čemuž sem musel rozebrat i ty plasty před pedálama (moje chyba, vím), ale to všechno kvůli tomu, že mi nejde vytáhnout ten konektor zprava... Je na to nějakej fígl, nějaká pojistka, nebo jen hrubá síla směrem doprava? :roll:
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ten konektor vyndám za dvě vteřiny dvěma prsty. Sáhni tam a pojistku která je na svorkovnici, vytáhni směrem dopředu auta asi o dva centimetry. Poté svorkovnice sama vypadne. Doporučuji ještě předtím vypojit z jednotky hadičku, která tam někdy může překážet. A potom to musí jít úplně hravě. Jak říkám - dvě vteřiny dvěma prsty.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Řídící jednotka uvnitř: V horní části je vidět hadička, která se poškodí a je zdrojem zde probíraných problémů.

Obrázek
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Fajn, díky moc :) A když už sme u toho - jde kromě hadičky zkontrolovat něco víc, než jen hadička, když už to budu rozdělávat?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10352
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Teoreticky by nemělo nic jiného být třeba. Jednotka je vodotěsná a tudíž by s ní nic jiného být nemělo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Začínám si myslet, že sem úplnej blb... :x Hadičku sem odpojil, směrem dopředu sem posunul jen nějakou krytku, kabely pořád zůstaly zapojený v tý svorkovnici a ani silou je nevyndám (wallbash)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

Marek77 píše:A tu hadičku v ŘJ motoru, o které se tu měsíc bavíme, jsi kontroloval?
hadičku v ř.j. jsem nekontroloval(jsem amatér a bojím že to poseru :-( ) ale když je vodotěsná tak by měla držet tlak ale i diagnostika mě ukazuje pokles tlaku takže si myslím že problém je někde jinde a jinak ta co vede do ř.j. ta je vyměněná ale ta vnitřní není a ani nwm jak bych jí vůbec vytáhl (ř.j.)
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Tam není moc co posrat, když neponičíš kabely... Nevím, jak u Cordoby, ale u Sharana sem u toho několikrát zopakoval všechny sprostý slova, co znám, několikrát sem poslal do háje lidi, co to vymysleli a ještě pořád není venku... (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tu krytku tam nech, vytahni jen takovej jezdec do boku a samo se to rozpoji
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Však tím jezdcem myslím tu krytku... A pořád to tam drží (LOL)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
snapik
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 22 zář 2011, 00:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od snapik »

takže haďička vyměněna ve spoji (taková pružinka) byla haďička lehce díravá takže jsem ji vyměnil za silikonovou haďičku samco a vypadá že to asi pomohlo (jenom částečně) přefuk není tak velkej a pokles není tak razantní ale budík už ukazuje lépe akorát se mi zdá že ukazuje málo něco mezi 0.8-0.9 až ve vyšších otáčkách něco malinko přez 0.9 ale podle říďící jednotky má mět 1020mbar asi nepřesnost budíku nevím ale hoši díky za rady :-)
EDIT: zítra udělám log

ta moje krytka tam zůstala a ja zatáhl jen za takový táhlo a ono se to postupně samo vysunulo (ale musel jsem zabrat)
Naposledy upravil(a) snapik dne 02 říj 2012, 17:11, celkem upraveno 2 x.
EX: seat cordoba sx 81kw + chip na 105kw r.v. 99 motor afn
Audi A4 B6 1.9 tdi 96KW AVF
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Takhle to tam vypadá... Tu krytku (jezdec), co tam leží, sem vymontoval zatáhnutím směrem k motoru cca o ty 2cm a ten konektor tam pořád drží, jak přibitej... Nejde posunou, vysunout, přesunout, nic (wallbash)

Obrázek
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

to jsi sundal kryt kabelů je tam stále jezdej musíš vytýhnout i ten ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Taky 2 cm k motoru? (noteeth) Já už sem zoufalej :(
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“